AnonymBruker Skrevet 3. mars #1 Skrevet 3. mars Jeg f.eks. piller nese når jeg er alene, føler at det er pinlig men klarer ikke slutte🤢 Anonymkode: e63d8...8e8
AnonymBruker Skrevet 3. mars #2 Skrevet 3. mars Piller nese 🙈 vil tro det er det ekleste Anonymkode: ddfcc...959
Rosa Gnom Skrevet 3. mars #3 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg f.eks. piller nese når jeg er alene, føler at det er pinlig men klarer ikke slutte🤢 Anonymkode: e63d8...8e8 Jeg gjør det samme. Føler også at det er pinlig,men også nødvendig? Det er ikke digg å ha buser i nesa. Det er ikke alltid det hjelper å snyte seg heller. Syntes det er ekkelt,men syntes også det er ekkelt å ha den følelsen av at noe sitter fast i nesa. Æsj. 3
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars #4 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Piller nese 🙈 vil tro det er det ekleste. Anonymkode: ddfcc...959 Å pille andres nese er vel hakket eklere? 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #5 Skrevet 4. mars Promper høyt og raper høyt. Anonymkode: 7af19...3f5 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #6 Skrevet 4. mars Alt som har med kroppslige funksjoner er jo ekkelt for andre, men alle går på do osv Er ekkelt å rense sluk og alt sånt. Det tror jeg ingen liker. Men pinlig? Tror det mest pinlige ville være å bli ferska når jeg har snakket dritt om noen, f.els om de hadde overhørt noe. Da hadde jeg nok sunket i jorda… Anonymkode: c1782...a13
AnonymBruker Skrevet 5. mars #7 Skrevet 5. mars Skifter sjelden på senga. Det er så gørr. Får jeg besøk oppi der så skifter jeg, men det går for lang tid imellom ellers 🙈 Anonymkode: 543ec...3c2
AnonymBruker Skrevet 5. mars #8 Skrevet 5. mars Pille nese anser jeg er en del av grunnleggende hygiene. Jeg dusjer hver kveld, der jeg vasker steder som lukter med såpe (vasker hele kroppen med såpe ca hver tredje dag), og i dusjen hver kveld piller jeg meg også i nese og i ørene. Det å pille nese og legge igjen buser under bordet eller på sofaen er nasty da, men å holde nesen ren er jo bare hygiene. Snyter meg gjerne morgen og kveld også for å få ut det som er der. av andre ekle uvaner jeg har er kanskje at jeg ikke er så flink til å vaske vibratoren min. Den skal vel vaskes etter hver bruk, men det blir fort to uker mellom hver gang. Anonymkode: 9901d...046 2
Soft mann Skrevet 5. mars #9 Skrevet 5. mars Eg syntes å bommelomme er ekkelt🙈🙈. Eg dusjer meg bak hvis det er mulig etter bommelom
AnonymBruker Skrevet 5. mars #10 Skrevet 5. mars Hoppetaujenta skrev (På 4.3.2025 den 4.42): Å pille andres nese er vel hakket eklere? Touche 😆😆😆 Anonymkode: 64888...f88 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars #11 Skrevet 5. mars Å fise er min. Har en veldig god fordøyelse og aktiv mage 😆😆😆 Best å komme seg ut i frisk luft. Er jo ikke bra å holde igjen heller 😂 Å bæsje gjør meg ingenting. Har duftlys så det tar stanken 🤢 Anonymkode: 64888...f88
AnonymBruker Skrevet 5. mars #12 Skrevet 5. mars Jeg tisser i dusjen, fiser og piller nese.. men aldri i selskap med andre🤣 Anonymkode: eadf6...a37
AnonymBruker Skrevet 5. mars #13 Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tisser i dusjen, fiser og piller nese.. men aldri i selskap med andre🤣 Anonymkode: eadf6...a37 Om du ikke fiser så eksploderer du 🤣🤣🤣 Anonymkode: 64888...f88
Lur Venn Skrevet 10. mars #15 Skrevet 10. mars Bæsjer i dusjen, Spiser buser Biter tånegler Klør meg i rompa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå