Gå til innhold

Var jeg for casuall?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har i 6 år hatt ett fwb med en fyr. Det ble ett opphold for 3 år siden når jeg spurte om å være kjærester og han sa nei. Så ble kontakten tatt opp igjen. Vi gikk fra å møtes etter arbeidstid til å treffes ved leggetid. Vi snappet hver dag, fra god morgen til god natt. Vi låg tett inntill hverandre de gangene vi møttes. Enten armkork i sofaen med film på skjermen eller sovende i senga. Vi er begge veldig glade i nærhet.

Men, han har alltid vært tydelig på at han ikke ønsker noe mer. Handlingene og oppførselen hans har derimot vært totalt motsatt. Alltid han som har tatt kontakt først, han som har tatt initiativ til å møtes (både med og uten sex), han reiste til meg etter jeg hadde lagt meg og dro før jeg våknet. Da kom han kun for å holde rundt meg. Jevne snap gjennom dagen.

Så kalte jeg han min, og alt stoppet. Han sluttet å svare, sluttet å sende snap. Var kort de få gangene han svarte. 3 år med daglig kontakt stoppet opp på dagen. Etter 1 uke uten kontakt fra han sin side slettet jeg han på snap for å gi meg selv fred. 

Og her sitter jeg. Lurer på om jeg tok ting for gitt, om jeg var for casuall. Om han savner meg, om han tenker på meg. Jeg overlot til han å ta kontakt hver dag, jeg tok nesten aldri initiativ til å møtes. Føler dere menn på det, eller tenker dere ikle noe over det?

"En mann som vil ha deg, gjør en innsats for å treffe deg". Og han har ikke gjort noe for å i det hele tatt ha kontakt på snart 2 uker. 

Anonymkode: f7a2e...926

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Min erfaring er dessverre også den at menn som vil ha deg tar initiativ til å møtes. Per nå vil han ikke nok 😕

Anonymkode: c40a6...c7c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er sikker på at han ikke har reist på en lengre ferie e.l.?

Bortsett fra det så beskriver du en mann som lever 2 liv, mulig kone og barn på en side og deg på den andre?

En mulighet er at forholdet med deg var i ferd med å bli avslørt og han måtte kutte det?

Uansett så må dette fwb greiene være utmattende, ikke vise følelser og aldri vite om dette var siste gangen du så han. I tillegg må du passe på hva du til enhver tid sier.

Anonymkode: 39c30...6f7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

han var tydelig på at han ikke var "din" og at dette ikke var et forhold men et behov som ble dekket - hva mer trengte du? 

Anonymkode: 73162...e0e

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er sikker på at han ikke har reist på en lengre ferie e.l.?

Bortsett fra det så beskriver du en mann som lever 2 liv, mulig kone og barn på en side og deg på den andre?

En mulighet er at forholdet med deg var i ferd med å bli avslørt og han måtte kutte det?

Uansett så må dette fwb greiene være utmattende, ikke vise følelser og aldri vite om dette var siste gangen du så han. I tillegg må du passe på hva du til enhver tid sier.

Anonymkode: 39c30...6f7

Nei han er hjemme i jobb. Han skulle på en fest sist lørdag, og jeg minte han på å si ifra hvis han hadde sex med noen andre. 

Nei han har vært singel i over 10 år. Jeg har vært hjemme hos han flere ganger. Senest for noen uker siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når en mann sier at han ikke er interessert i noe seriøst så er han ikke interessert i noe seriøst. Sex, kos og tidsfordriv ja, men ikke noe mer. Det går helt fint å gjøre kjæresteting uten å ville være kjærester. Her har du bare lurt deg selv og kastet bort veldig mye tid på en som ikke vil ha deg. Beklager, vet det er hardt å høre, men det er sant. Gå videre, det finnes andre menn der ute som VIL ha en som deg.❤️

Anonymkode: dd759...2f1

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Så han har vært tydelig hele veien på at han ikke ønsker være i ett forhold. 
Sist du prøvde ta det opp så ble relasjonen avsluttet fordi han ikke ønsket forhold. 
Så gjenopptok dere relasjonen hvor det igjen er tydeliggjort at han ikke ønsker forhold. 

Mest sannsynlig så trekker han seg unna fordi du ikke forholder deg til at det ikke er en kjærlighetsrelasjon og at dere ikke er kjærester. 
Du har ikke vært for casuall, du har vært det stikk motsatte. Du anser han som kjæreste, han anser deg som en fwb. Du legger mye mer i det enn han, enda han gjentatte ganger har vært tydelig på at han ikke er interessert i å være noe mer enn casuall. 

Anonymkode: ec445...e5c

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så han har vært tydelig hele veien på at han ikke ønsker være i ett forhold. 
Sist du prøvde ta det opp så ble relasjonen avsluttet fordi han ikke ønsket forhold. 
Så gjenopptok dere relasjonen hvor det igjen er tydeliggjort at han ikke ønsker forhold. 

Mest sannsynlig så trekker han seg unna fordi du ikke forholder deg til at det ikke er en kjærlighetsrelasjon og at dere ikke er kjærester. 
Du har ikke vært for casuall, du har vært det stikk motsatte. Du anser han som kjæreste, han anser deg som en fwb. Du legger mye mer i det enn han, enda han gjentatte ganger har vært tydelig på at han ikke er interessert i å være noe mer enn casuall. 

Anonymkode: ec445...e5c

Jo det har jeg gjort, og nei jeg anser han ikke som kjæreste. Har sett på han som en mellomting. Ikke kjærester, mer en fwb. Og avtalen var at vi skulle gi beskjed hvis vi hadde sex med andre. Derfor sa jeg "husk å gi beskjed hvis du deler min 🍆 med noen andre" 

Men, selv om jeg har vært veldig klar over hvor jeg står, hva han vil og ikke vil, så har det jo vært ett lite håp. På at han ville noe mer. Det har jeg derimot snakket med venninner om, ikke han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan det hende at det er motsatt? At han er lei seg fordi du tror det er en mulighet for at han skal ligge med noen andre? Kanskje han endret mening i løpet av de årene, og at han egentlig vil noe mer? 

Det eneste du kan gjøre er å si det som det er. At du er glad i ham og ikke vil miste ham, selv om det betyr at du bare har ham til låns de gangene han er hos deg. 

Anonymkode: e0fc9...140

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kan det hende at det er motsatt? At han er lei seg fordi du tror det er en mulighet for at han skal ligge med noen andre? Kanskje han endret mening i løpet av de årene, og at han egentlig vil noe mer? 

Det eneste du kan gjøre er å si det som det er. At du er glad i ham og ikke vil miste ham, selv om det betyr at du bare har ham til låns de gangene han er hos deg. 

Anonymkode: e0fc9...140

Jeg har jo begynt å lure det siste året. Han har vært mer på, mer kjærlig. Men mest sannsynlig er det bare mitt eget håp som har forstyrret sansene mine. 

Ja for meg er det nok å ligge inntil han innimellom 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har jo begynt å lure det siste året. Han har vært mer på, mer kjærlig. Men mest sannsynlig er det bare mitt eget håp som har forstyrret sansene mine. 

Ja for meg er det nok å ligge inntil han innimellom 

6 år er lenge..

du kommer jo ikke til å gi andre en sjanse når du går og håper på han her, og han vil ikke binde seg til deg 

vil du ha det sånn resten av livet?

Anonymkode: 7270f...665

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han har vel skjønt at fwb ikke fungerer for deg, han har vært helt klar på hva han er ute etter men du har prøvd å tvinge frem et forhold. Så du bør nok bare gå videre.

Anonymkode: ae7aa...783

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

6 år er lenge..

du kommer jo ikke til å gi andre en sjanse når du går og håper på han her, og han vil ikke binde seg til deg 

vil du ha det sånn resten av livet?

Anonymkode: 7270f...665

Nei. Jeg har brukt disse 2 ukene uten kontakt på å jobbe mye med meg selv. Jeg skrev ett langt brev, det kom på over 4 sider. Til han, men for meg. Har ingen planer om å sende det til han. Hvor jeg fikk ut alt jeg har tenkt og følt på de siste årene. Det hjalp enormt å få det på papiret. Virkelig se svart på hvitt hva jeg allerede viste, hva alle rundt meg har sagt i flere år. Jeg begynner endelig å slippe taket, og det kjenner jeg er deilig. Men det er likevel noe inni meg som håper. Vanskelig å skrue helt av etter så lang tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei. Jeg har brukt disse 2 ukene uten kontakt på å jobbe mye med meg selv. Jeg skrev ett langt brev, det kom på over 4 sider. Til han, men for meg. Har ingen planer om å sende det til han. Hvor jeg fikk ut alt jeg har tenkt og følt på de siste årene. Det hjalp enormt å få det på papiret. Virkelig se svart på hvitt hva jeg allerede viste, hva alle rundt meg har sagt i flere år. Jeg begynner endelig å slippe taket, og det kjenner jeg er deilig. Men det er likevel noe inni meg som håper. Vanskelig å skrue helt av etter så lang tid

FWB fungerer ikke for folk flest. Alltid en part som vil mer. Sorry, you've been played. 

Anonymkode: f40ac...fbb

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

FWB fungerer ikke for folk flest. Alltid en part som vil mer. Sorry, you've been played. 

Anonymkode: f40ac...fbb

På hvilke måte da? Han har alltid vært klar. Er i så fall jeg som har lurt meg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

På hvilke måte da? Han har alltid vært klar. Er i så fall jeg som har lurt meg selv

Nettopp. Han sa at han ikke ville ha noe seriøst. Du håpte på mer, fordi handlingene hans sa mer (hva da egentlig? Kos?)

Anonymkode: 8a40e...189

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har i 6 år hatt ett fwb med en fyr. Det ble ett opphold for 3 år siden når jeg spurte om å være kjærester og han sa nei. Så ble kontakten tatt opp igjen. Vi gikk fra å møtes etter arbeidstid til å treffes ved leggetid. Vi snappet hver dag, fra god morgen til god natt. Vi låg tett inntill hverandre de gangene vi møttes. Enten armkork i sofaen med film på skjermen eller sovende i senga. Vi er begge veldig glade i nærhet.

Men, han har alltid vært tydelig på at han ikke ønsker noe mer. Handlingene og oppførselen hans har derimot vært totalt motsatt. Alltid han som har tatt kontakt først, han som har tatt initiativ til å møtes (både med og uten sex), han reiste til meg etter jeg hadde lagt meg og dro før jeg våknet. Da kom han kun for å holde rundt meg. Jevne snap gjennom dagen.

Så kalte jeg han min, og alt stoppet. Han sluttet å svare, sluttet å sende snap. Var kort de få gangene han svarte. 3 år med daglig kontakt stoppet opp på dagen. Etter 1 uke uten kontakt fra han sin side slettet jeg han på snap for å gi meg selv fred. 

Og her sitter jeg. Lurer på om jeg tok ting for gitt, om jeg var for casuall. Om han savner meg, om han tenker på meg. Jeg overlot til han å ta kontakt hver dag, jeg tok nesten aldri initiativ til å møtes. Føler dere menn på det, eller tenker dere ikle noe over det?

"En mann som vil ha deg, gjør en innsats for å treffe deg". Og han har ikke gjort noe for å i det hele tatt ha kontakt på snart 2 uker. 

DUMP HAN NÅÅÅÅÅ

Anonymkode: afaf4...a53

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde han faktisk ville hatt deg så hadde du ikke sittet i denne gjørma i 6 år. Du dekker behovet for nærhet til han finner ei dame han faktisk vil ha. Etter 6 år så er du mye skyld i ting selv da du holder deg selv borte fra ponensielle menn som faktisk vil ha deg.

Anonymkode: 41c48...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jo det har jeg gjort, og nei jeg anser han ikke som kjæreste. Har sett på han som en mellomting. Ikke kjærester, mer en fwb. Og avtalen var at vi skulle gi beskjed hvis vi hadde sex med andre. Derfor sa jeg "husk å gi beskjed hvis du deler min 🍆 med noen andre" 

Så har han funnet noen andre å dele den med, som han ønsker å være seriøs med og vil helst slippe å ha den samtalen med deg - ikke minst fordi han vet at du egentlig vil ha mer.

Anonymkode: f7d12...890

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen har behov for kos, og det å gi/motta kos trenger ikke å bety gjensidig kjærlighet og ønske om å være i et forhold. Å inngå i et fwb-forhold betyr ikke at man er forpliktet til hverandre.

Anonymkode: 3f5fe...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...