AnonymBruker Skrevet 4. mars #1 Skrevet 4. mars Prøver å bestille enveis billett fra Nice til Norge - kommer ikke videre selv om jeg har valgt landskode +47 - de godtar ikke mitt norske telefonnummer. Altså.....må jo være toppen av idioti? Hva gjør man? Anonymkode: 9ed1a...6cc
AnonymBruker Skrevet 4. mars #2 Skrevet 4. mars Sikker på du har tasta rett antall, fjernet mellomrom osv? Anonymkode: f3c3c...967
AnonymBruker Skrevet 4. mars #3 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sikker på du har tasta rett antall, fjernet mellomrom osv? Anonymkode: f3c3c...967 Ja, har forsøkt både på PC og appen Anonymkode: 9ed1a...6cc
AnonymBruker Skrevet 4. mars #4 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Prøver å bestille enveis billett fra Nice til Norge - kommer ikke videre selv om jeg har valgt landskode +47 - de godtar ikke mitt norske telefonnummer. Altså.....må jo være toppen av idioti? Hva gjør man? Anonymkode: 9ed1a...6cc Har du tasta 00 først? Anonymkode: 23678...cf2
AnonymBruker Skrevet 4. mars #5 Skrevet 4. mars jeg prøvde akkurat selv og det fungerte helt fint.. ?? Anonymkode: cce22...cc8
AnonymBruker Skrevet 4. mars #6 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du tasta 00 først? Anonymkode: 23678...cf2 Det er 2 felt, det ene er +47 for landskode det andre skriver man inn tlfnr. Mistenker at de har en idioti greie der man må legge inn tlfnr til det landet man reiser fra - skal enveis fra Nice til Norge Anonymkode: 9ed1a...6cc
AnonymBruker Skrevet 4. mars #7 Skrevet 4. mars Gikk innom nettsiden og prøvde for å se, og har ingen problemer med å taste inn telefonnummeret mitt? Anonymkode: 812fe...4e3
AnonymBruker Skrevet 4. mars #8 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): jeg prøvde akkurat selv og det fungerte helt fint.. ?? Anonymkode: cce22...cc8 Prøv fra Nice til Norge enveis Anonymkode: 9ed1a...6cc
AnonymBruker Skrevet 4. mars #9 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prøv fra Nice til Norge enveis Anonymkode: 9ed1a...6cc Det fungerer også helt fint Anonymkode: 812fe...4e3
AnonymBruker Skrevet 4. mars #10 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gikk innom nettsiden og prøvde for å se, og har ingen problemer med å taste inn telefonnummeret mitt? Anonymkode: 812fe...4e3 Sitter i telefonkø en halvtime så langt..... Prøv enveis Nice-Sandefjord en gang i April. Trykk fortsett etter å ha lagt inn tlfnr Anonymkode: 9ed1a...6cc
AnonymBruker Skrevet 4. mars #11 Skrevet 4. mars Hva med å opprette bruker? Da fylles dette inn av seg selv. Anonymkode: 812fe...4e3 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #12 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sitter i telefonkø en halvtime så langt..... Prøv enveis Nice-Sandefjord en gang i April. Trykk fortsett etter å ha lagt inn tlfnr Anonymkode: 9ed1a...6cc Igjen ingen problemer, har trykket meg videre til neste steg. Hvordan skriver du inn telefonnummeret ditt? Anonymkode: 812fe...4e3 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #13 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med å opprette bruker? Da fylles dette inn av seg selv. Anonymkode: 812fe...4e3 Jeg er innlogget så aner ikke...har bruker Anonymkode: 9ed1a...6cc
AnonymBruker Skrevet 4. mars #14 Skrevet 4. mars Kommer det opp feilmelding? Står det noe? Eller blir ruta bare rød? Anonymkode: 812fe...4e3
AnonymBruker Skrevet 4. mars #15 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kommer det opp feilmelding? Står det noe? Eller blir ruta bare rød? Anonymkode: 812fe...4e3 Den blir rød. Men jeg gikk inn på appen nå og oppdaterte profilen og la inn tlfnr der - da kom det opp automatisk. Men det er nøyaktig det samme tlfnr som jeg la inn manuelt så helt idiotisk system..... Anonymkode: 9ed1a...6cc
AnonymBruker Skrevet 4. mars #16 Skrevet 4. mars Lå det et gammelt nummer i profilen? Anonymkode: b8f65...ec1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #17 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den blir rød. Men jeg gikk inn på appen nå og oppdaterte profilen og la inn tlfnr der - da kom det opp automatisk. Men det er nøyaktig det samme tlfnr som jeg la inn manuelt så helt idiotisk system..... Anonymkode: 9ed1a...6cc Hadde ingen problemer alle gangene jeg prøvde nå, og jeg prøvde med flere telefonnummer bare for å teste. Men fint du fikk det til Anonymkode: 812fe...4e3 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #18 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lå det et gammelt nummer i profilen? Anonymkode: b8f65...ec1 Nei har ny bruker Anonymkode: 9ed1a...6cc
AnonymBruker Skrevet 4. mars #19 Skrevet 4. mars Men den godtok ikke mitt eurobonusnummer heller sa navnet ikke samsvarte med nummer - ikke brukt det på mange år så kanskje det ikke er gyldig lengre... 😉 Anonymkode: 9ed1a...6cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå