AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Hei damer 😃Lurer på om noen har erfaring med behandling i det offentlige samtidig som man får oppfølging av sin private gynekolog. Hva bistod vedkommende med og var det til noe hjelp? Anonymkode: 36893...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venterpåregnbuen Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei damer 😃Lurer på om noen har erfaring med behandling i det offentlige samtidig som man får oppfølging av sin private gynekolog. Hva bistod vedkommende med og var det til noe hjelp? Anonymkode: 36893...b5a Ja, jeg gjorde akkurat dette ved forsøket som resulterte i min nå 6 uker gamle baby (dette var mitt tredje egguttak og femte innsett). Privat gynekolog ga meg antibiotikakur syklusen før forsøket, samt resept på støttemedisinene prednisolon, klexane og prolutex (som jeg tok i tillegg til cyclogest). Ble fulgt opp av gyn på medisinene. Etter positiv test gikk jeg til gynekologen for tidlig ultralyd, og videre en del ekstra ultralyder som følge av blødninger gjennom første trimester. Vil si det var til stor hjelp og avgjørende for at det endelig gikk for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå