AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Nå som wall-street fortsetter å gå i dass i en fart vi aldri har sett før, der de tre hovedindekser taper seg med 3-4% på daglig basis grunnet den ekstreme frykten der borte nå, og firmaet som nvidia/apple/microsoft snart er tilnærmet verdiløse, tror folk herinne at vi får en global 20-årig finanskrise? Anonymkode: 0699b...917 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Nei. Anonymkode: 26b29...2d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormsen Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Nvidia/apple/microsoft tilnærmet verdiløse faktisk. Jeg tror definitivt vi kommer til å gå inn i en resesjon. Det er frykt for krig, tollmurer bygges opp, usa truer allierte og ruinerer 70 år gamle handels og sikkerhets forbindelser, og styres av en dement narsissist som elsker diktatorer og er villig til å la kompisen Putin forsyne seg av Europa. Har faktisk ikke sett så mørkt ut i hele min levetid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schmuhu Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Veldig mørk! Gikk kun 22% opp det siste året. Skikkelig krise! Hva skal jeg gjøre? Panikk? Hvor har wallstreet gått i dass? Schmuhu Endret 7 timer siden av Schmuhu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Schmuhu skrev (3 minutter siden): Veldig mørk! Gikk kun 22% opp det siste året. Skikkelig krise! Hva skal jeg gjøre? Panikk? Hvor har wallstreet gått i dass? Schmuhu Folk snakker jo om fremover i tid. Anonymkode: 46810...4b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schmuhu Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Folk snakker jo om fremover i tid. Anonymkode: 46810...4b9 Markedet priser inn fremtiden 🍻! Schmuhu Endret 7 timer siden av Schmuhu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå