Gå til innhold

Åpent forhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (1 minutt siden):

Dette KAN for all del stemme, men hun gjør jo INGENTING for å komme deg i møte her. Hvor er hennes omsorg for dine følelser. Hun burde elske deg enda mer som lar henne ha sex med andre! 
Jeg liker ikke å skrive dette, men ut fra hva du skriver, så virker hun ikke veldig følelsesmessig investert i deg.

Den tanken har absolutt slått meg, for hun er så gira på å låne ut meg å blir glad av tanken på at jeg ligger med andre.. 😅 men jeg føler meg redd for å miste henne....

Anonymkode: 7e4aa...73c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Den tanken har absolutt slått meg, for hun er så gira på å låne ut meg å blir glad av tanken på at jeg ligger med andre.. 😅 men jeg føler meg redd for å miste henne....

Jeg er dessverre redd for at denne frykten er begrunnet. Det er åpenbart at denne åpenheten er hennes prosjekt, ikke ditt eller deres felles.

Endret av Snok1
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette handler jo ikke om " åpent forhold" i det hele tatt, det er hun som ønsker det og ikke du, å da er det i bunn å grunn hun som ønsker å fly rundt og hun ser ut til å gi seg katta i hva du gjør.

Virker heller ikke som om hun har noen særlig tro på deres felles forhold ut fra det du skriver.

Kan jeg spørre om dere er i 30/40 eller 50 årene?

Noe sier meg dere er i nedre halvdel.

Nå skal ikke jeg sitte å leke hobby samlivs ekspert, men...

Hvis man ser bort fra felles barn/økonomi osv så ville jeg ersonlig  begynt å tenke på en fremtid uten henne slik at jeg kanskje kunnet funnet meg noe annet mens jeg fremdeles var relativt ung.

AnonymBruker
Skrevet
Stillalive skrev (6 minutter siden):

Dette handler jo ikke om " åpent forhold" i det hele tatt, det er hun som ønsker det og ikke du, å da er det i bunn å grunn hun som ønsker å fly rundt og hun ser ut til å gi seg katta i hva du gjør.

Virker heller ikke som om hun har noen særlig tro på deres felles forhold ut fra det du skriver.

Kan jeg spørre om dere er i 30/40 eller 50 årene?

Noe sier meg dere er i nedre halvdel.

Nå skal ikke jeg sitte å leke hobby samlivs ekspert, men...

Hvis man ser bort fra felles barn/økonomi osv så ville jeg ersonlig  begynt å tenke på en fremtid uten henne slik at jeg kanskje kunnet funnet meg noe annet mens jeg fremdeles var relativt ung.

Vi er ung å jeg har ting jeg har snakket om å utforske selv som hun føler hun aldri kan gi meg pga tabu, å derfor støtter meg 100% i å utnytte denne muligheten til å utforske meg selv også. Jeg har vært på noen treff å hun har støtta meg 110%. Vi er tidlig 30 sen 20 årene 

Skrevet

Jeg lurer på hva som ligger bak? Har dere sex, er det ujevn lyst? Har hun fortsatt lyst på deg?

Hun er nok gira på dette og ville kanskje gått for å være utro så det slipper du å opptage.

Du kan jo la henne finne en til deg også, som par eller alene, så kan du ta en avgjørelse om det skjer.

AnonymBruker
Skrevet
Flintis skrev (39 minutter siden):

Jeg lurer på hva som ligger bak? Har dere sex, er det ujevn lyst? Har hun fortsatt lyst på deg?

Hun er nok gira på dette og ville kanskje gått for å være utro så det slipper du å opptage.

Du kan jo la henne finne en til deg også, som par eller alene, så kan du ta en avgjørelse om det skjer.

Hei, jeg er faktisk 100% sikker på at hun ikke har vært utro mot meg, hun er ei dame full av samvittighet å har vet 2 anledninger på 10 år kyssen en annen mann i fylla å kommet hjem gråtende å fortalt med en gang. Å utifra hvordan jeg kjenner henne å samvittigheten hennes vet jeg at d ikke har skjedd noe mere. Hun må bare prøve å finne noe til meg men jeg blir nok å takke høffelig nei. Jeg har ingen interesse å ligge med andre damer, jeg ser ingen poeng i det. Å slik samfunnet er i dag blir jeg uansett ikke å ligge med andre damer før jeg har klippet strengen å slippe uønsket graviditet for det har jeg ikke økonomi til å jeg er ferdig å få barna jeg vil ha

AnonymBruker
Skrevet
Flintis skrev (45 minutter siden):

Vi har mye sex å et kjempefint sexliv, men sånn som jeg forstår det så savner hun spenningen med nye partnere å "jakten/spontaniteten"

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi er ung å jeg har ting jeg har snakket om å utforske selv som hun føler hun aldri kan gi meg pga tabu, å derfor støtter meg 100% i å utnytte denne muligheten til å utforske meg selv også. Jeg har vært på noen treff å hun har støtta meg 110%. Vi er tidlig 30 sen 20 årene 

Men da har jo du allerede åpnet forholdet, og nå vil hun også utforske andre. Det endrer jo hele saken. 

Anonymkode: 4783c...db8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men da har jo du allerede åpnet forholdet, og nå vil hun også utforske andre. Det endrer jo hele saken. 

Anonymkode: 4783c...db8

Jeg ville ikke åpne i utgangspunktet. Jeg har vært helt klar i min tale at jeg ikke har vært interisert i det å når vi åpna ble jeg bare gi faen humør å angrer sinnsykt å skjemmes av det 

AnonymBruker
Skrevet

Føler ikke problemet her er det åpne forholdet, men heller at to ikke klarer å møtes på midten og ikke egentlig blir enige i en løsning som funker for de begge. Ts har gått med på det, men jeg kan umulig tenke meg at ts sin partner ikke merket at dette var noe ts egentlig ikke ville. Virker som du er fanget mellom en stein og et hardt sted, ts...

Anonymkode: db86d...bd2

Skrevet

Et åpent forhold vil kun fungere med høy tilitt mellom begge parter, og kanskje en liten kink på at man liker hva partner driver med, er det en skepsis fra en av sidene så er det dømt til å mislykkes.

AnonymBruker
Skrevet

Sexløst forhold? Hvis ikke ville jeg mistenkt at hun har en på si hun vil få "lov" til å knulle med. Har dere sexløst forhold, må du bare godta det eller gå, så lenge det bare er hun som ønsker åpent forhold.

Anonymkode: 134aa...12a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hei, kona vil ha åpent forhold, jeg er mere skeptisk å usikker å  jeg har ingen interesse å ligge med andre damer en kona mi.. 

Det er vel dette som er et av de vanligste problemene med åpent forhold, at en av partene vil det mer enn den andre, så sitter ene parten hjemme med vonde følelser mens den andre flyr rundt å har sex. 

Er du usikker, så si nei! Ingen bør gå med på slikt om ikke det er noe begge parter ønsker like mye 

Anonymkode: 07e31...247

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi har mye sex å et kjempefint sexliv, men sånn som jeg forstår det så savner hun spenningen med nye partnere å "jakten/spontaniteten"

Typisk Fomo, tror gresset er grønnere på den andre siden. Har du en maskulin fiber igjen så lar du henne gå for alltid.

La henne kjøre karusellen noen år, når hun ønsker seg tilbake så sier du nei.

Anonymkode: 2abb9...014

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kunne du være litt mer konkret på hva dette er? Da ville det være lettere å forstå hva dette åpne forholdet dreier seg om.

Anonymkode: f3469...e15

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Føler ikke problemet her er det åpne forholdet, men heller at to ikke klarer å møtes på midten og ikke egentlig blir enige i en løsning som funker for de begge. Ts har gått med på det, men jeg kan umulig tenke meg at ts sin partner ikke merket at dette var noe ts egentlig ikke ville. Virker som du er fanget mellom en stein og et hardt sted, ts...

Anonymkode: db86d...bd2

Trådstarter sa klart å tydelig ifra at han hatet tanken å når vi bestemte oss for å åpne så spurt ho "eksklusivt møte ute eller planlegging og nettsider? Jeg svarte ingen planlegging eller nettsider.... 2t etterpå hatte hun bruker på nett

Skrevet

Hva er seriøst greia med å være i et "parforhold" hvis man mest av alt ønsker å knulle rundt med andre? Da er man jo ikke to lenger. Det virker som såkalt "åpent forhold" for mange funker som alibi når man vil i seng med andre, men som ikke vil risikere sitt omdømme med tradisjonelt utroskap. Og hva er igjen av parforholdet egentlig .... fredagstacoen og bilturen på søndagene? Men sex, nei, det gjør vi litt her og der.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Anbefales ikke. Folk slurver med konform og kommer drassende hjem med kjønnssykdommer. 

Anonymkode: 46394...415

Stemmer ikke. 

Anonymkode: 31632...947

AnonymBruker
Skrevet
Abraham skrev (3 minutter siden):

Hva er seriøst greia med å være i et "parforhold" hvis man mest av alt ønsker å knulle rundt med andre? Da er man jo ikke to lenger. Det virker som såkalt "åpent forhold" for mange funker som alibi når man vil i seng med andre, men som ikke vil risikere sitt omdømme med tradisjonelt utroskap. Og hva er igjen av parforholdet egentlig .... fredagstacoen og bilturen på søndagene? Men sex, nei, det gjør vi litt her og der.

Om man har det godt sammen ellers, og ikke vil gi slipp på hverandre. Ofte så er det flere grunner til at par ønsker å åpne forholdet. Slik jeg har forstått det så er det beste om begge to ønsker å gjøre det sammen som en aktivitet, enten i form av ordnede forhold som swingers, eller trekant o.l. Den andre grunnen kan være at den ene partneren er for syk til å klare og ha lyst på sex. 

Den siste kan være at den ene føler seg seksuelt forsømt, lite verdt som sexpartner osv. Denne grunnen tror jeg ofte kan føre til brudd likevel pga at det er en stor fare for negative følelser som sjalusi eller forrakt, og da er man like langt. Da er det ikke sikkert man kan klare å skilles som venner engang, og det er veldig dumt. Spesielt om det er barn inni bildet. Om man ikke kan gå fra partneren av feks økonomiske grunner, så er det ren idioti og emosjonelt selvmord. 

Anonymkode: 914e2...f90

AnonymBruker
Skrevet

Om kona di foreslår åpent forhold er det fordi hun har funnet en mann hun ønsker å ligge med. Hun kommer til å ligge med denne mannen uansett om du sier ja eller nei til åpent forhold. Dette er en tap/tap situasjon. 

Anonymkode: 0c538...c95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...