lolady Skrevet 3. mars #1 Skrevet 3. mars Fant nylig ut av ny graviditet. Har lenge følt en jeg har hatt en «spirit baby» og sett for meg kjønn osv. Noen her som får opp hvilket kjønn baby i magen har?
AnonymBruker Skrevet 5. mars #4 Skrevet 5. mars Hehehe, tror ikke medium er de rette å spørre om dette. Like før mitt nåværende, uplanlagt svangerskap kanaliserte 2 forskjellige medium uavhengig av hverandre at jeg ville bli gravid om kort tid (so far so good) og begge sa det ville bli jente. Jeg ble gravid 2 mnd etterpå, men i magen er en liten gutt 😅 Åndeverden er nok ikke opptatt av kjønn på samme måte som vi er på det fysiske plan, alle spirits er jo i utgangspunktet kjønnsnøytrale også får vi en kropp med tilhørende kjønn på det fysiske plan. Anonymkode: e201b...8b5 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars #5 Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hehehe, tror ikke medium er de rette å spørre om dette. Like før mitt nåværende, uplanlagt svangerskap kanaliserte 2 forskjellige medium uavhengig av hverandre at jeg ville bli gravid om kort tid (so far so good) og begge sa det ville bli jente. Jeg ble gravid 2 mnd etterpå, men i magen er en liten gutt 😅 Åndeverden er nok ikke opptatt av kjønn på samme måte som vi er på det fysiske plan, alle spirits er jo i utgangspunktet kjønnsnøytrale også får vi en kropp med tilhørende kjønn på det fysiske plan. Anonymkode: e201b...8b5 Ja, det kan hende mediumene to feil fordi åndene ikke bryr seg så mye om kjønn (men av en eller annen grunn svarer på spørsmålet likevel. Eller så kan det hende at man rett og slett ikke er sant at man kan spørre ånder om ting, sånn i virkeligheten. Anonymkode: c6095...5a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå