Gå til innhold

Hvorfor blir man så ofte beskyldt for å lyve her inne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For å være vanskelig eller fordi man tror det?

Har vært ganske ofte at jeg har blitt beskyldt for å lyve i trådene jeg har startet, og personene nekter så klart å tro på meg uansett hvor mye jeg forklarer at jeg ikke lyver? Hvorfor? Regner med det ikke bare gjelder meg.

Anonymkode: 982af...e07

• Liker 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også fått høre det flere ganger her inne, og jeg lyver ikke i mine innlegg.

Jeg tror det er fordi de som svarer at du lyver er naive og litt enkle, og kan ikke forestille seg at det vi skriver om kan skje i virkeligheten.

Anonymkode: c1cbe...c66

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

... eller så har jeg i noen tilfeller fått inntrykk av at noen føler seg truffet.

Anonymkode: 3d182...d9c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det sitter noen triste sjeler der ute, som er tøffe når de gjemmer seg bak å være anonym. Her kan de «trygt ta andre» og kanskje de får tilfredsstilt noen behov…. Også har du de som faktisk ikke evner å tro på at situasjoner de selv ikke har vært oppi, eller hvis de har stått på andre siden i en liknende sak, så tror de ikke at TS sitt ståsted kan være riktig…. Mange enkle sjeler der ute, og mange idioter! 

Anonymkode: 29e3a...afa

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

... eller så har jeg i noen tilfeller fått inntrykk av at noen føler seg truffet.

Absolutt! Enig! 

Anonymkode: 29e3a...afa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært admin så hadde jeg inkludert trolle-påstander og kommentarer som 0/10 i retningslinjene. Det bidrar ikke positivt for noen andre enn de som skriver det.

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev en gang i en tråd for noen år siden at jeg var kvinne og derfor gikk i kvinneklær. Hehe, da ble jeg beskyldt for å lyve! Var en som fikk "manne-vibber" eller noe slikt av meg.

Jeg har født barn og er 100% kvinne.

Anonymkode: 91cb4...3ea

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Får også den beskjeden nesten hver gang jeg skriver en tråd. At jeg er et troll. Jeg er ikke et troll og forteller sannheten. Eller, noen ganger pynter jeg litt på sannheten for ikke å bli gjenkjent. 

Anonymkode: 52718...6e6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

noen ganger er historiene som kommer så på kanten at man har problemer med å tro at folk faktisk har opplevd det, mener det, osv fordi det er så fjernt fra hva man selv tenker, føler, opplever osv.. Andre ganger er det for å provosere, trykke ned, eller vise sin egen mangel rett og slett selv om man tror seg selv bedre.. 

Anonymkode: e0290...e50

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det var en egen tråd om folk som dikter innlegg, altså finner på ting for gøy. Så det er det en del av her ja

Anonymkode: eaf6d...5ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En gang fikk jeg høre at jeg nok ikke hadde katt og at sånne som meg ikke burde ha katt uansett. Da hadde jeg bare spurt om råd om mat til kattunge. Jeg hadde akkurat fått kattunge, men ble halshugget og beskyldt for å lyve om at jeg hadde katt kun fordi jeg spurte om råd.

Anonymkode: 982af...e07

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi noen har et liv som er så anderledes enn flertallet. Derfor er det folk som ikke tror. 

Har opplevd det noen ganger,eks i økonomitråder der folk ikke tror man kan bruke så lite penger på mat i mnd osv . 

Anonymkode: 64ec5...01d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig mange som tror alle må være som dem selv, ellers tar de enten feil eller lyver. Prøv å si i en tråd om lønn at du har over 600 000, så er du automatisk løgner. Slår aldri feil.😅

Og så er det alle trådene der menn spør hva kvinner liker, og når de svarer kommer det menn og forteller at kvinnene lyver. 

Anonymkode: c5810...fe1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi mange lyver her inne. Så når mange gjør det, så gjør alle det i følge noen. 

Anonymkode: 345b6...199

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange mennesker har rett og slett store utfordringer med å se på utsiden av sin egen sfære. Så det er tydelig at mange ikke evner eller klarer å mentalisere. Det er ikke bra. Man kan ikke vite at noe er troll bare for at det er usannsynlig. Det er faktisk mobbing. Det skjer mye sykt i verden så ingenting overrasker meg sånn sett...

Anonymkode: b8151...463

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mange mennesker har rett og slett store utfordringer med å se på utsiden av sin egen sfære. Så det er tydelig at mange ikke evner eller klarer å mentalisere. Det er ikke bra. Man kan ikke vite at noe er troll bare for at det er usannsynlig. Det er faktisk mobbing. Det skjer mye sykt i verden så ingenting overrasker meg sånn sett...

Vil ikke kalle det mobbing når alle er anonyme og noen stiller seg tvilende til én problemstilling.

Rett før helga var det jo en som skrev 3 innlegg om at han ikke ga kona middag, ikke ga henne dessert, kjørte fra henne på ski.

Helt lik problemstilling 3 ganger, med lik ordlyd. 

Skrevet

Tja, noen liker å lage kvalme eller er tøffe bak et nick. Enda mer nysgjerrig på hvem alle disse anonyme er 🤪

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke akseptert at man tjener mer enn gjennomsnittet og har formue. Da er man visst en løgner😅

Anonymkode: f0abb...b7e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt innlegg ble beskyldt for å være et Trolle innlegg, var i svigerforeldre kategorien. Er visst for vanskelig svigerdatter til at det kan være sant 😬😂

Anonymkode: 86d8e...da1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Vil ikke kalle det mobbing når alle er anonyme og noen stiller seg tvilende til én problemstilling.

Rett før helga var det jo en som skrev 3 innlegg om at han ikke ga kona middag, ikke ga henne dessert, kjørte fra henne på ski.

Helt lik problemstilling 3 ganger, med lik ordlyd. 

Å tvile er en ting. Lov å være skeptisk. Er ikke det. Jeg bare reagerer på endel av kommentarene. De er direkte ufine syns jeg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...