Gå til innhold

Du har en fridag!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Altså; tenk deg at du av en eller annen grunn får en fridag (fra jobb, studier, barn etc - velg selv).

Hva vil du gjøre på den dagen? Og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Planlegger en hel masse, og forsover meg til alt... :frustrert:

Skrevet

Låne meg en hest og ri lang tur i skogen! Får så sjeldent tid til det. Ingenting er mer avslappende (for meg iallefall), så det er en utmerket ting å gjøre på en fridag.

Gjest Gjesta
Skrevet

Sove lenge, shoppe (forutsetter da at det følger penger med denne dagen) og gå på besøk til venner om kvelden.

Høres kanskje veldig fjortiss ut, men det er slikt jeg nesten aldri gjør siden jeg er alenemor.

Skrevet

Sover lenge, spiser lang og god frokost, slapper av hele dagen med litt surfing på KG, lese en god bok, lage god mat og kanskje bake en kake.

Gjest Gjesta
Skrevet
lage god mat og kanskje bake en kake.

Da vet jeg hvem jeg vil gå på besøk til også... :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville ikke gjort så veldig mye annerledes enn jeg gjør ellers, men hadde kanskje foreslått at mannen og jeg stakk en tur på kafe og sjekket den siste utstillinga i kunstforeninga.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Sover lenge, drikker te og hører på radioen, sitter på KG. Drar på cafe med en venninne. Har lillemann hjemme med meg så han får fridag fra barnehagen. Så surrer vi og koser oss her hjemme. Kanskje bake noe, fikse saker som skulle vært gjort og drar å handler inn noe ekstra godt til middag. Herlig :ler: Har fri i morra, gleder meg bare :hoppe:

Gjest Chrizzy
Skrevet

+ at jeg vasker klær. For jeg hater å gå ned i den kjelleren å vaske, så det er alltid noe ekstra tøy som må vaskes :ler:

Skrevet

Sove leeeeenge, lage digg plukkemat, sette med i senga med laptopen på fanget. TV'n står ved fotenden her på hybelen, og bokhylla er over hodeenden... og kjøkkenet, dvs. hylla med kopper, pulverkaffe og vannkoker, er 1,5m fra senga. Og så hadde jeg slått av alle telefoner.

Kanskje en tur på ergometersykkelen på treningsrommet og en ansiktsmaske etterpå... Hmm. Vet ikke hva en fridag er lenger, så nå fantaserer jeg. En hel fridag for meg betyr ingen avtaler eller oppgaver eller ting som skal fikses. Og det skjer jo ikke, ihvertfall ikke med økonomi til å spandere noe ekstra. :sur:

Skrevet

Tja, jeg hadde fri fra jobb i dag jeg..

Hva jeg gjorde? Var sengeliggende hele dagen :frustrert:

Lassie blir nemlig sjuk på den etterlengtede fridagen sin, hun!!

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
god mat og kanskje bake en kake

Kan jeg kommer på besøk? :ler:

Skrevet

Har fridag hver uke jeg. :sjenert:

I dag for eksempel.

Dagene pleier å gå til husarbeid, handling av mat og kanskje en middagslur. Noen ganger lunch med venninner, men det er ikke ofte fridagene mine passer med andres fridager.

Lager klar mye av middagen, og henter vesla tidlig i barnehagen.

Og så sitter jeg tydeligvis på kg. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Da sover jeg lenger, lager meg en god frokost, egg kanskje ;)

Drar ut på ski eller noe, nå om vinteren.

Jeg MÅ bare ut om jeg har fri, ut på tur, det er medisin for kropp og sjel.

Sjelden jeg har fri, og jobber inne hver dag, så om jeg har fri skal den nytes ute i skog og mark :)

Gjest Markus i Oslo
Skrevet

Går det an å få utsatt fridagen til jeg har fått kjæreste? :sjenert:

Ikke? Da blir det lesing hvis det er dårlig vær og en laaaang skitur hvis det er bra vær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...