AnonymBruker Skrevet 4. mars #1 Skrevet 4. mars Hei! Lurer på om noen her inne kan fortelle litt om hvordan det er å jobbe som kommunikasjonsrådgiver eller med tekst/som tekstforfatter? Vurderer å omskolere meg. Jobber som saksbehandler/rådgiver i kommunen, og kjenner på at jeg ønsker en mer kreativ arbeidshverdag. Jobben jeg har nå er i stor grad preget av rutiner og prosessarbeid, noe jeg har innsett at ikke passer meg så godt. Ønsker å være litt mer "fri" og kreativ. Får man vært det som kommunikasjonsrådgiver? Har alltid fått høre at jeg er god til å skrive og synes det virker som et spennende yrke. Men synes det er litt vanskelig å finne ut hvordan arbeidsdagen ser ut? Er det et yrke som vil være truet av KI? Tusen takk på forhånd Anonymkode: a772c...fb6