AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hei! Er det noen som kan anbefale gode fastleger og manuellterapeuter (MT) i Oslo området? Helst noen som er empatiske, kan behandle sammensatte vansker, og tenker helhetlig. Finnes lite info om MT på legelisten. I tillegg er det vanskelig å finne fastleger der, de fleste med god anbefaling/vurdering har kjempelang ventetid.. 😕 Anonymkode: 16ce5...baa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Når jeg googler manuellterapeut + Oslo så kommer det opp mange som har google anmeldelser. Mtp fastlege så er det en grunn for at de med veldig gode anmeldelser har lang ventetid. Jeg ventet 1,5 år på å komme inn til min fastlege, og det var det 100% verdt. Anbefaler at du ser på bilder av fastlegene på hjemmesiden til legesenteret, og bruker litt magefølelsen. Men som sagt, verdt å vente på en god fastlege. Er du veldig misfornøyd der du er nå, kan du ta en sjans å bytte til noen som har kort ventetid/ingen ventetid, og gå der til du kommer inn til den du virkelig ønsker å komme inn til. Min erfaring er at leger flest ikke evner å tenke helhetlig. Anonymkode: 110e4...425 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Takk for svar Anonymkode: 16ce5...baa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Veldig mange som står på ventelister til fastlege i Oslo. Det er jo Norges største by, og alle innbyggerne trenger en fastlege. Så du må jo nesten forvente at de aller, aller fleste har lang ventetid, uansett hvilken tilbakemeldinger som er gitt på dem. Det er også ulikt hvor mange pasienter de tar inn på listen sin. Noen tar 1100 og noen tar 2000. De sistnevnte vil jo da ha betraktelig lenger ventetid på timebestillinger, fordi det er så mange. Finn en fastlege i nærheten av der du bor, som ikke har så lang ventetid. Det er mest praktisk i hverdagen, og om du må til legen når du er dårlig. Da slipper du å reise byen rundt for å komme deg til legen når du er syk. Manuellterapeuter har jeg ingen anelse om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå