Gå til innhold

Hvordan kan en mann konkurrere mot en Womanizer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg hadde en womenizer. Den sluttet å virke etter noen få uker. Irriterende, siden den var så dyr. Men den var ikke så bra at jeg har vurdert å kjøpe en ny. 

Anonymkode: 2420d...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Digg med womanizer for noen kjappe orgasmer. Men om jeg måtte valgt å aldri ha orgasme igjen eller aldri bli penetrert av mannen igjen hadde jeg droppet orgasmer livet ut. Så mye bedre er mannen. Og da har vi ikke begynt å snakke om nærheten, purringen, etc en gang. 

Anonymkode: 8480d...65c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Njjaa.. jeg er bombesikker på at dette kommer av umodenhet, usikkerhet og forståelse for kvinner..
Men selv om en kvinne koser seg flere ganger daglig med en womanizer, så vil hun fremdeles ha sex.. Hvis ikke, må vi skrive om historiebøkene😆

Så jeg ser på onani som noe svært positivt i forholdet.. det er sannelig godt å unne noen godt.. og det tenner meg at hun onanerer.. på en måte er det hun som påvirker min sexlyst.. Hun tirrer min tåmodighet, men alenetiden må hun ha for seg selv💞

Vil bare si at dine kommentarer er alltid SPOT ON!!! 
Noen ganger, (som i denne tråden) , så leser jeg HI, så scroller jeg bare gjennom tråden til jeg finner din kommentar 😅🙈

👏🏻 Keep up the good work, you make my day 😊 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

De færreste kan det

Anonymkode: be0f1...374

Særlig ikke menn som bare er opptatt av størrelsen sin og mener damen må bedrive "knipeøvelser".

Anonymkode: 763cc...c6a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akebrett skrev (10 minutter siden):

Vil bare si at dine kommentarer er alltid SPOT ON!!! 
Noen ganger, (som i denne tråden) , så leser jeg HI, så scroller jeg bare gjennom tråden til jeg finner din kommentar 😅🙈

👏🏻 Keep up the good work, you make my day 😊 

Takk du...  det var godt å se at jeg "traff" deg👏
Jeg har et 3 tomme kleskap på soverommet stående i vente.. fordi nattbordskuffen blir for lite å ha leketøyene i🙈
💭Please welcome.. make my day💭

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (8 minutter siden):

Takk du...  det var godt å se at jeg "traff" deg👏
Jeg har et 3 tomme kleskap på soverommet stående i vente.. fordi nattbordskuffen blir for lite å ha leketøyene i🙈
💭Please welcome.. make my day💭

🤭 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dersom du må konkurrere mot den, har du garantert funnet feil kvinne. 

Anonymkode: d5099...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dersom du må konkurrere mot den, har du garantert funnet feil kvinne. 

Unnskyld meg, men hva er dette for noe å si..

Dette var ganske frekt synes jeg. Unner du henne ikke orgasme? 

For det er slik det fremstår for meg i denne uvettige kommentaren fra deg. 

Anonymkode: d0e2d...ed6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Unnskyld meg, men hva er dette for noe å si..

Dette var ganske frekt synes jeg. Unner du henne ikke orgasme? 

For det er slik det fremstår for meg i denne uvettige kommentaren fra deg. 

De fleste foretrekker et levende menneske. Sexleketøy er nettopp det, leketøy. Her snakker man om at mannen må konkurrere mot leketøyet. Synes ikke det er frekt å si at han da har feil kvinne dersom hun foretrekker leketøyet fremfor ham. Tvertimot. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De fleste foretrekker et levende menneske. Sexleketøy er nettopp det, leketøy. Her snakker man om at mannen må konkurrere mot leketøyet. Synes ikke det er frekt å si at han da har feil kvinne dersom hun foretrekker leketøyet fremfor ham. Tvertimot. 

Om han ikke unner henne orgasme så synes jeg det er frekt av ham. Jeg tenker på leketøy som man kan bruke sammen. Noen damer får ikke orgasme uten hjelp. 

Om det er slik at hun bare foretrekker leketøy framfor han så er jeg enig. Da hadde jeg begynt å lure på hva som var galt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det finnes jo drøssevis av vaginale leketøy for menn også uten at det kan erstatte kvinnen.

Anonymkode: 037e3...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det ser iut som de fleste kvinner i dag har en Womanizer eller et annet sexleketøy. Fint er det, det er bra at kvinner kan nyte god sex når de vil. Men utstyret er nå blitt så orgasmefremkallende og perfekt utformet at de aller fleste menn vil vel komme til kort i konkurranse med dette?

Anonymkode: 47db8...4e3

Ved å tilby noe mer enn 'kun' god sex. Ved å være en god partner i livet uten om senga. 

Anonymkode: 93d3e...a36

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om menn ser på leketøy som en konkurranse mot dem selv, så er det dem som har et problem. Noen menn kan nok føle seg mindreverdig i forhold til det. Det har jeg opplevd. Heldigvis så er jeg såpass dyktig selv med fingrene at jeg klarer å gi meg orgasmer. Er veldig følsom. Noen ganger syns jeg en WZ blir for mye...Det går for fort. Det er ikke noe særlig. 

Om man er vant til mye stimuli med leketøy så tror jeg det kan ødelegge for følsomheten. Heldigvis er jeg bevisst på det. Det aller aller beste er å bli stimulert av en partner. Jeg foretrekker en partner framfor leketøy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ingen womanizer i verden kan konkurrere mot en mann, spør du meg. En mann består av så uendelig mye mer enn en orgasmegiver (også i senga). Varmen, kosen, kommunikasjonen, spenningen, nysgjerrigheten, kjemien og denne lista kunne jeg fortatt på til i morgen!

K48

Anonymkode: b0a88...0ca

Dette! Ingen womanizer kan måle seg mot en mann som virkelig kan sine ting, og som tenner deg, og tenner på deg noe sinnsykt. 

Anonymkode: 279a7...9f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ingen womanizer i verden kan konkurrere mot en mann, spør du meg. En mann består av så uendelig mye mer enn en orgasmegiver (også i senga). Varmen, kosen, kommunikasjonen, spenningen, nysgjerrigheten, kjemien og denne lista kunne jeg fortatt på til i morgen!

K48

Anonymkode: b0a88...0ca

Dette er jo det aller aller beste 👏👏👏👏

Kosen er så viktig for meg. Det gjør meg så kåt og våt. At han elsker å kose med meg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen konkurranse slik jeg ser det.

Eier ikke en womanizer, men har en vibratorgreie som gir meg kjapp og enkel klitoris orgasme. Anser den som et nødvendig onde om mannen ikke er tilgjengelig for sex.

Men jeg har hatt sex med menn som ikke er guds gave til sengeaktiviteter. Hadde jeg vært gift med en sånn hadde jeg behøvd womanizer. 

Anonymkode: 3cf53...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Det finnes jo drøssevis av vaginale leketøy for menn også...

Anonymkode: 037e3...d2a

Hehe nei. Men finnes leketøy til penis og rompa.

Anonymkode: 37682...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...