AnonymBruker Skrevet 3. mars #1 Skrevet 3. mars Hvordan var det? Og hvor lenge måtte du bli på sykehuset? Ville du anbefalt det ovenfor vaginal? Anonymkode: 668b5...2e5
AnonymBruker Skrevet 4. mars #2 Skrevet 4. mars Selve keisersnittet var for så vidt ok, men babyen trengte pustehjelp og måtte være på sykehuset en uke. Var også overrasket over hvor vondt det gjorde i magen og arret ganske lenge etter. Har også født vaginalt og ville gjort det ti ganger heller enn å ta KS igjen. Anonymkode: 5c18f...0fd 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #3 Skrevet 4. mars Planlagt keisersnitt fordi det var det tryggeste for babyen som lå i seteleie. Syntes opprinnelig det var veldig skummelt, gråt mine modige tårer mens jeg leste alle forberedelsesdokumentene, men i ettertid ser jeg tilbake på en fin opplevelse til tross for at jeg opplevde noen komplikasjoner underveis i operasjonen. Vi ble alle tre godt ivaretatt hele veien. Tre netter ble vi på sykehuset, men det var mest fordi babyen ikke la på seg nok. Anonymkode: 3e457...901
AnonymBruker Skrevet 4. mars #4 Skrevet 4. mars Har både hatt vaginal fødsel, haste snitt og planlagt KS. Planlagt KS var uten tvil enklest. Babyen var kvikk og rask, la seg til og spiste kort til detter, eneste smerter var etter-rier og jeg var oppe på beina timer senere. Dette var den fødselen jeg hadde minst plager og kom meg raskest etter. Er ikke tvil om hva jeg hadde gått for skulle jeg hatt en nr.4. Anonymkode: 81d68...4c6
AnonymBruker Skrevet 4. mars #5 Skrevet 4. mars Vaginal fødsel og hastekeisersnitt. Om det nå er slik at jeg kan velge på nestemann, velger jeg vaginalt. Kom meg mye fortere etter å ha født vaginalt, og mye mindre smerter etterpå. Anonymkode: c77e6...9ea
AnonymBruker Skrevet 4. mars #6 Skrevet 4. mars Første fødselen var vaginal? Andre var planlagt KS (grunnet medisinsk tilstand hos meg). Hadde tatt vaginal fødsel any day, fremfor KS. Ikke at smertene var så uutholdelige etterpå, for man får tross alt smertelindring. Men hele opplevelsen. Vanlig fødsel er noe helt spesielt. ikke var jeg lenge på sykehuset heller. Dro hjem dag 2 (bor rett ved siden av sykehuset). Anonymkode: 8d975...797
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå