Gå til innhold

Sletta fra Instagram?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ok så jeg har en flørt, jeg har chatta med litt siste mnd. Ikke noe seriøst, men god stemning og hyggelig flørtende tone. Vi kjenner hverandre fra før flørtinga også. Nå ser jeg plutselig ikke instagramen hans lenger, profilbilde er borte, og når jeg trykker på navnet hans ser jeg bare en konto uten profilbilde, ingen info om følgere eller innlegg. Står at jeg ikke følger han lenger. Vi er fortsatt venner på snap eller chat. Jeg kan gå inn på chatten på insta og fortsatt se denne, så han har ikke blokka med. Men har han fjerna meg som venn? Og rart at jeg ikke er fjerna fra snap eller Facebook da? 

Anonymkode: 4d82e...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får spørre han da.
Kanskje han faktisk har sletta Insta men ikke Snap eller face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja jeg kan jo det kanskje, men når jeg går inn på profilen hans står det følger, betyr det at jeg følger han da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ja jeg kan jo det kanskje, men når jeg går inn på profilen hans står det følger, betyr det at jeg følger han da? 

Han har garantert slettet profilen sin på Insta. Slik oppleves en slettet profil, slik du beskriver.

Opprett en ny Insta konto, du kan ha flere. Søk opp hans konto. Eller enklere, søk opp kontoen hans fra din venninne, er han borte, har han avsluttet kontoen. Finner du han, har han blokkert deg. Eller kontoen hans kan ha blitt hacket.

Du kan og spørre han på snap da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Personen har ikke deaktivert eller sletta instagrammen sin da?????

Det er mye antagelser fra din side her, og fra mitt ståsted ville jeg ikke brydd meg ett gram om at jeg var "sletta" på instagram om det er BARE DER problemet ligger. 

Anonymkode: 27cd3...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her.
Virker som han har sletta instaen sin ja, eller den er muligens hacka. Har fått vanlige koselige snaps fra han i dag så da viker det rart at han har blokkert meg fra snap. Orker ikke spørre han om han har sletta, det er i grunnen ikke så viktig, var mer interessert i om jeg var blokka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ts her.
Virker som han har sletta instaen sin ja, eller den er muligens hacka. Har fått vanlige koselige snaps fra han i dag så da viker det rart at han har blokkert meg fra snap. Orker ikke spørre han om han har sletta, det er i grunnen ikke så viktig, var mer interessert i om jeg var blokka. 

Ikke noe problem da, siden dere er der på snap. Antakelig hacka eller at han er lei av insta. Ikke vits å spørre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

FB og Insta har dammenkoblet chat. (Meta)Sp man kan slette Insta uten at det påvirker chat på messenger f.eks

Anonymkode: ba211...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å vise en liten pupp eller flørt kan være hard kost for KG, Face og Insta.. Flytt til X👍😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...