AnonymBruker Skrevet 3. mars #1 Skrevet 3. mars Hei, kona vil ha åpent forhold, jeg er mere skeptisk å usikker å jeg har ingen interesse å ligge med andre damer en kona mi.. Anonymkode: 7e4aa...73c
AnonymBruker Skrevet 3. mars #3 Skrevet 3. mars Tenker at om du ikke ønsker så sier du nei. Har sjelden hørt om forhold som faktisk har blitt bedre av åpne forhold, det sjer vel en sjelden gang men neppe alltid. Har kona sagt noe om hvorfor? Kan jo hende det stammer fra umøtte behov eller et ønske om å utforske, noe du kanskje kan hjelpe henne med? Tenker det er lurt av deg å si nei så lenge du er skeptisk og usikker og har "ingen interesse", men tenker også at det er lurt å prate mer om hvor det kommer fra Anonymkode: db86d...bd2 1
Village Skrevet 3. mars #4 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, kona vil ha åpent forhold, jeg er mere skeptisk å usikker å jeg har ingen interesse å ligge med andre damer en kona mi.. Anonymkode: 7e4aa...73c Tenner du på tanken om at hun har sex med andre så bør du sette pris på din kones ønske. Hvis du ikke tenner på det så har du et stort problem.
AnonymBruker Skrevet 4. mars #5 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tenker at om du ikke ønsker så sier du nei. Har sjelden hørt om forhold som faktisk har blitt bedre av åpne forhold, det sjer vel en sjelden gang men neppe alltid. Har kona sagt noe om hvorfor? Kan jo hende det stammer fra umøtte behov eller et ønske om å utforske, noe du kanskje kan hjelpe henne med? Tenker det er lurt av deg å si nei så lenge du er skeptisk og usikker og har "ingen interesse", men tenker også at det er lurt å prate mer om hvor det kommer fra Anonymkode: db86d...bd2 Hun sier at det kommer av spenningen med tilfeldige møter... Men hun oppdrettet profil samme dag å begynte å planlegge Anonymkode: 7e4aa...73c
Snok1 Skrevet 4. mars #6 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei, kona vil ha åpent forhold, jeg er mere skeptisk å usikker å jeg har ingen interesse å ligge med andre damer en kona mi.. Anonymkode: 7e4aa...73c Du KAN la henne ha et åpent forhold på ene siden. Ut fra HI er det vanskelig å tolke om du er skeptisk til konseptet generelt, eller om problemet er ubalansen dersom bare hun benytter seg av det. Begge deler er valide følelser og bør gi samme respons, som er nei. Ut av nysgjerrighet: Hvilke følelser trigger det hos deg?
AnonymBruker Skrevet 4. mars #7 Skrevet 4. mars Anbefales ikke. Folk slurver med konform og kommer drassende hjem med kjønnssykdommer. Anonymkode: 46394...415 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #8 Skrevet 4. mars Snok1 skrev (17 minutter siden): Du KAN la henne ha et åpent forhold på ene siden. Ut fra HI er det vanskelig å tolke om du er skeptisk til konseptet generelt, eller om problemet er ubalansen dersom bare hun benytter seg av det. Begge deler er valide følelser og bør gi samme respons, som er nei. Ut av nysgjerrighet: Hvilke følelser trigger det hos deg? Jeg er skeptisk til hele konseptet, ser ingen måter det skal hjelpe oss på.... Følelsene inne meg er at jeg akkurat pr. Nå stenger alt ute å ser på hu som ei veninne for å takle det... Å ja det er åpnet etter mye mas å jeg gikk lei Anonymkode: 7e4aa...73c
AnonymBruker Skrevet 4. mars #9 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei, kona vil ha åpent forhold, jeg er mere skeptisk å usikker å jeg har ingen interesse å ligge med andre damer en kona mi.. Du må manne deg opp og være mann for kona di, og ikke henge på et kjerringforum. Det er her du har feilet. Anonymkode: 22341...a20 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars #10 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Anbefales ikke. Folk slurver med konform og kommer drassende hjem med kjønnssykdommer. Anonymkode: 46394...415 Kjønnssykdommer er ikke det verste, det verste er om ho kommer hjem gravid. Vi er ferdige med barn så hun sier det er "bare å ta angrepille" evt. Abort... Å jeg er stygt redd for at jeg blir å se på det som hennes problem med aborten isåfall Anonymkode: 7e4aa...73c
AnonymBruker Skrevet 4. mars #11 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må manne deg opp og være mann for kona di, og ikke henge på et kjerringforum. Det er her du har feilet. Anonymkode: 22341...a20 Finn et mannsforin man kan spørre om sånt da uten å bli kalt "du er ikke god nok i senga for ho, skill deg, hun har allerede noen" neitakk Anonymkode: 7e4aa...73c
AnonymBruker Skrevet 4. mars #12 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må manne deg opp og være mann for kona di, og ikke henge på et kjerringforum. Det er her du har feilet. Anonymkode: 22341...a20 Syns det var fint han tar det opp jeg, menn kan snakke om ting her og ikke bare damer. Som regel er det menn som skal åpne forholdet sitt, men dette var en ny vri som jeg ikke har lest før. Hvis du ikke liker det TS så er nok dette undegangen, men hun vil tydeligvis ikke respektere hva du syns så da blir det jo ett problem. Og som dame vet jeg jo hvor lett det er å få sex nå for tiden. Er nok at du er dame. Så føler med eg. Hadde ikke orket åpent forhold kjenner jeg. Anonymkode: be8f4...2dc 2 1
Snok1 Skrevet 4. mars #13 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er skeptisk til hele konseptet, ser ingen måter det skal hjelpe oss på.... Følelsene inne meg er at jeg akkurat pr. Nå stenger alt ute å ser på hu som ei veninne for å takle det... Å ja det er åpnet etter mye mas å jeg gikk lei Anonymkode: 7e4aa...73c Da er du på et sted hvor ingen vil være. Du skulle nok stårt mere opp for dine følelser når du gikk med på det, selv om jeg også vil berømme deg for å strekke deg for å tilrettelegge for din elskedes trivsel. Jeg liker ikke å gi konkrete råd, men deres situasjon virker ikke veldog bærekraftig og det ligger på deg å si fra. Hun bør til gjengjeld være deg takknemlig fordi du var billig til å prøve det ut. Åpne forhold er emosjonell ekstremsport, og er virkelig ikke for alle. Du har vært veldig raus med din elskede. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #14 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Syns det var fint han tar det opp jeg, menn kan snakke om ting her og ikke bare damer. Som regel er det menn som skal åpne forholdet sitt, men dette var en ny vri som jeg ikke har lest før. Hvis du ikke liker det TS så er nok dette undegangen, men hun vil tydeligvis ikke respektere hva du syns så da blir det jo ett problem. Og som dame vet jeg jo hvor lett det er å få sex nå for tiden. Er nok at du er dame. Så føler med eg. Hadde ikke orket åpent forhold kjenner jeg. Anonymkode: be8f4...2dc Har snakket med henne om hva vi skal gjøre om det funker for en og ikke den andre å da er svaret "det får vi ta om det kommer" å da lurer jeg på.... Haha så hvis dette fører til at du vil å jeg ikke vil så foreslår du at vi er over etter 10 år å 3 barn? Anonymkode: 7e4aa...73c
AnonymBruker Skrevet 4. mars #15 Skrevet 4. mars Snok1 skrev (2 minutter siden): Da er du på et sted hvor ingen vil være. Du skulle nok stårt mere opp for dine følelser når du gikk med på det, selv om jeg også vil berømme deg for å strekke deg for å tilrettelegge for din elskedes trivsel. Jeg liker ikke å gi konkrete råd, men deres situasjon virker ikke veldog bærekraftig og det ligger på deg å si fra. Hun bør til gjengjeld være deg takknemlig fordi du var billig til å prøve det ut. Åpne forhold er emosjonell ekstremsport, og er virkelig ikke for alle. Du har vært veldig raus med din elskede. Ja jeg vet men jeg har sagt meg villig til å prøve så får vi se hva som skjer, å da var svaret "vi har vert igjennom såpass mye at om det ikke går så skal vi klare oss igjennom dette å" så spurte jeg "ja men om det ikke går for meg men du elsker det å ikke klarer leve uten, hva gjør vi da? Å da var svaret... Da har vi det nok bedre uten hverandre å forholdet hadde røyket tilslutt uansett Anonymkode: 7e4aa...73c
AnonymBruker Skrevet 4. mars #16 Skrevet 4. mars Snok1 skrev (4 minutter siden): Da er du på et sted hvor ingen vil være. Du skulle nok stårt mere opp for dine følelser når du gikk med på det, selv om jeg også vil berømme deg for å strekke deg for å tilrettelegge for din elskedes trivsel. Jeg liker ikke å gi konkrete råd, men deres situasjon virker ikke veldog bærekraftig og det ligger på deg å si fra. Hun bør til gjengjeld være deg takknemlig fordi du var billig til å prøve det ut. Åpne forhold er emosjonell ekstremsport, og er virkelig ikke for alle. Du har vært veldig raus med din elskede. Ja jeg har sagt meg villig nå så får vi se om det er noe for henne.. håper på en måte ikke å at det var en fantasi som burde vært nettopp dette å hun vil ha meg men dog igjen vil at det skal være en fin opplevelse for henne... Så vi får skje hva som skjer Anonymkode: 7e4aa...73c
AnonymBruker Skrevet 4. mars #17 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Syns det var fint han tar det opp jeg, menn kan snakke om ting her og ikke bare damer. Som regel er det menn som skal åpne forholdet sitt, men dette var en ny vri som jeg ikke har lest før. Hvis du ikke liker det TS så er nok dette undegangen, men hun vil tydeligvis ikke respektere hva du syns så da blir det jo ett problem. Og som dame vet jeg jo hvor lett det er å få sex nå for tiden. Er nok at du er dame. Så føler med eg. Hadde ikke orket åpent forhold kjenner jeg. Anonymkode: be8f4...2dc Å sette forumet heter kvinneguiden altså i min forståelse "en guide for å forstå kvinner" ikke spesifikt "guide for kvinner" Anonymkode: 7e4aa...73c 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #18 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Å sette forumet heter kvinneguiden altså i min forståelse "en guide for å forstå kvinner" ikke spesifikt "guide for kvinner" Anonymkode: 7e4aa...73c jævla pirk, la nå folk få skrive og spørre hvis de lurer på noe, få luftet tankene sine om de er menn eller kvinner, spiller vel ingen rolle. Vi er alle mennesker. Anonymkode: be8f4...2dc 1
Snok1 Skrevet 4. mars #19 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): "ja men om det ikke går for meg men du elsker det å ikke klarer leve uten, hva gjør vi da? Å da var svaret... Da har vi det nok bedre uten hverandre å forholdet hadde røyket tilslutt uansett Dette KAN for all del stemme, men hun gjør jo INGENTING for å komme deg i møte her. Hvor er hennes omsorg for dine følelser. Hun burde elske deg enda mer som lar henne ha sex med andre! Jeg liker ikke å skrive dette, men ut fra hva du skriver, så virker hun ikke veldig følelsesmessig investert i deg.
AnonymBruker Skrevet 4. mars #20 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): jævla pirk, la nå folk få skrive og spørre hvis de lurer på noe, få luftet tankene sine om de er menn eller kvinner, spiller vel ingen rolle. Vi er alle mennesker. Anonymkode: be8f4...2dc Ja nå er jeg trådstarter da å satt pris på at denne personen støtta meg.... Anonymkode: 7e4aa...73c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå