Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips om merke. Hva har du kjøpt? Hvilke "problem" ønsket du å utbedre? Er du fornøyd? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snekkerfruen skrev (1 time siden):

Trenger tips om merke. Hva har du kjøpt? Hvilke "problem" ønsket du å utbedre? Er du fornøyd? :)

Har kjøpt meg Currentbody Series 2 sin. Håper på at den har litt oppstrammende effekt, men litt tidlig å si om det har noe effekt ennå. Bare brukt den i to uker.

Er snart 50 år og har litt sagging skin rundt munn og hals som jeg håper å bli kvitt 😊

• 5 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
Belsebubba skrev (På 3.3.2025 den 22.31):

Har kjøpt meg Currentbody Series 2 sin. Håper på at den har litt oppstrammende effekt, men litt tidlig å si om det har noe effekt ennå. Bare brukt den i to uker.

Er snart 50 år og har litt sagging skin rundt munn og hals som jeg håper å bli kvitt 😊

Noen oppdatering?😃Jeg skal enten kjøpe denne eller omnilux sin led maske.

Anonymkode: c2ba0...e73

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Noen oppdatering?😃Jeg skal enten kjøpe denne eller omnilux sin led maske.

Kan ikke si at jeg ser noe forskjell 🤷‍♀️ Var flink og brukte den mye den første tiden, men ikke i det siste. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Virker ikke.

Anonymkode: e555a...e5a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ugh. Alvaskin har forresten vunnet «best i test». Samtidig som Dennis Gross er vel mest anerkjent. Får nå håpe at noe av resultatene presentert et sannhet🥹

AnonymBruker
Skrevet

Det fristet, jeg leste en del. Og konkluderte med at det hadde liten til ingen effekt. Så jeg prioriterte heller penger på hudpleier og laser som har bevist effekt. 

Anonymkode: 7fab0...a5b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det fristet, jeg leste en del. Og konkluderte med at det hadde liten til ingen effekt. Så jeg prioriterte heller penger på hudpleier og laser som har bevist effekt. 

Anonymkode: 7fab0...a5b

Hva slags laser tok du? fikk du «svidd hud» før bedring😬

Skrevet

har brukt alvaskin sin maske siden januar/februar i år, synes den fungerer men man må smøre seg godt med tålmodighet. jeg så først en reduksjon av rødheten på kinnene. det tok over 3 måneder før jeg så en forbedring på rynkene. men totalt sett kan jeg definitivt si at masken fungerer og er verdt pengene 

AnonymBruker
Skrevet
SiljeKP68 skrev (4 minutter siden):

har brukt alvaskin sin maske siden januar/februar i år, synes den fungerer men man må smøre seg godt med tålmodighet. jeg så først en reduksjon av rødheten på kinnene. det tok over 3 måneder før jeg så en forbedring på rynkene. men totalt sett kan jeg definitivt si at masken fungerer og er verdt pengene 

Kan jeg spørre om rødheten din skyldes rosacea?

Jeg har selv rosacea, og vurderer å kjøpe en LED-maske. Har ikke lyst å ta dyre laserbehandlinger der huden blir enda rødere før den kanskje blir bedre.

Anonymkode: 9d20b...359

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kan jeg spørre om rødheten din skyldes rosacea?

Jeg har selv rosacea, og vurderer å kjøpe en LED-maske. Har ikke lyst å ta dyre laserbehandlinger der huden blir enda rødere før den kanskje blir bedre.

Anonymkode: 9d20b...359

Jeg vil bare slå et slag for dyre laserbehandlinger jeg. Det er midt i ansiktet ditt, og hvis det plager deg se å er det SÅ verd det. Jeg tok IPL laser i 4 eller 5 runder, og det tok virkelig alt av rødhet! Nå tar jeg én vedlikeholdsbehandling i året. Ingen focaccia, ingen sprengte blodkar bare jevn og fin hud. Bruker nesten ikke sminke lenger…

Anonymkode: 9db28...d33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...