AnonymBruker Skrevet 4. mars #1 Del Skrevet 4. mars Jeg jobber som saksbehandler/rådgiver i kommunen, og ønsker å gå en annen retning. Har utdannelse innen samfunnsfag. Ønsker å jobbe med noe mer kreativt og "fritt". Jobben jeg har nå er i stor grad preget av saksbehandling, rutiner og prosessarbeid, noe jeg ikke trives med. Ønsker også gjerne mer fleksibilitet og mulighet til å tenke selv - om det gir mening. Har hatt en time hos karriereveileder, og ble egentlig bare mer forvirret. Er slitsomt å gå rundt og tenke på så store spørsmål samtidig som man skal prestere på jobb. Har tenkt på det en stund nå, og føler det er på tide at jeg gjør noe med situasjonen. Årene bare går.. Har hvert fall funnet at det jeg trives aller best med oppgaver der man går i dybden og hovedsakelig fokuserer på en ting av gangen. Dette gjør jeg ytterst sjeldent i jobben jeg har nå. Noen som har noen råd til hvordan jeg kan gå frem? Eller som har vært i en lignende situasjon? Er åpen for å omskolere meg/studere mer, ønsker bare helst å være sikker på retningen jeg går i så fall 😊 Setter stor pris på svar, jeg er så rådvill om dagen! Anonymkode: 169f7...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå