AnonymBruker Skrevet 4. mars 2025 #41 Skrevet 4. mars 2025 Abraham skrev (6 timer siden): Hva er seriøst greia med å være i et "parforhold" hvis man mest av alt ønsker å knulle rundt med andre? Da er man jo ikke to lenger. Det virker som såkalt "åpent forhold" for mange funker som alibi når man vil i seng med andre, men som ikke vil risikere sitt omdømme med tradisjonelt utroskap. Og hva er igjen av parforholdet egentlig .... fredagstacoen og bilturen på søndagene? Men sex, nei, det gjør vi litt her og der. Et parforhold er ikke synonymt med seksuell eksklusivitet skjønner du. Det handler primært om helt andre ting enn sex. Anonymkode: 0c538...c95 2
no shame Skrevet 4. mars 2025 #42 Skrevet 4. mars 2025 (endret) Abraham skrev (7 timer siden): Hva er seriøst greia med å være i et "parforhold" hvis man mest av alt ønsker å knulle rundt med andre? Da er man jo ikke to lenger. Det virker som såkalt "åpent forhold" for mange funker som alibi når man vil i seng med andre, men som ikke vil risikere sitt omdømme med tradisjonelt utroskap. Og hva er igjen av parforholdet egentlig .... fredagstacoen og bilturen på søndagene? Men sex, nei, det gjør vi litt her og der. Greia kan være så mangt og også svært berikende under rette omstendigheter. Til ts; Dessverre er ikke de omstendighetene tilstede hos dere. De/vi som lykkes har en god, tett, ærlig og klar kommunikasjon oss imellom. Vi enes om grenser og snakker/sjekker inn underveis. Man er også veldig klare på at det er den med de strengeste grensene som legger lista. Altså hvis feks den ene sier "utelukkende ons" er det slik det må bli. Det høres fryktelig ut å være i dine sko ts, og jeg har dessverre ikke mange råd å komme med annet enn at du bør være tro mot deg selv. Håper du finner ut av det 😊 Endret 4. mars 2025 av no shame 2
Abraham Skrevet 5. mars 2025 #43 Skrevet 5. mars 2025 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Et parforhold er ikke synonymt med seksuell eksklusivitet skjønner du. Det handler primært om helt andre ting enn sex. Anonymkode: 0c538...c95 For meg er det sånn at parforhold primært er seksuell eksklusivitet. Alt annet enn sex kan jeg gjøre med vennene mine. Så da er vi nok veldig forskjellige. Jeg er ingen stor Don Juan, men har i et langt liv vært sammen med en del damer, og har vel aldri møtt noen som ikke tenker som meg, heldigvis. Men verden er heldigvis for alle, også de som tenker annerledes!
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2025 #44 Skrevet 6. mars 2025 AnonymBruker skrev (På 4.3.2025 den 7.21): Hei, kona vil ha åpent forhold, jeg er mere skeptisk å usikker å jeg har ingen interesse å ligge med andre damer en kona mi.. Anonymkode: 7e4aa...73c Vi er ung å jeg har ting jeg har snakket om å utforske selv som hun føler hun aldri kan gi meg pga tabu, å derfor støtter meg 100% i å utnytte denne muligheten til å utforske meg selv også. Jeg har vært på noen treff å hun har støtta meg 110%. Vi er tidlig 30 sen 20 årene Anonymkode: 7e4aa...73c Du bør gå i deg selv. Du kan ha treff som er for tabu for kona di, men tåler ikke at hun har treff av det slaget hun synes er spennende. Siden du gjør et poeng ut av at du ikke vil ligge med andre damer, får jeg en følelse av at det er andre menn du har treff med.... Anonymkode: f3469...e15
Tenkmedhodet Skrevet 6. mars 2025 #45 Skrevet 6. mars 2025 Abraham skrev (På 5.3.2025 den 12.56): For meg er det sånn at parforhold primært er seksuell eksklusivitet. Alt annet enn sex kan jeg gjøre med vennene mine. Så da er vi nok veldig forskjellige. Jeg er ingen stor Don Juan, men har i et langt liv vært sammen med en del damer, og har vel aldri møtt noen som ikke tenker som meg, heldigvis. Men verden er heldigvis for alle, også de som tenker annerledes! Grunnen til at folk tenker som deg er for at det er samfunnsmessig konformitet som styrer valgene dine.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2025 #46 Skrevet 6. mars 2025 Det hadde jeg aldri verden godtatt. Hadde blitt kroken på døra med det samme forslaget kom. Anonymkode: 8cd0d...36e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå