Gå til innhold

Kvinner 35-45 : Hvilken info er det dere mener er et must på en Tinder profil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for gjengivelse av innhold fra ekstern kilde og identifiserende innhold , og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 22.57):

jeg har dyr, så å matche med en allergiker var liksom uaktuelt

Ikke bare allergi som er aktuelt ved det valget ditt. En minst like stor begrensning er at du er veldig låst i forhold til reise og aktiviteter med et dyr. Enten må du finne noen til å passe på dyret mens du er borte, ellers kan du bare bli med på reiser og aktiviteter som dyret kan være med på. Funker dårlig med en topptur på ski f.eks med en hund på slep.

Anonymkode: 10295...365

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.3.2025 den 22.18):

Ikke bare allergi som er aktuelt ved det valget ditt. En minst like stor begrensning er at du er veldig låst i forhold til reise og aktiviteter med et dyr. Enten må du finne noen til å passe på dyret mens du er borte, ellers kan du bare bli med på reiser og aktiviteter som dyret kan være med på. Funker dårlig med en topptur på ski f.eks med en hund på slep.

Anonymkode: 10295...365

Hadde ALDRI datet noen med hund, så det er nok viktig å ha med. 

Anonymkode: 07a57...69a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.3.2025 den 9.30):

Jeg har aldri greid å skjønne hvor høy en mann er ut ifra et bilde 😄 Med mindre han står ved siden av en tommestokk 😛 

Anonymkode: c5e10...3b0

Om det er bilde av mannen sammen med flere klarer du vel å se om han ser høy, lav eller gjennomsnittlig ut? Selvsagt er det snakk om å "se ut", men det gir likevel en pekepinn. Samme om han står ved en kjøkkenbenk, ved siden av en dør/-karm der man kan få en indikasjon på høyden. Selvsagt kan bildet være tatt i Lilleputland, men da går man inn for å lure noen. Tenker et bilde der man ser mannen ved siden av noe eller noen som er sammenlignbart er greit for å se om han er 160 eller 190. Om du er helt avhengig av at han må være høyere enn 182 forstår jeg at du trenger tommestokk eller at han oppgir nøyaktig høyde. 

For min del synes jeg det er vanskelig å føle meg stor og klumpete ved siden av en mann. Jeg er selv 178 og oppgir det i Tinder-profilen. Gang på gang har jeg møtt menn som er lavere enn meg. Synes det er rart at så mange lyver på høyden der inne. Mange oppgir å være 180 når de er opptil 10 cm lavere. Så kommer selvsagt kommentaren om at man er overflatisk om man selv kommenterer at de har oppgitt feil info (gjerne i.f.t både utdanning, høyde, antall barn og også boforhold). 

Tror menn flest uansett kommer best ut av å være ærlige på Tinder. Både om hva de ser etter og også hva de selv har å tilby, hvem de er og ikke minst om de er ferdig med tidligere forhold eller ikke. 

Anonymkode: dc608...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...