AnonymBruker Skrevet 4. mars #21 Del Skrevet 4. mars Ønske om barn eller ikke. Kaster ikke bort tiden på menn som ikke ønsker barn, når jeg ønsker barn. Å nevne at man har barn fra før er også viktig. Ikke alle ønsker å være stemor. Helt normale bilder, med klær på. Det enkle er ofte det beste. Dropp bilder med 5 andre personer. Det er deg vi er interessert i, ikke kompisene dine. Å legge ut bilder med barna sine er ikke greit synes jeg. Det har ingenting i en tinderprofil å gjøre, men så er jeg litt for nettvett generelt så det kan være meg. Ikke legg ut 5 identiske bilder fra samme photo shoot foran speilet. Det er latskap. Da kan du lik så godt ha 1 bilde. Forstår det nå er slik at du må ha x antall bilder for å kunne se alle bildene til de andre, men da får du ta flere bilder i diverse situasjoner et par dager på rad. Du har en mobil, det tar deg 2 sekunder. Memes og slike "morsomheter" fra internett er barnslig. Skremmende hvor mange menn har det i bildekarusellen sin. Spesielle interesser som tar opp mye av tiden din er fint å vite. Fint å vite om en mann liker skog og mark når jeg ikke gjør det. Anonymkode: 05810...a0f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 4. mars #22 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dere sveiper bort profiler med selfies? Jeg har bilder av barna mine på telefonen. Eksen har kanskje noen bilder av meg, men tror det er for det meste barna der også. Dere sveiper bort mange gode menn på tynt grunnlag. Anonymkode: 34efc...450 Tipper det har mer med kvaliteten på bildene å gjøre. Mange menn, og spesielt de litt oppi åra, er ganske håpløse på foto, og det at de har tatt det selv blir liksom bare symptomatisk på alt det andre. Dårlig lys, kan ikke posere, håpløse vinkler, gjerne med solbriller, biler, fisk og speil. Jeg har nesten bare selfies på sånne profiler, men gjør det helst på denne måten: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #23 Del Skrevet 4. mars Okapi skrev (5 minutter siden): Tipper det har mer med kvaliteten på bildene å gjøre. Mange menn, og spesielt de litt oppi åra, er ganske håpløse på foto, og det at de har tatt det selv blir liksom bare symptomatisk på alt det andre. Dårlig lys, kan ikke posere, håpløse vinkler, gjerne med solbriller, biler, fisk og speil. Jeg har nesten bare selfies på sånne profiler, men gjør det helst på denne måten: Det var veldig fint! Anonymkode: 85be6...c7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 4. mars #24 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det var veldig fint! Anonymkode: 85be6...c7a Det der er ikke meg altså, tilfeldig googlebilde. Tenkte mer på at jeg bruker kamera på stativ, og prøver å bry meg bittelitt om komposisjon, bakgrunn og lyssetting. Det er nok egentlig fordi jeg er håpløst lite fotogen, og ikke oser av selvtillit angående utseendet, men jeg er ganske sikker på at dette funker bedre enn holdholdt mobil på badet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #25 Del Skrevet 4. mars Okapi skrev (Akkurat nå): Det der er ikke meg altså, tilfeldig googlebilde. Tenkte mer på at jeg bruker kamera på stativ, og prøver å bry meg bittelitt om komposisjon, bakgrunn og lyssetting. Det er nok egentlig fordi jeg er håpløst lite fotogen, og ikke oser av selvtillit angående utseendet, men jeg er ganske sikker på at dette funker bedre enn holdholdt mobil på badet. Ja mente hele opplegget. Tror flere hadde vært tjent med en mer «proff» tilnærming. Enten et sånt set up. Eller få en venn til å ta bilder ute i dagslyset. Jeg gjorde det da jeg var på Tinder, ei venninne knipset litt av meg på en tur vi var på. Da var jeg avslappet og «meg selv» men slik andre ser meg. Anonymkode: 85be6...c7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #26 Del Skrevet 4. mars Oppdaterte (dvs. ikke 10 år gamle) og forholdsvis nøytrale bilder. Hvis du er opptatt av friluftsliv, kan du ha med et bilde av deg ute, hvis du egentlig liker deg best inne, så dropp det. Ha bilder som viser den du ER, ikke den du vil være eller det du tror damer vil ha. Opplysninger om jobb og utdannelse er fint, si gjerne noe om interesser. Viktig er også å si hva du er på jakt etter (seriøst kjæresteforhold/potensiell livsledsager eller bare uforpliktende moro) - og vær ærlig. Anonymkode: 27a35...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #27 Del Skrevet 4. mars Unngå baris-bilder på badet eller i speilet Unngå bilder av deg selv i senga med et tilgjort "forførende blikk" som at du hinter til at her vil du gjerne ha henne som ser på det bildet av deg Unngå ordet "gutt". Du er mann. Unngå bruk av ordet "drama" om damer Unngå gamle bilder av deg da du var yngre, kun vist for å se bedre ut og lokke til deg yngre damer Unngå ord som "kos" (søker etter dame som liker "kos".....) Det er bare et idiotisk ord for sex. Alle skjønner at du er ute etter sex. Skriv hva du er ute etter på Tinder. Et forhold, et langvarig forhold, kvinnen i ditt liv, tidsfordriv, en FWB eller engangsligg. Vær ærlig om hva du er ute etter. Anonymkode: 18b29...526 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #28 Del Skrevet 4. mars https://tinderbilder.no/ Anonymkode: 85be6...c7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #29 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Unngå baris-bilder på badet eller i speilet Unngå bilder av deg selv i senga med et tilgjort "forførende blikk" som at du hinter til at her vil du gjerne ha henne som ser på det bildet av deg Unngå ordet "gutt". Du er mann. Unngå bruk av ordet "drama" om damer Unngå gamle bilder av deg da du var yngre, kun vist for å se bedre ut og lokke til deg yngre damer Unngå ord som "kos" (søker etter dame som liker "kos".....) Det er bare et idiotisk ord for sex. Alle skjønner at du er ute etter sex. Skriv hva du er ute etter på Tinder. Et forhold, et langvarig forhold, kvinnen i ditt liv, tidsfordriv, en FWB eller engangsligg. Vær ærlig om hva du er ute etter. Anonymkode: 18b29...526 Er det vanlig at menn i 35-45 års alderen har dette i profilen sin?? Anonymkode: 25e4a...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avent Skrevet 4. mars #30 Del Skrevet 4. mars Unngå bilder fra 2009 liksom, gå for mye bilder som er deg, ikke tilgjort bilder. Unngå fylla bilder og party bilder generelt. Kle deg anstendig dvs ikke baris og ikke sliten joggedress. Bruk bilde som viser hvem du er. Få med i teksten hva du liker og gjøre, hobbyer ol, ikke pynt på virkeligheten. Skriv gjerne hva du jobber som ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #31 Del Skrevet 4. mars Du blir sveipet på uansett. Noen gidder å lese profilteksten, så skriv litt. Ellers er det viktigst hvordan du ser ut på Tinder. Anonymkode: d1115...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #32 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 22.44): Hva er det jeg som mann bør ha på min Tinder profil? Hva bør jeg ha av info? Høyde, jobb, profiltekst (Om hva da evnt)? Hvilke type bilder Anonymkode: 25e4a...1f6 Høyde, jobb, utdanning, om du er avholds eller ei(jeg liker vin), bilder som viser litt av dine interesser. Ingen bilder i bar overkropp eller på badet. Noen av bildene må vise hele kroppen. Anonymkode: 67c0e...3d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #33 Del Skrevet 4. mars Størrelse på utstyret Anonymkode: a11d6...ef7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #34 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 22.44): Hva er det jeg som mann bør ha på min Tinder profil? Hva bør jeg ha av info? Høyde, jobb, profiltekst (Om hva da evnt)? Hvilke type bilder Anonymkode: 25e4a...1f6 1. Hva ser du etter på Tinder? (IKKE skriv at du ser etter noe seriøst/forhold hvis du ikke gjør det) 2. Gode bilder som viser hvem du er (IKKE ha bilder fra ski-/fjelltur om det var eneste gangen du var på ski-/fjelltur). Du må vise ansikt (og øyne! IKKE ha solbriller på ALLE bildene!). Du bør vise både ansikt og kropp, men helst i naturlige settinger. De som bruker bilder som tydelig er tatt av fotograf har jeg av en eller annen grunn styrt unna. Vet ikke hvorfor, men synes muligens det virker noe desperat eller litt for høytidelig? De som har bilder i bar overkropp foran speilet på badet eller andre bilder med tydelig fokus på kropp som for meg ikke blir naturlig i settingen sveipes også fort bort. 3. Du trenger ikke oppgi høyde, men ikke la det være noen overraskelse om du er under 170 eller lavere enn dama du skriver med. Har du gode bilder ser man om du er høy, lav eller gjennomsnittlig og da bør ikke høyde være et tema. Husk at du kan ha bilder sammen med andre eller bilder som på annen måte fint illustrerer ca høyde 😉 4. Utdannelse/Jobb bør fremkomme på et vis (og da mener jeg ikke inntekt). Har du doktorgrad kan det være relevant for en som ikke har fullført videregående skole. Likedan for deg er det muligens interessant å kunne møte uten stort sprik i utdanningsnivå. 5. Er du på byen hver helg og drikker daglig er det dumt å late som at man er supersporty og aldri drikker alkohol. Vær ærlig på ting som er viktig både for andre og deg. Er du avholds er det fint, men kanskje greit å være forberedt på spørsmål om hvorfor. Liker du en real fest (og det ganske så ofte) vil du neppe trives med en dame som ikke drikker alkohol. Du vil nok da gjerne kunne dele noe av moroa sammen om det er sånn at du er en partygutt. 6. I bunn og grunn bør du bare sette deg ned og tenke grundig gjennom hvem du er og hva du står for og ikke minst hvem og hva du søker på Tinder. Når du har tygget litt på dette bør du stille deg spørsmålet hva du tror denne personen vil se etter i sin søken og forsøke å opprette en profil som sier noe om de viktige tingene og også gir et godt bilde (gjerne flere) av hvem du er. Lykke til på Tinder! Anonymkode: dc608...1c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #35 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det vanlig at menn i 35-45 års alderen har dette i profilen sin?? Anonymkode: 25e4a...1f6 Mer vanlig enn uvanlig, barisbilder vanligst i den yngre andelen, ordet 'kos' vanligst i den eldste andelen. Anonymkode: f079d...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #36 Del Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): 1. Hva ser du etter på Tinder? (IKKE skriv at du ser etter noe seriøst/forhold hvis du ikke gjør det) 2. Gode bilder som viser hvem du er (IKKE ha bilder fra ski-/fjelltur om det var eneste gangen du var på ski-/fjelltur). Du må vise ansikt (og øyne! IKKE ha solbriller på ALLE bildene!). Du bør vise både ansikt og kropp, men helst i naturlige settinger. De som bruker bilder som tydelig er tatt av fotograf har jeg av en eller annen grunn styrt unna. Vet ikke hvorfor, men synes muligens det virker noe desperat eller litt for høytidelig? De som har bilder i bar overkropp foran speilet på badet eller andre bilder med tydelig fokus på kropp som for meg ikke blir naturlig i settingen sveipes også fort bort. 3. Du trenger ikke oppgi høyde, men ikke la det være noen overraskelse om du er under 170 eller lavere enn dama du skriver med. Har du gode bilder ser man om du er høy, lav eller gjennomsnittlig og da bør ikke høyde være et tema. Husk at du kan ha bilder sammen med andre eller bilder som på annen måte fint illustrerer ca høyde 😉 4. Utdannelse/Jobb bør fremkomme på et vis (og da mener jeg ikke inntekt). Har du doktorgrad kan det være relevant for en som ikke har fullført videregående skole. Likedan for deg er det muligens interessant å kunne møte uten stort sprik i utdanningsnivå. 5. Er du på byen hver helg og drikker daglig er det dumt å late som at man er supersporty og aldri drikker alkohol. Vær ærlig på ting som er viktig både for andre og deg. Er du avholds er det fint, men kanskje greit å være forberedt på spørsmål om hvorfor. Liker du en real fest (og det ganske så ofte) vil du neppe trives med en dame som ikke drikker alkohol. Du vil nok da gjerne kunne dele noe av moroa sammen om det er sånn at du er en partygutt. 6. I bunn og grunn bør du bare sette deg ned og tenke grundig gjennom hvem du er og hva du står for og ikke minst hvem og hva du søker på Tinder. Når du har tygget litt på dette bør du stille deg spørsmålet hva du tror denne personen vil se etter i sin søken og forsøke å opprette en profil som sier noe om de viktige tingene og også gir et godt bilde (gjerne flere) av hvem du er. Lykke til på Tinder! Anonymkode: dc608...1c5 Jeg har aldri greid å skjønne hvor høy en mann er ut ifra et bilde 😄 Med mindre han står ved siden av en tommestokk 😛 Anonymkode: c5e10...3b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #37 Del Skrevet 6. mars For meg er det viktig å vite om vedkommende har eller ønsker barn. Jeg dater begge kjønn, men er en frivillig barnløs kvinne, så å date noen med barn er uaktuelt. Anonymkode: 8da2a...292 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #38 Del Skrevet 6. mars 1 Få med om du har barn eller ikke, samt ønsker for fremtiden mtp familie osv 2. hva du lever av. Jobb ol 3 bruk gode varierte bilder. kan gjerne være selfies, men IKKE i bar overkropp foran i et speil på gymmen eller slikt, samme hvor flott kropp du har.. Unngå solbriller på bildene, øynene er viktig for oss å se og har mye å si for resten av ansiktet. 1 er ok, men ikke alle. ha bilder av kun deg selv og ikke hele vennegjengen. flott om du legger inn litt interesser, om du er glad i dyr ol jeg sletta meg nettopp da matchene ofte ikke gidder svare eller holder liv i samtalen - så for all del- vær så grei å svare når du først får matchene inn♥️ Lykke til😀 Anonymkode: 8528a...35b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #39 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 22.44): Hva er det jeg som mann bør ha på min Tinder profil? Hva bør jeg ha av info? Høyde, jobb, profiltekst (Om hva da evnt)? Hvilke type bilder Anonymkode: 25e4a...1f6 Jeg vil gjerne vite høyde og om du har barn. Jeg dater ikke noen lavere enn meg siden jeg er 165 😆 Og jeg vil ikke ha barn. Eller at han har det. Ikke det livet jeg vil ha. Anonymkode: f8030...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #40 Del Skrevet 7. mars Og for guds skyld! Ikke profilbilder med død fisk eller andre døde dyr! Ikke med barna(selv om de er sladdet) eller med masse venner. Har rene bilder i godt lys tatt av en venn. Vi vil se hele ansiktet og øynene, så ikke ha solbriller. Ha et par portrettbilder og helfigur bilder. Skriv alder, høyde, at du har jobb om du har det, barn og om det er oddetallsuker/partallsuker. Og skriv litt om hvem du er og hva interesser du har. Skriv om du er ferdig med barn eller ønsker flere. Ved å skrive relevant info så ser vi raskt om du er interessant å vite mer om. Jeg hadde f.eks "Ferdig med barn" på min profil. Møtte kjæresten min der som også ikke ville ha flere barn. Hadde vært et problem om han ønsket flere, så sånt er greit å ha avklart. Anonymkode: 16305...456 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå