AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Jeg liker å gå med skjørt/kjole som går ned til knærne. Dette er både i jobb og ellers. Så da lurer jeg på om det det. Ser det stygt ut å ha stor hvitt plaster på leggen når en går med svart eler lyse strømpebukse/stay-ups? Anonymkode: d9559...c5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Jeg hadde ikke gjort det, jeg hadde valgt tykke strømpebukser. Jeg har ofte store plaster på leggene og det er vedlig plagsomt med alle som skal spørre og grave om hva som har skjedd. Anonymkode: 05c92...7bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Hadde ikke tenkt over det og trolig ikke lagt merke til det i det hele tatt. Hadde jeg lagt merke til det hadde jeg igjen ikke tenkt noe mer over det og ikke brydd meg overhodet. Anonymkode: fedcb...c69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Kan du ikke bare sette på et hudfarget plaster som ikke syns like godt gjennom strømpene? Anonymkode: 20528...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan du ikke bare sette på et hudfarget plaster som ikke syns like godt gjennom strømpene? Anonymkode: 20528...a0e Ts her: Det er ikke så enkelt som det. Dette var noe jeg fikk på legevakten siden det var akutt for et døgn siden. Anonymkode: d9559...c5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Bruk svart tjukk strømpebukse Anonymkode: 3eb90...759 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden #7 Del Skrevet 7 minutter siden Pent er det ikke, men må man så må man. Nødvendig bandasje og plaster er det virkelig ikke noe å tenke på om synes eller ikke. Anonymkode: 53f6f...c5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 minutter siden #8 Del Skrevet 4 minutter siden Det ser ikke pent ut, og kan unngås så enkelt. Bukse, tjukkere strømpebukse. Anonymkode: 4f577...85b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet akkurat nå #9 Del Skrevet akkurat nå AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Pent er det ikke, men må man så må man. Nødvendig bandasje og plaster er det virkelig ikke noe å tenke på om synes eller ikke. Anonymkode: 53f6f...c5d Nei, men det går an å velge antrekk deretter! Anonymkode: 738bb...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå