Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere der ute som har møtt en fantastisk ny kjæreste i voksen alder? Hadde jeg visst hva jeg gikk glipp av, hadde jeg brutt ut av det døde forholdet mitt mye tidligere enn jeg gjorde. Jeg ville heller leve alene enn i et dødt forhold, men snublet over en fantastisk mann som jeg ser for meg å dele resten av livet mitt med ❤️ Jeg skal iallefall gjøre alt jeg kan for å holde kjærligheten levende ved å vise ham hver dag at jeg setter pris på ham og alltid velger ham foran alle andre❤️ 

Anonymkode: fcac9...8a7

• Liker 3
  • Hjerte 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke fått kjæreste. Men kjenner sommerfugler og blir heilt gal i hode. Tenker på han hele tiden. Føler meg som en fjortis og rødmer mye.

Jeg trodde ikke dette ville skje i voksen alder.

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Voksen kjærlighet etter skilsmisse er en bonus. Ville nok ikke valgt han jeg nå er med i ung alder.

Men mitt syn på hva som er viktig har endret seg gjennom alle erfaringer tiden som har gått… 

Men glad for den stien som ledet hit, uten de tidligere forholdene hadde jeg ikke satt pris på han.

Anonymkode: 7d2a3...c42

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Funnet drømmemannen nå🥰🥰 begge 45 år🥰🥰 alle barn over 20 år og livet er rett og slett fantastisk deilig 🥰

Anonymkode: eaba8...afb

• Liker 3
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, han var 32 og jeg 36 da vi traff hverandre for 6 år siden. Begge hadde vært gift/samboer i 10 år +. Så veldig godt med erfaring, hva vi ikke finner oss i og hvordan vi best mulig kan få det til å fungere. På topen av alt, begges store kjærlighet, knall kjemi og et skikkelig stabilt godt og trygt forhold. Nå har vi tre barn, (to sammen) er gift og har aldri noensinne hatt det så bra i et forhold før. 

Og jeg tror at jeg ikke ville klart å sette pris på dette hadde jeg vært ung. Han er nemlig den snilleste personen som finns. Jeg ville tatt hans godhet som "tøffeloppførsel" og syntes det ville vært kjedelig før. Nå setter jeg sså pris på en man som vil være med familien, en som ikke vet hva godt han kan gjøre for meg og barna, og jeg omvendt også. Jeg utnytter ikke situasjonen, jeg gjengjelder det.  Håper det jeg skriver gir mening. 

Anonymkode: e6bfe...dd1

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff kjæresten min da jeg var 47 og vi har vært sammen noen år. Han har virkelig gode egenskaper: snill, morsom, omtenksom, kunnskapsrik. Men jeg ville ikke sett på ham da vi var unge. Da var det andre ting som overskygget som :karrierebevisst, kjekk, god far, sosialt vellykket etc.

Kjærligheten vi har er dypere, rett og slett. Den handler kun om ham og meg og ingenting annet. 

Anonymkode: d883b...642

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Jupp🥰

43 og 49.

Kjøper hus sammen. Vi er bestevenner, kjærester og elskere.

Han ser meg for alt jeg er på godt og vondt og allikevel elsker han hvert fiber av meg♥️

Anonymkode: b8ce1...b9a

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det flere der ute som har møtt en fantastisk ny kjæreste i voksen alder? Hadde jeg visst hva jeg gikk glipp av, hadde jeg brutt ut av det døde forholdet mitt mye tidligere enn jeg gjorde. Jeg ville heller leve alene enn i et dødt forhold, men snublet over en fantastisk mann som jeg ser for meg å dele resten av livet mitt med ❤️ Jeg skal iallefall gjøre alt jeg kan for å holde kjærligheten levende ved å vise ham hver dag at jeg setter pris på ham og alltid velger ham foran alle andre❤️ 

Så utrolig koselig 💕 Å prioritere hverandre er viktig 💕

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så godt å lese. Jeg er 45 og redd for at kjærlighetens tid er forbi, men da er det håp altså 😍

Anonymkode: 3af7a...949

• Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg var over 50 da jeg traff min kjæreste som jeg setter uendelig stor pris på, og føler en varm godhet. Jeg føler en så dyp kjærlighet som jeg aldri før har kjent på samme måte. Det er en trygghet som er vanvittig deilig.

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så godt å lese. Jeg er 45 og redd for at kjærlighetens tid er forbi, men da er det håp altså 😍

Anonymkode: 3af7a...949

Det er definitivt håp ❤️ Det er som en skrev over her; en bonus. Den handler bare om oss, ikke alt annet som binder en sammen (barn osv). Kun kjærlighet ❤️ Det er godt å ha alenetid uten felles barn for å kunne pleie kjærligheten og man vet hva man ønsker i en partner når man er voksen. Min kjæreste har sagt flere ganger at han skulle ønske vi møtte hverandre tidligere. Jeg skjønner hva han mener, men jeg er ikke helt sikker på om vi hadde vært riktige for hverandre om vi hadde møttes tidligere. Han har rast fra seg nå, jeg har livserfaring nok til å sette pris på hele ham, feil og mangler til tross. Det kan være litt vondt å kjenne på alt vi kunne opplevd allerede om vi hadde møttes før, men vi har begge barn som vi aldri ville vært foruten, så timingen nå er perfekt ❤️ Vi nyter hverandre og ser for oss livet sammen til vi blir gamle og grå. Og det er noe med det å forelske seg når kroppen ikke er 20 år og man har fått smilerynker og grå hårstrå. Man er tryggere på seg selv og vet at det er ekte, at det er personen man er forelsket i, ikke et glansbilde ❤️ 

TS

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Da er det kanskje håp for meg og..39 år,singel og alene med to barn 

Anonymkode: 3ab9d...34e

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Da er det kanskje håp for meg og..39 år,singel og alene med to barn 

Anonymkode: 3ab9d...34e

Var 41 med 1 barn 😉

Anonymkode: b8ce1...b9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så herlig med denne tråden som motvekt til alle bitterfitte trådene der de "aldri skal ha en mann igjen", "aldri skal bli samboer igjen" etc... 

Det gjelder bare å treffe rett mann, det har jeg også gjort og har det bedre enn noensinne. Vi driver også på og kjøper hus ❤️

Anonymkode: b9fb3...f28

• Liker 1
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Så herlig med denne tråden som motvekt til alle bitterfitte trådene der de "aldri skal ha en mann igjen", "aldri skal bli samboer igjen" etc... 

Det gjelder bare å treffe rett mann, det har jeg også gjort og har det bedre enn noensinne. Vi driver også på og kjøper hus ❤️

Anonymkode: b9fb3...f28

Tror nok man må lære av sine feil - både mann og dame - for å tørre å prøve noe nytt. Og om man har jobbet med seg selv etter brudd, og helst funnet ut hva som er egne destruktive mønstre, vil det være større sjanse for å lykkes i voksen alder også.

Jeg vet jeg har hatt trøbbel med tilknytning tidligere. Og jeg har valgt unnvikende personer tidligere. Min feil, men noe jeg ikke var klar over. Er unnvikende selv. Men nå er jeg på god vei til å akseptere en trygg relasjon. 

Anonymkode: 7d2a3...c42

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forelskelse er fantastisk. Men å leve sammen over lang tid er enda bedre.

Anonymkode: 1fc4a...a51

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Møtte drømmemannen som 49-åring. Han er 2 år eldre. Fantastisk sex, masse latter,  masse støtte og begge er tryggere på seg selv enn ved tidligere forhold. Han trener og holder seg slank og flott,  jeg bærer preg av barnefødsler og et hardt liv.  

Anonymkode: f75e1...298

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Bil123 skrev (19 timer siden):

Jeg har ikke fått kjæreste. Men kjenner sommerfugler og blir heilt gal i hode. Tenker på han hele tiden. Føler meg som en fjortis og rødmer mye.

Jeg trodde ikke dette ville skje i voksen alder.

Forelskelse er forelskelse! Jeg traff også en alle tiders mann i voksen alder. Vi er begge 44 år og har det superfint! ❤️❤️❤️

Anonymkode: 6d2b7...b0e

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Savner svar fra forelskede par som har vært sammen i mer enn 20-30 år (her i tråden er det jo bare skilsmisse-folk som svarer), men det finnes vel ikke?

Anonymkode: 042eb...92d

Gjest Calaska
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Savner svar fra forelskede par som har vært sammen i mer enn 20-30 år (her i tråden er det jo bare skilsmisse-folk som svarer), men det finnes vel ikke?

Anonymkode: 042eb...92d

Tråden handler ikke om det 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...