AnonymBruker Skrevet 3. mars #1 Skrevet 3. mars Etter ett år sammen skal jeg endelig få møte kjærestens 3 år gamle barn. Men jeg er nervøs! Jeg er vanligvis flink med barn, men er redd for at jeg kommer til å legge så mye press på meg selv at jeg blir rar og klein! Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 87c4f...34f
AnonymBruker Skrevet 3. mars #2 Skrevet 3. mars Møtes på en lekeplass eller et sted dere kan være aktive. Da blir ting enklere 🥰 Anonymkode: e128e...0aa
AnonymBruker Skrevet 3. mars #3 Skrevet 3. mars Fokuser på barnet, ikke deg selv. Vær deg selv, vær ekte, vis interesse uten å presse deg på. Ha et glimt i øyet. Og ikke ta deg selv så høytidelig. Støtter også det å møtes et sted hvor dere kan leke med barnet. Anonymkode: 6208d...f71
AnonymBruker Skrevet 3. mars #4 Skrevet 3. mars Jeg er selv sånn som blir nervøs når jeg møter folk første gang, typisk kjærestens venner og familie. De oppfattet meg først som veldig forsiktig og tilbaketrukken, men så går det over med tiden når jeg blir komfortabel. Tror det beste å gjøre er å prate med kjæresten om dette, og så vil det nok gå seg til med tiden. Alt trenger ikke å være perfekt fra første stund, men det kan nok hjelpe å prate om usikkerheten din rundt dette Anonymkode: d75a7...291
AnonymBruker Skrevet 4. mars #5 Skrevet 4. mars Hvorfor er du nervøs? Det er en 3 åring. Gi ungen en is og lek på lekeplass så er du kul liksom. Jeg møtte en 6 og 8 åring. Jeg viste forsiktig interesse i dem og gaming(gamet mye selv så fikk lett innpass der🤭), men lot dem styre tempoet og komme til meg. Andre gang vi møttes satt yngste på fanget mitt. Etter det har båndet bare blitt sterkere og yngste sier at han elsker meg. Eldste søker mye nærkontakt og elsker at jeg koser med han. Anonymkode: 77ff8...fd0 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #6 Skrevet 4. mars 3-åring er vel ikke så vanskelig å smigre. En bolle og brus etter en stund og du er favoritten. Men ikke bli for populær for da er det nok en forsmådd mor som deler ut gulrot til vanlig som legger deg for hat. Anonymkode: dbcd0...93c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå