AnonymBruker Skrevet 4. mars #2 Skrevet 4. mars Det er jo ikke så mange folk på Mars, så hvorfor er det viktig? Er det viktigere enn på Pluto eller Saturn? Anonymkode: 94551...7d7 11 1 1
Million Skrevet 4. mars #4 Skrevet 4. mars Jeg tar det heller som en hyggelig overraskelse, hvis det kommer. Ikke noe jeg går og regner med i disse dager. 2
Liljerød Skrevet 4. mars #5 Skrevet 4. mars Ja, jeg tror det blir nå i mars. Men ikke flere i år. Dessverre. 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #6 Skrevet 4. mars Vi er heldige om det kommer ett nå i mars. Men det blir med det i år. Anonymkode: 54d49...ccf
Blåttvann Skrevet 4. mars #7 Skrevet 4. mars Håper ikke det. Det betyr bare større problemer senere. 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars #8 Skrevet 4. mars Usikker på om de tør å la være etter nesten å ha lovet det bort, men de bør nok sette det på vent nå. Anonymkode: d3bcd...a95 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #9 Skrevet 4. mars Ingen sjans. Verdensøkonomien står overfor en kollaps uten like. Anonymkode: 0238f...2ef 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars #11 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen sjans. Verdensøkonomien står overfor en kollaps uten like. Anonymkode: 0238f...2ef Er jo akkurat da man setter ned renten lol. Anonymkode: bc937...120 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars #12 Skrevet 4. mars Ja, det vil bli rentekutt i mars. Hva som skjer etter det, er jeg mer usikker på. Anonymkode: c3eaf...d66 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars #14 Skrevet 4. mars På norsk heter det enten "i mars" eller "på Mars". Ikke "i Mars". Anonymkode: 8c079...43a 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #15 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): På norsk heter det enten "i mars" eller "på Mars". Ikke "i Mars". Anonymkode: 8c079...43a Det finnes et eget underforum for slike som deg. Anonymkode: 1e974...049 5 7
AnonymBruker Skrevet 4. mars #17 Skrevet 4. mars Ja. Tror til og med at det bare blir ca 0,4 prosentpoeng . Men flere rentekutt enn den i mars kan vi sikkert bare glemme. Anonymkode: cf67c...497
AnonymBruker Skrevet 4. mars #18 Skrevet 4. mars Det er jo ikke NB som har "lovet" rentekutt I Mars - det er ymse sjefsøkonomer og media som har "lovet" det... Nå ser det ut som de venter at inflasjonen går opp i Februar og norske lira har svekket seg ytterligere så tror nok det blir avlyst samtidig som at rentebanen blir justert opp... Anonymkode: df6a6...604 1
hvalstad45 Skrevet 4. mars #19 Skrevet 4. mars Tror det blir rentekutt i mars, men så blir det med det. NB har sagt de har tenkt til å gjøre det, det er priset inn, jeg tror de vil ta det kuttet, men så blir det nok leeeenge til neste gang. Skumle tider nå, glad jeg ikke er ansvarlig for disse avgjørelsene!
Supernaut Skrevet 5. mars #20 Skrevet 5. mars Tror det blir et 0,25 kutt. Og det blir det eneste i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå