AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #21 Del Skrevet 6 timer siden Jeg hadde en womenizer. Den sluttet å virke etter noen få uker. Irriterende, siden den var så dyr. Men den var ikke så bra at jeg har vurdert å kjøpe en ny. Anonymkode: 2420d...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #22 Del Skrevet 6 timer siden Digg med womanizer for noen kjappe orgasmer. Men om jeg måtte valgt å aldri ha orgasme igjen eller aldri bli penetrert av mannen igjen hadde jeg droppet orgasmer livet ut. Så mye bedre er mannen. Og da har vi ikke begynt å snakke om nærheten, purringen, etc en gang. Anonymkode: 8480d...65c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akebrett Skrevet 6 timer siden #23 Del Skrevet 6 timer siden Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Njjaa.. jeg er bombesikker på at dette kommer av umodenhet, usikkerhet og forståelse for kvinner.. Men selv om en kvinne koser seg flere ganger daglig med en womanizer, så vil hun fremdeles ha sex.. Hvis ikke, må vi skrive om historiebøkene😆 Så jeg ser på onani som noe svært positivt i forholdet.. det er sannelig godt å unne noen godt.. og det tenner meg at hun onanerer.. på en måte er det hun som påvirker min sexlyst.. Hun tirrer min tåmodighet, men alenetiden må hun ha for seg selv💞 Vil bare si at dine kommentarer er alltid SPOT ON!!! Noen ganger, (som i denne tråden) , så leser jeg HI, så scroller jeg bare gjennom tråden til jeg finner din kommentar 😅🙈 👏🏻 Keep up the good work, you make my day 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #24 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): De færreste kan det Anonymkode: be0f1...374 Særlig ikke menn som bare er opptatt av størrelsen sin og mener damen må bedrive "knipeøvelser". Anonymkode: 763cc...c6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 5 timer siden #25 Del Skrevet 5 timer siden Akebrett skrev (10 minutter siden): Vil bare si at dine kommentarer er alltid SPOT ON!!! Noen ganger, (som i denne tråden) , så leser jeg HI, så scroller jeg bare gjennom tråden til jeg finner din kommentar 😅🙈 👏🏻 Keep up the good work, you make my day 😊 Takk du... det var godt å se at jeg "traff" deg👏 Jeg har et 3 tomme kleskap på soverommet stående i vente.. fordi nattbordskuffen blir for lite å ha leketøyene i🙈 💭Please welcome.. make my day💭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akebrett Skrevet 5 timer siden #26 Del Skrevet 5 timer siden Bamseklemmer skrev (8 minutter siden): Takk du... det var godt å se at jeg "traff" deg👏 Jeg har et 3 tomme kleskap på soverommet stående i vente.. fordi nattbordskuffen blir for lite å ha leketøyene i🙈 💭Please welcome.. make my day💭 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #27 Del Skrevet 5 timer siden Dersom du må konkurrere mot den, har du garantert funnet feil kvinne. Anonymkode: d5099...251 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #28 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dersom du må konkurrere mot den, har du garantert funnet feil kvinne. Anonymkode: d5099...251 Unnskyld meg, men hva er dette for noe å si.. Dette var ganske frekt synes jeg. Unner du henne ikke orgasme? For det er slik det fremstår for meg i denne uvettige kommentaren fra deg. Anonymkode: d0e2d...ed6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #29 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Unnskyld meg, men hva er dette for noe å si.. Dette var ganske frekt synes jeg. Unner du henne ikke orgasme? For det er slik det fremstår for meg i denne uvettige kommentaren fra deg. Anonymkode: d0e2d...ed6 De fleste foretrekker et levende menneske. Sexleketøy er nettopp det, leketøy. Her snakker man om at mannen må konkurrere mot leketøyet. Synes ikke det er frekt å si at han da har feil kvinne dersom hun foretrekker leketøyet fremfor ham. Tvertimot. Anonymkode: d5099...251 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #30 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De fleste foretrekker et levende menneske. Sexleketøy er nettopp det, leketøy. Her snakker man om at mannen må konkurrere mot leketøyet. Synes ikke det er frekt å si at han da har feil kvinne dersom hun foretrekker leketøyet fremfor ham. Tvertimot. Anonymkode: d5099...251 Om han ikke unner henne orgasme så synes jeg det er frekt av ham. Jeg tenker på leketøy som man kan bruke sammen. Noen damer får ikke orgasme uten hjelp. Om det er slik at hun bare foretrekker leketøy framfor han så er jeg enig. Da hadde jeg begynt å lure på hva som var galt. Anonymkode: d0e2d...ed6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #31 Del Skrevet 4 timer siden Det finnes jo drøssevis av vaginale leketøy for menn også uten at det kan erstatte kvinnen. Anonymkode: 037e3...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #32 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det ser iut som de fleste kvinner i dag har en Womanizer eller et annet sexleketøy. Fint er det, det er bra at kvinner kan nyte god sex når de vil. Men utstyret er nå blitt så orgasmefremkallende og perfekt utformet at de aller fleste menn vil vel komme til kort i konkurranse med dette? Anonymkode: 47db8...4e3 Ved å tilby noe mer enn 'kun' god sex. Ved å være en god partner i livet uten om senga. Anonymkode: 93d3e...a36 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #33 Del Skrevet 4 timer siden Om menn ser på leketøy som en konkurranse mot dem selv, så er det dem som har et problem. Noen menn kan nok føle seg mindreverdig i forhold til det. Det har jeg opplevd. Heldigvis så er jeg såpass dyktig selv med fingrene at jeg klarer å gi meg orgasmer. Er veldig følsom. Noen ganger syns jeg en WZ blir for mye...Det går for fort. Det er ikke noe særlig. Om man er vant til mye stimuli med leketøy så tror jeg det kan ødelegge for følsomheten. Heldigvis er jeg bevisst på det. Det aller aller beste er å bli stimulert av en partner. Jeg foretrekker en partner framfor leketøy. Anonymkode: d0e2d...ed6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #34 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ingen womanizer i verden kan konkurrere mot en mann, spør du meg. En mann består av så uendelig mye mer enn en orgasmegiver (også i senga). Varmen, kosen, kommunikasjonen, spenningen, nysgjerrigheten, kjemien og denne lista kunne jeg fortatt på til i morgen! K48 Anonymkode: b0a88...0ca Dette! Ingen womanizer kan måle seg mot en mann som virkelig kan sine ting, og som tenner deg, og tenner på deg noe sinnsykt. Anonymkode: 279a7...9f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #35 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ingen womanizer i verden kan konkurrere mot en mann, spør du meg. En mann består av så uendelig mye mer enn en orgasmegiver (også i senga). Varmen, kosen, kommunikasjonen, spenningen, nysgjerrigheten, kjemien og denne lista kunne jeg fortatt på til i morgen! K48 Anonymkode: b0a88...0ca Dette er jo det aller aller beste 👏👏👏👏 Kosen er så viktig for meg. Det gjør meg så kåt og våt. At han elsker å kose med meg. Anonymkode: d0e2d...ed6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #36 Del Skrevet 4 timer siden Ingen konkurranse slik jeg ser det. Eier ikke en womanizer, men har en vibratorgreie som gir meg kjapp og enkel klitoris orgasme. Anser den som et nødvendig onde om mannen ikke er tilgjengelig for sex. Men jeg har hatt sex med menn som ikke er guds gave til sengeaktiviteter. Hadde jeg vært gift med en sånn hadde jeg behøvd womanizer. Anonymkode: 3cf53...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #37 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det finnes jo drøssevis av vaginale leketøy for menn også... Anonymkode: 037e3...d2a Hehe nei. Men finnes leketøy til penis og rompa. Anonymkode: 37682...e86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #38 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hehe nei. Men finnes leketøy til penis og rompa. Anonymkode: 37682...e86 All den tid kvinner ikke har en penis, så er leketøyet til menn. Anonymkode: 2a20c...68e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #39 Del Skrevet 2 timer siden Det er en ting som er underkommunisert med slike produkter, og det er at det kan gå veldig negativt ut over sexlivet, det kan sammenlignes litt med menn som runker veldig hardt over tid og mister følsomhet. Min kjæreste måtte slutte å bruke denne, pga hun mistet følsomhet på klitoris etter så kraftig stimuli, det gikk ut over sexlivet og hun kastet den til slutt i søpla Anonymkode: 58d01...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #40 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er en ting som er underkommunisert med slike produkter, og det er at det kan gå veldig negativt ut over sexlivet, det kan sammenlignes litt med menn som runker veldig hardt over tid og mister følsomhet. Min kjæreste måtte slutte å bruke denne, pga hun mistet følsomhet på klitoris etter så kraftig stimuli, det gikk ut over sexlivet og hun kastet den til slutt i søpla Anonymkode: 58d01...4b3 Det er ingen solide vitenskapelige bevis som tyder på at bruk av sexleketøy i seg selv kan føre til varig nedsatt følelse eller desensitivisering, så lenge de brukes på en trygg og forsvarlig måte. Kroppens nervesystem er ganske robust, og midlertidige endringer i følsomhet (for eksempel etter intens stimulering) pleier å normalisere seg over tid. Hvis man bruker sexleketøy veldig ofte eller med høy intensitet (som sterke vibrasjoner), kan det midlertidig gi en følelse av nummenhet eller redusert sensitivitet. Dette er vanligvis forbigående og går tilbake til normalen etter en pause. Feil bruk, som for mye press eller manglende glidemiddel, kan potensielt irritere eller skade vev, men dette er sjelden varig hvis man lytter til kroppen og unngår overdrivelse. Forskning på dette området er begrenset, men studier om vibrasjonsbaserte sexleketøy (f.eks. fra Journal of Sexual Medicine) har ikke vist varig desensitivisering hos friske individer ved moderat bruk. Anonymkode: 2a20c...68e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå