Gå til innhold

Kvinner 35-45 : Hvilken info er det dere mener er et must på en Tinder profil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er det jeg som mann bør ha på min Tinder profil? Hva bør jeg ha av info? Høyde, jobb, profiltekst (Om hva da evnt)? Hvilke type bilder

Anonymkode: 25e4a...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Få noen til å ta bilder av deg, gjerne ute i godt lys og i omgivelser som du passer inn i, som sier noe om deg. Dropp selfies og dårlige gamle bilder.

Anonymkode: 85be6...c7a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg sveipet alltid nei på følgende: 

selfier i speilet, særlig hvis det var bar overkropp 

generelt skrytebilder i bar overkropp. Ok med bar overkropp i situasjoner hvor det er naturlig, typ på en båt eller lignende. 

bilder av deg og gutta, type fyllebilder 

Ellers satte jeg pris på info i bio som om du har barn, ønsker eller ikke ønsker fler, gjerne jobb, utdanning, allergi mot dyr (jeg har dyr, så å matche med en allergiker var liksom uaktuelt)

Forsøk å tenk på å ha noe i bioen din som man kan starte en samtale på. Men unngå sånn ananas på pizza spørsmål, vær litt mer kreativ enn det. Jeg likte ofte bioer det var jobbet litt med. Unngå ord som «gutt». Du er en mann, ikke gutt. Ikke snakk ned deg selv eller andre damer, som noen morsomme menn overraskende tenker er en god idé. 

Skriv gjerne ned noen hobbyer eller ting du synes er ålreit å drive med på fritiden. Unngå en million emojis. 

Anonymkode: 0a7af...7b9

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Få noen til å ta bilder av deg, gjerne ute i godt lys og i omgivelser som du passer inn i, som sier noe om deg. Dropp selfies og dårlige gamle bilder.

Helt enig. Ha normale bilder, ikke selfies, fleksing, blitz osv. Kommer selvsagt an på hva du er ute etter da.

Ha bilder der du ser ordentlig ut, f.eks i dress. Utendørs bilder der du ser sporty ut, men i en naturlig setting så det ikke ser oppstilt ut.

Info om høyde, fast jobb, utdanningsnivå, interesser. Og skriv gjerne noe personlig om hvem du er. Noe som vekker interessen.

Anonymkode: 0b6d6...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så mye som mulig som sier noe om hvem du er. Å fylle inn alle boksene er lurt, det forteller jo noe om deg, selv om ikke alt er avgjørende info.

Siden høyde har blitt en greie på Tinder, merker jeg at jeg blir litt skeptisk når dere ikke oppgir den. Tenker at dere kanskje er unormalt lave, eller flau over høyden. Pinlig overfladisk, jeg vet. For jeg er egentlig ikke så opptatt av høyden.

Om du har barn eller ikke må du ha med. Det er viktig info for de fleste vil jeg tro. 

Ellers faller jeg for en morsom bio ❤️

Du må ha varierte bilder som viser livsstil og personlighet. Ikke bare fjelltoppbilder hvis du egentlig ikke liker friluftsliv, men tilfeldigvis har vært på en topp.

Og for guds skyld, ikke ha solbriller på alle bildene! HVORFOR gjør dere det? 

Ikke ha for mange dårlige speil-selfies der dere ser ned, heller. Og IKKE HA BILDER MED SNAP-FILTER PÅ! Det grusomt med menn på 40 år som har sånne svart/hvitt bilder med isblå øyne, eller hundetunge 🤮

Jeg synes det er fint med bilder som viser kropp. Men prøv å gjøre det smakfullt. Mer "tilfeldigvis i bar overkropp på et surfebrett" og mindre gym-selfies der du flekser..

Anonymkode: 2ce08...962

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det beste tipset er dropp tinder etter fylte 35år😅

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Alle disse er like viktige:  barn? Evt. antall, ikke livets harde skole, hva du ser etter, ikke sex vitser og andre vulgære tekster. Skriv gjerne hvor du er født, bor, noen ting fra bucket lista typ 3 ting, ikke leke deilig på bilder hehe. 

Anonymkode: c805e...e1f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig med de over, din Tinder-profil er litt som en cv for dating. 

Gi relevant info, gjerne på en litt spøkefull eller morsom måte. 

Anonymkode: 39661...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Info om barn/barneønsker, hobber og aktivitetsnivå.

Gjerne noe moro, en fun fact om deg selv eller noe annet som gjør at du skiller deg ut.

Jeg sveipet øyeblikkelig nei på selfies på badet, selfies med fleksing av muskler, bilder med barn, menn med barn eller hund, og menn som fremstår klissete romantiske.

K38

Anonymkode: faa5e...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva er det jeg som mann bør ha på min Tinder profil? Hva bør jeg ha av info? Høyde, jobb, profiltekst (Om hva da evnt)? Hvilke type bilder

Alder, antall barn, ønsker/ikke ønsker/ikke vet barn eller flere. Hva slags forhold er du på jakt etter (ærlig), hva slags person er du, hva liker du, hva vil du finne. Så noen bilder og riktig høyde. Hva du driver med ish både med tanke på jobb og fritid.

Anonymkode: 28f23...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere sveiper bort profiler med selfies? Jeg har bilder av barna mine på telefonen. Eksen har kanskje noen bilder av meg, men tror det er for det meste barna der også. Dere sveiper bort mange gode menn på tynt grunnlag. 

Anonymkode: 34efc...450

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bilder, høyde, litt tekst om hva du liker å bruke tid på. 

Selfies gjør meg ingenting, men gjør litt mer innsats enn å ta bilde av neseborene dine, som mange menn dessverre gjør 😅 Nedenfra og opp er en dårlig vinkel. 

Profiler uten høyde og null info er automatisk sveip til venstre for meg. Jeg er høy, jeg orker ikke bøye meg ned for å kysse noen. 

Anonymkode: c5e10...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfies kan være greit, hvis det er bilder i naturlig setting og ikke sånn "selfie i speilet"- greie. Altså, mannen min hadde en selfie av seg selv på Tinder da han var på sykkeltur ute. Veldig beskrivende for ham: en som gjør det riktige: med hjelm og greier, tydelig glad i å være aktiv, men ikke for aktiv, naturlig, litt småsvett og alvorlig. 

Det jeg likte med hans profil var at den var ekte og beskrivende. Han fortalte om barn han hadde fra før, at han kunne tenke seg flere barn og ønsket seg noe seriøst. Hadde skrev yrket sitt og noen interesser. 

For meg er tekst faktisk viktig, bildene er ikke det viktigste. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ikke ha bilder i bar overkropp!!! De er som regel f Boys!!!!

Anonymkode: a00ee...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Info om hvem du er, interesserer, familie/familieønske. Bruk tid på å skrive en utfyllende og beskrivende tekst. 

Bilder, få gjerne noen til å ta bilde for deg, men jeg synes selfier fungerer fint det også. Spyr nesten av alle selfier i speilet på treningssenter, det holder å skrive at du liker å trene. Bar overkropp er greit om det er naturlig (f.eks i basseng osv), men ellers blir det litt fleksete.. 

Anonymkode: ed8d8...cd0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bar overkropp mens du står på kjøkkenet og lager mat, hehe!

Anonymkode: 5e348...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Fyll ut alt som kan fylles ut og ha så mange bilder som mulig. Og skriv en bio

Anonymkode: 5d07e...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
SPOCA skrev (1 time siden):

Selfies kan være greit, hvis det er bilder i naturlig setting og ikke sånn "selfie i speilet"- greie. Altså, mannen min hadde en selfie av seg selv på Tinder da han var på sykkeltur ute. Veldig beskrivende for ham: en som gjør det riktige: med hjelm og greier, tydelig glad i å være aktiv, men ikke for aktiv, naturlig, litt småsvett og alvorlig. 

Det jeg likte med hans profil var at den var ekte og beskrivende. Han fortalte om barn han hadde fra før, at han kunne tenke seg flere barn og ønsket seg noe seriøst. Hadde skrev yrket sitt og noen interesser. 

For meg er tekst faktisk viktig, bildene er ikke det viktigste. 

Hm.. har jeg vært på date med samme fyr? Eller er det du beskriver ganske vanlig😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hm.. har jeg vært på date med samme fyr? Eller er det du beskriver ganske vanlig😁

Mulig, det vet jeg ikke. Han er i hvert fall min ektemann i dag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
SPOCA skrev (1 minutt siden):

Mulig, det vet jeg ikke. Han er i hvert fall min ektemann i dag. ;)

Haha. Minte meg bare om en jeg var og tok en kaffe med i 2021 el noe…

Om det er han så gikk det jo bra til slutt😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...