Gå til innhold

Du har en fridag!

Fremhevede innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet
Går det an å få utsatt fridagen til jeg har fått kjæreste? :sjenert:

Ikke en fridag før får kjæreste? Det må du ha, ellers kommer du til å være så sliten at du ikke orker å varte opp kjæresten. ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Sove til jeg våkner av meg selv (rundt kl 0900). Spise lang frokost med ferske aviser og radio. Bare gå rundt i leiligheten, spille musikk og strekke på meg. Ligge på sofaen med en bok. Gå en lang tur. Noe sosialt på kvelden.

Siden jeg jobber 100 % er fridagene hellige.

Gjest Jalileh
Skrevet

Sover lenge, slapper av...tar meg kanskje en shoppingtur og muligens litt vin senere.

Gjest Markus i Oslo
Skrevet
Ikke en fridag før får kjæreste? Det må du ha, ellers kommer du til å være så sliten at du ikke orker å varte opp kjæresten.  ;)

Godt poeng! :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville sovet til jeg våknet av meg selv (sikkert i ni-ti-tiden), stått opp, dusjet leeenge og spist frokost foran KG...til jeg var ordentlig våken.

Så ville jeg utført div ærender som jeg har måttet utsette og utsette fordi jeg hverken har hatt tid eller lyst til å gjøre dem. Kanskje bevilget meg en lunch på cafe eller konditori. Vel hjemme hadde jeg vært knallfornøyd med det jeg hadde fått gjort, og satt meg til med en kopp te og bok jeg heller ikke har hatt tid til å lese.

Jeg hadde laget en god og tidkrevende middag, siden jeg ikke prioriterer tid på kjøkkenet ellers. Innimellom hadde jeg puslet med litt husarbeide fordi jeg endelig kunne dille med det uten stress, vasket klær og hengt opp osv. Jeg tror også jeg hadde lagt meg tidlig, og fortsatt å lese på sengen (det er kjempekoselig!)

Og ellers; ringt venninner, skrevet et brev kanskje, surfet på internett etter feriemål (og drømt meg bort litt), ryddet i klesskapet (og pakket klær til Fretex).

Hm...skulle gjerne hatt et par døgn fri jeg. :ler:

Skrevet

Jeg tok meg fri fra jobben på tirsdag, faktisk. Dagen brukte jeg på å vaske leiligheten og klesvask.

Skrevet

Det kan være så mangt, men den ideelle fridagen er nogenlunde som følgende.

Det er selvsagt i slutten av mai, temperaturen er komfortabel, solen skinner og himmelen er blå.

Jeg våknet kanskje rundt klokken 10:00, og går i dusjen ganske fort efter at jeg har våknet. Jeg spiser en fyldig frokost på balkongen (eller i haven) og leser dagens Aftenposten. Efter frokosten begynner jeg å velge hvilke klær jeg vil gå med ute, begynner å påføre sminke (og annet) og ordne håret.

Så ankommer jeg antageligvis Majorstuen T-banestasjon rundt klokken 12:00, før jeg begynner å spasere nedover Bogstadveien og (efterhvert) Hegdehaugsveien. Jeg går kanskje innom Tatler, Tiger of Sweden butikken, Kamikaze, H&M og muligens et par andre steder.

Når dette er gjort spaserer jeg nok gjennom Slottsparken og til Carl Johansgate, så går jeg innom Ferner Jacobsen og Tatler (på Paleet).

På dette punktet er det også mulig å gå en annen vei, i retning Frogner, hvor det er en del hyggelige butikker, som Filippa K i Skovveien.

PS: Jeg shopper selvsagt ikke i alle disse butikkene, jeg bare ser efter pene plagg å kjøpe ved senere anledninger.

Når alt dette er gjort vil jeg selvsagt hvile før jeg begynner på veien hjem. Da går jeg til Pascal i Drammensveien, hvor jeg drikker brus og spiser en kake.

Jeg kommer sannsynligvis hjem rundt klokken 16:30-17:00. Da ringer jeg en venninde, eller kjæresten.

Senere på aftenen jogger jeg kanskje en tur, og spiser middag med mamma eller pappa.

Gjest King James
Skrevet

Har jeg fri gjør jeg ingenting

Gjest Gjest
Skrevet

sover IKKE lenge,står opp i 7-8 tida for fullt utbytte av dagen.drar på trening.lager en god lunsj,ser på dr.phil og kanskje oprah,og er på KG.

eller en skitur i stedet!

en kjapp shoppingtur og kafe' ville jeg også tatt hvis det ble tid til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...