AnonymBruker Skrevet 4. mars #1 Del Skrevet 4. mars Jeg har hatt min første yoga time i dag (min aller første var for ca 15 år siden, men da løp jeg på do og kastet opp, og det ble noe mer yoga etter dét) og selv. Uansett, det var en meditasjon yogatime og når jeg skulle ta øvelsen der hvor man legger på kne med motsatt arm på tvers og den andre armen rett opp og skulle gjøre motsatt etter det, så ble jeg kvalm og siden har ikke kvalmen gått bort, selv om jeg har prøvd å både spise, hvile og drikke. Kastet litt opp, det er det eneste som har hjulpet, men kvalmen er der enda flere timer etterpå. Noen hva som kan være grunnen til at jeg blir kvalm av yoga? Anonymkode: 1bbf3...a01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #2 Del Skrevet 4. mars Emosjonell forløsning Anonymkode: ce585...5d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #3 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har hatt min første yoga time i dag (min aller første var for ca 15 år siden, men da løp jeg på do og kastet opp, og det ble noe mer yoga etter dét) og selv. Uansett, det var en meditasjon yogatime og når jeg skulle ta øvelsen der hvor man legger på kne med motsatt arm på tvers og den andre armen rett opp og skulle gjøre motsatt etter det, så ble jeg kvalm og siden har ikke kvalmen gått bort, selv om jeg har prøvd å både spise, hvile og drikke. Kastet litt opp, det er det eneste som har hjulpet, men kvalmen er der enda flere timer etterpå. Noen hva som kan være grunnen til at jeg blir kvalm av yoga? Anonymkode: 1bbf3...a01 Så heldig du er! Du har hatt en skikkelig effekt av yogaen. Dette er slikt som kan skje når kroppen endelig får slappet av. Kjenner mange det har skjedd med, felles for disse er at de har stått i stress over tid (både bevisst og ubevisst). Anonymkode: 10a57...870 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #4 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Emosjonell forløsning Anonymkode: ce585...5d4 Interessant, men hadde ikke jeg grått/blitt sint e.l da? Når jeg strakk hendene foran med håndflatene frem (som i stopp) så kom det tårer. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så heldig du er! Du har hatt en skikkelig effekt av yogaen. Dette er slikt som kan skje når kroppen endelig får slappet av. Kjenner mange det har skjedd med, felles for disse er at de har stått i stress over tid (både bevisst og ubevisst). Anonymkode: 10a57...870 Åh så bra at det er en positiv ting da 😊 Tok mange timer før kvalmen gikk bort, måtte faktisk hjem og legge meg nedpå 2 ganger for å sove. Nå føler jeg meg fin formen igjen. Tenker kanskje det holder med yoga foreløpig med en gang i uken kanskje til kvalmen går vekk? Vet du hvor lang tid det kan ta før den går vekk? Anonymkode: 1bbf3...a01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #5 Del Skrevet 5. mars Krystallsyke? Anonymkode: 9f3c2...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå