Gå til innhold

Lite datingdilemma!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, det er er fyr jeg har sett et par ganger og vi har vært intime. Sist gang vi traff hverandre var nå i helgen. Vi skulle være intime men ha sa at kanskje vi bare skulle ta på hverandre og heller gå hele veien neste gang.Da spurte jeg om han ikke ville være inni meg.Jeg spurte bare en gang. Han tok frem kondomen også gjorde vi det litt. Men i etter kant har jeg hatt en uggen følelse på at jeg tråkket over litt over hans grense. Tror dere det?og skal jeg sende han en melding til han og beklage?

Setter pris på svar!

Anonymkode: 04fe8...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, det tror jeg faktisk kan være fint å gjøre. Si at du ikke mente å presse han til noe han kanskje ikke var klar for.

Det begynner etter hvert å komme fram flere og flere menn også som forteller at de har følt seg presset (av kvinner) til å gjøre mer seksuelt enn de har vært klare for. Så det er like viktig at vi kvinner respekterer mennene, og ikke bare tror alle menn er klare til å ha sex når som helst. Gjensidig samtykke er viktig.

Anonymkode: 1c17b...1db

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men i etter kant har jeg hatt en uggen følelse på at jeg tråkket over litt over hans grense. Tror dere det?

Hvis han tok fram kondom, og dere gjorde det - nei!

Anonymkode: 0d7ee...233

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvis han tok fram kondom, og dere gjorde det - nei!

Anonymkode: 0d7ee...233

Ikke sikkert ts tråkket over grensene hans. Men jeg tror hun kan score en del bonuspoeng ved å vise at hun er bevisst på det og ønsker å ta hensyn til dem. Som en over her sier, så ligger det automatisk et press på mannen å skulle være villig og klar når hun måtte ønske. Selv har jeg opplevd å bli spurt om jeg er homo, asexuell og mer til når jeg har avslått sex. En jeg datet gikk veldig lenge å lurte på hvorfor jeg hadde sagt til henne andre daten at vi ikke skulle ha sex. Lik som ts sin situasjon, så ville jeg bare kjenne på og kose. Hun fikk viljen sin fordi hun ikke ga seg. Hun synes det var veldig rart at jeg sa nei til sex og det matet hodet hennes en lang stund. Selv om vi etter dette hadde masse sex. 
Så ja, å ha sex med en dame kan menn fint også gjøre bare for å ikke uroe henne, såre henne, osv. 

Anonymkode: 109a4...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva vil du med denne mannen da? En elsker, pappaen til dine fremtidige barn, eller er dere godt voksne som leter etter en flørt eller ny kjærlighet?

Anonymkode: ee4cc...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva vil du med denne mannen da? En elsker, pappaen til dine fremtidige barn, eller er dere godt voksne som leter etter en flørt eller ny kjærlighet?

Vi er fwb/ casual

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi er fwb/ casual

Okey, da har du lite å tape med å ta kontakt. Jeg mener, som kvinne så kan du jo skaffe deg ny fwb i kassakø på Kiwi. Eller vil du si at du faktisk bryr deg om han? Beklager, men jeg har litt problemer med dette fwb greiene og hvordan dere setter grenser for hvem som kan føle hva.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om det er mannen som bremser og tar frem kondom, så er min umiddelbare tanke at han enten vet han har en kjønnssykdom eller at han  også har sex med andre. 

Anonymkode: df48a...543

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Om det er mannen som bremser og tar frem kondom, så er min umiddelbare tanke at han enten vet han har en kjønnssykdom eller at han  også har sex med andre. 

Vi er jo bare fwb så om han har sex med noen andre så er jo ikke dette forpliktende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vil du vite hva min umiddelbare tanke er når jeg leste kommentaren din? De har et godt engelsk ord for dette.

Anonymkode: f7803...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vil du vite hva min umiddelbare tanke er når jeg leste kommentaren din? De har et godt engelsk ord for dette.

Anonymkode: f7803...7bd

Du tenker på fuckboy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...