AnonymBruker Skrevet 4. mars #1 Skrevet 4. mars Etter Finn.no gjorde en oppdatering i fjor (?) så finner jeg ikke funksjonen "roter bilde" slik at det legger seg riktig vei i annonsene jeg lager. Begynner å bli utrolig irritert over dette nå... Har de bare fjernet muligheten for dette på nettsiden sin, eller er det jeg som er dårlig til å lete der? Anonymkode: fa1ec...6c8
AnonymBruker Skrevet 4. mars #2 Skrevet 4. mars Kan du ikke rotere det før du laster det opp? Anonymkode: 5fdb4...fbe
AnonymBruker Skrevet 4. mars #3 Skrevet 4. mars Du må rotere før du laster det opp. Anonymkode: 89c43...b9c
AnonymBruker Skrevet 4. mars #4 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du må rotere før du laster det opp. Anonymkode: 89c43...b9c Så utrolig irriterende. For før var det en enkel rotér-knapp inne på Finn 😠 Jeg har ikke noe enkel funksjon i galleriet mitt som kan snu bilder på mobilen heller. Så må bruke en egen app for bilderedigering... en som har reklame og drit mellom bildene jeg vil snu. Anonymkode: fa1ec...6c8
AnonymBruker Skrevet 4. mars #5 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så utrolig irriterende. For før var det en enkel rotér-knapp inne på Finn 😠 Jeg har ikke noe enkel funksjon i galleriet mitt som kan snu bilder på mobilen heller. Så må bruke en egen app for bilderedigering... en som har reklame og drit mellom bildene jeg vil snu. Anonymkode: fa1ec...6c8 Hva slags rar telefon er det du har siden du ikke kan rotere bildene i bilde-appen? Anonymkode: 92263...653 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #6 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Så utrolig irriterende. For før var det en enkel rotér-knapp inne på Finn 😠 Jeg har ikke noe enkel funksjon i galleriet mitt som kan snu bilder på mobilen heller. Så må bruke en egen app for bilderedigering... en som har reklame og drit mellom bildene jeg vil snu. Anonymkode: fa1ec...6c8 Hvilken telefon har du? De aller fleste telefoner jeg har vært borti har eget redigeringssystem i galleri/kamera-appen. Anonymkode: d1b6f...011
AnonymBruker Skrevet 6. mars #7 Skrevet 6. mars Jeg har en Samsung S24 Men finner altså ikke ut hvordan jeg roterer et bilde fast i mitt galleri! 🫣 Anonymkode: fa1ec...6c8
AnonymBruker Skrevet 6. mars #8 Skrevet 6. mars Trykk på bilde du vil redigere - så penne symbolet som kommer opp - så på rotersymbol 😊 Anonymkode: 1181c...4f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå