Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har to hunder fra før av. Er det da dumt å ta til meg en voksen omplasseringshund om de bor veldig langt unna? Kan ikke ha på prøve da og å se om de går bra sammen.

Er det vanskeligere med en voksen hund enn en yngre en?

Anonymkode: 3bce3...821

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert ikke veldig pedagogisk tankegang, men min erfaring er at det går seg til på et vis uansett. Med mindre den voksne hunden eller noen av de du har fra før har noen spesielle utfordringer.

Passer en del hunder, har to selv. Og selv om det selvsagt innimellom trengs litt mer tid før de er 100% komfortable med hverandre, så har det aldri IKKE gått. Og da snakker vi pass over uker.

Anonymkode: 10403...7ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal du men en hund til? Vil det tilføre deg og ditt liv, samt de hundene du allerede har, noe positivt?

Anonymkode: bc644...40a

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan du ikke ha på prøve? 

Anonymkode: 30b3e...4ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 20.59):

Har to hunder fra før av. Er det da dumt å ta til meg en voksen omplasseringshund om de bor veldig langt unna? Kan ikke ha på prøve da og å se om de går bra sammen.

Er det vanskeligere med en voksen hund enn en yngre en?

Anonymkode: 3bce3...821

Nå har jo du 2 fra før som har dannet seg en slags flokk, og det kan gå bra å tilføre en til og det kan gå veldig feil. Det bør derfor overveies veldig nøye syntes jeg at du skal ta inn en til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...