AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Satt her i kveld og så på Snapchat-profilen min at jeg har en «public profile» med over 100 følgere - flere enn jeg er venner med på snap. Legger ofte ut story, men kun tilpasset, så er bare de jeg vil som ser. Hva er dette? Hvor kan jeg se hvem som følger meg, og hvordan fjerner jeg dette? Jeg vil jo ikke ha helt tilfeldige folk som følgere på snap, hva hvis jeg legger ut story feil?… Anonymkode: f6ecf...9b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Følgere på public profile tror jeg er en kombinasjon av alle vennene dine, venner du har fjernet men som ikke har fjernet deg, og folk som har sendt deg venneforespørsel. Ikke noe som bekrefter dette, men mistenker det er sånn det funker og har sett litt ellers på nett at det er dette folk tror. Når man poster noe med public profile så kan hvem som helst se det, altså også folk som ikke er venn med deg eller som følger deg. Så det blir flere tilfeldige folk som kan se om du legger ut story feil enn bare følgerne på publig profile, altså😅 Eneste måten du kan hindre folk i å se din public profile eller eventuelle stories du legger ut på public storyen din er å blokkere folk. Anonymkode: 2a1fc...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Forøvrig finner du instillingene dine for din public profile under instillinger, og du kan trykke på "clear public profile", eller hva enn det kalles på norsk. Usikker på om dette gjør at du ikke lenger har en profil eller at det fjerner følgere, jeg mistenker nei og at dette kun eventuelt fjerner innhold og lignende, men du kan alltids prøve. Anonymkode: 2a1fc...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå