AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hvor var dere på date? Hjemme hos noen eller et sted ute? Anonymkode: 396a4...eb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden En gang kom han til min by, da overnattet han på hotell. En annen gang møttes vi på halvveien og gikk på tur, så dro vi hver til vårt. Jeg hadde ikke gått med på å overnatte sammen første møte, ikke en gang i samme hus. Anonymkode: 47a5b...1c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Møtes ute. Er ikke mange steder i landet uten overnattingsmuligheter, så de har tatt turen til min by. Så har vi etterpå vekslet mellom å være her og der.. Anonymkode: 06c2d...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvor var dere på date? Hjemme hos noen eller et sted ute? Anonymkode: 396a4...eb9 Hjemme hos meg, Hjemme hos daten På hotell Noen ganger sex første gang, andre gang ikke. Anonymkode: 71653...1ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Litt forskjellig Møttes på halvveien Hjemme hos henne I hennes by Varierende resultat, bortsett fra hjemme hos henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Min mann er fra Tyrkia, altså, han bodde der da vi ble kjent gjennom online gaming, så jeg kjente ham jo i mange år før vi begynte å reise sammen. Så balla det vel mildt sagt på seg. Vår første "date" var vel egentlig mens vi reiste. Så besøkte jeg ham i Tyrkia mange ganger, første gang bodde jeg på hotell, men etter det har jeg bodd hos hans familie. Han besøkte også meg i Norge mange ganger. Så kom Covid... Så vi måtte bestemme oss for å enten satse eller avslutte. Vi har vært gift i 3år Anonymkode: c8b27...b2c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Her har vi noen timer mellom oss. Men jeg var i området og vi tok unna et par dater. Og så fant vi ur at vi ville bli bedre kjent. Nå treffes vi vel annenhver gang hos den andre, så det gikk seg greit til. Anonymkode: 37e0f...193 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå