AnonymBruker Skrevet 12. mars #81 Del Skrevet 12. mars newman01 skrev (1 time siden): Hentet inn etpar innlegg fra deg Anonymkode: f2314...4f9. Det er en elementær forskjell på og/eller. Jeg skal spise fiskeboller eller pizza betyr ikke at man skal ha fiskeboller på pizzaen. Så at du kritiserer meg for dårlige regnekunnskaper når underlaget for regnestykket i beste fall var mangelfullt finner jeg litt ufint. Gjør du deg til eller er du helt potte tett i nøtta? Hvis du skal lage deg pizza på hytta, så har du en komfyr der også. I tillegg til hjemme. Eller drar du med deg komfyren på taket av elbilen din? Skjønner du virkelig ikke at selv om man lader bilen hjemme når man er hjemme, ELLER på hytta når man er på hytta, krever faste installasjoner på hvert sted? Og da koster det MER for to ladere enn en? Dette er jo helt meningsløst å diskutere videre, selv datteren min på fire skjønner dette. Gud bedre...! Anonymkode: f2314...4f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #82 Del Skrevet 13. mars Hva tenker dere elbil-fantaster om at det grønne skiftet er avlyst - Europas industri sliter - blir visst ingen utfasing av fossilbiler likevel - få europeere kjøper elbil - Norske politikere subsidierte elbiler med 34 milliarder bare i 2024 - tror dere det eventyret kan fortsette nå som forsvaret i hele Europa skal rustes opp - hva med strømprisene nå som industrien skal ruste opp - vil ikke strømmen da bli dyrere for Hvermansen også? Eller tror dere på løftene om makspris - nettleia blir vel triplet da tipper jeg. Anonymkode: b25db...da0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #83 Del Skrevet 13. mars Har dieselbil nå, skal snart gå over til elbil pga lang avstand til studiestedet neste år. Blir langt billigere med elbil. Eneste bekymringen jeg har, er rekkevidden, da jeg ikke har snøring på hvor mye avvik fra oppgitt rekkevidde man må trekke fra (må ha reelt 320 km). Anonymkode: 8081e...728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå