AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Som tittelen sier. Jeg er i et forhold med en ekstremt god mann. Vi planlegger å få barn. Men sånn det er nå, så tviler jeg. Støvsuging, tørking av støv, rydding av flater, vask av gulv, bytte av baderomsmatter, tømming av søppel/gå med søppel blir ikke gjort før det er så skittent eller fullt at det er vanskelig å komme seg rundt ting. Jeg har forsøkt så mange ganger å si at vi må bli bedre til det her, det må bli gjort hyppigere etc. Men jeg er den eneste som gjør en innsats for å få gjort det oftere. Og nå orker jeg snart ikke mer. Jeg vil ikke være den som gjør absolutt alt av husarbeid her. Greit, han vasker klær innimellom, men omtrent bare sitt, litt av mitt og ingenting annet. Ikke håndklær(med mindre det er tomt) eller sengeklær(med mindre det er tomt). Han lager middag, men rydder ikke opp ordentlig eller godt nok, så det står igjen ting som jeg må ta senere eller dagen etterpå. Jeg _veit_ at han kan bedre enn det her, for vi har vært samboere i mange, mange, mange år og han har vært bedre. Men hvor mange ganger skal jeg gidde å ta det opp før det faktisk skjer en endring? Må jeg bli sur og grinete? Er det noen andre som har stått i samme situasjon og har dere fått han/hun til å endre på det, hva måtte til? Anonymkode: 4cc48...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Ble aldri bedre. Endte i skilsmisse da han var en mann uten handling. Anonymkode: 2da10...87e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Jeg hadde satt meg ned med han og tatt det opp en siste gang, og blir det ikke bedre så hadde jeg avsluttet, er ikke interessert i å bo med en mann som ikke klarer basic husarbeid. Anonymkode: b2fdf...e10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå