Sinking_ship Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Dere som har vært innom en eller begge av disse kategoriene.. Hvordan visste dere at det var på tide å gjøre noe? Eller når skjønte dere at dere var utbrent/deprimert? Skjønner at det er to forskjellige ting, men når en ser over symptomer på nett så virker de veldig like, eller at det ene gjerne forårsaker det andre. Jeg har kanskje slitt litt med å innrømme overfor meg selv hvor ille det er for min del, men føler jeg kommer til å kræsje snart hvis jeg ikke gjør noe. Jeg er har gått lenge og vært fullstendig utkjørt på og etter jobb og har fullstendig sluttet å glede meg over ting på fritiden. Absolutt alt er et ork, tilogmed ting som pleide å gi meg masse glede på fritiden deltar jeg på kun på grunn av pliktfølelse og at internett sier at det ikke er noe lurt å slutte å sosialisere selv om jeg har mest lyst til å bare sove. Men hva var siste dråpen for dere, når dere skjønte at "shit, hvis jeg ikke tar tak i dette nå så kræsjer jeg fullstendig" og gi gjerne tips om hva dere gjorde og hva som hjalp/ikke hjalp. Mvh exhausted 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Jeg sov, absolutt all fritid og enhver anledning lå jeg i senga.... begynte å tenke at dette må jo være en slags depresjon......da bestemte jeg meg for å ta meg i nakken og delta i ett sosialt liv så nå har det nesten gått over....har fortsatt egentlig lyst til å sove, men trangen er mye svakere og jeg er gladere Enda når man er litt deppa så blir man lett såret av andre mennesker, men allikevel er jeg totalt sett gladere selv om jeg også blir sint og trist og sånn, rare greier....så jeg er vel kanskje litt der du er, men det er mye bedfre enn å gi etter, jeg lover deg... Anonymkode: a70a4...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Jeg skjønte det ikke. Så jeg kræsjet, og kollapset på jobb. Hadde sovet lite/dårlig i ett halvt år, gått ned mye i vekt, og har innsett i ettertid at jeg hadde så indre stress at jeg ikke klarte være alene. Så jeg fylte opp dagene, hver dag. Anonymkode: a204d...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Sliter med å sove eller våkne opp Sliter med å lande/roe ned Ustabil apetitt/vekt Tar lett til tårene Tankekjør Tror at andre misliker en, og/eller misliker andre Skal ta pauser "seinere en gang" Anonymkode: fe634...640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå