Uanonym bruker Skrevet 4. mars #41 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Var så forelska i en fyr etter noen måneder med dating, men han er notorisk livredd for forpliktelser. Jeg lot ham få rom og tid i massevis, men da jeg forsiktig skrev til ham at det var så koselig at han en gang nevnte at vi burde treffes oftere og at han gjerne kunne si sånt igjen så jeg visste at han ville sees, så fikk han panikk og avsluttet alt 🙈 Det var ganske hardt, irriterer meg fortsatt at jeg sendte den meldingen, over to år etterpå. Vi er gode venner i dag og han er fortsatt drømmemannen 🤷♀️ Sammenligner alle menn med ham, så andre har jo ikke sjans 😅 Anonymkode: 50825...285 Det var jo virkelig ikke en melding å bli redd for, da. Så hvis han fikk panikk av det der, er han neppe noe drømmemann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #42 Del Skrevet 4. mars Ble en gang avvist på byen av en fyr fordi jeg er ingeniør. Han sjekka meg opp etter vi hadde utvekslet noen blikk og smil tidligere ganger på byen. og etter en lengre prat fortalte han meg om de humanistiske fagene han studerte. Jeg synes det var interessant og utrykte det samt spurte om fagene. Etter enda litt prat så spurte han meg om hva jeg gjorde, og svarte som sant var at jeg er ingeniør. Han snudde på stedet og gikk. Det verste er at det er langt i fra første eller siste gangen det har skjedd, det var bare så ekstra tydelig den gangen at det var derfor. Opplevde også at en som jeg bare hadde det gøy med, dvs dro hjem til hverandre etter byen men møttes eller pratet aldri ellers. En gang traff jeg han på gata utenfor skolen og han lurte på hva jeg gjorde der, svarte at jeg skulle på forelesning. Men, jeg trodde du var dum svarte han. Etter det så ville han ikke ha mer sex, ville heller prate på byen noe vi så og si aldri gjorde før. Anonymkode: 37d28...1d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #43 Del Skrevet 4. mars Kanskje da jeg trodde vi egentlig var på vei til å bli kjærester fordi vi tilbrakte så mye tid sammen og oppførte oss som kjærester så jeg spurte om vi skulle slette Tinder snart. Nei han hadde ikke noe behov for det for han hadde ikke fått noen følelser for meg, var ikke forelsket eller betatt, men han likte meg da og ville fortsatt treffes da. Jo takk.. Anonymkode: 88be7...d26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #44 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har du spist for 3 og ikke gått ned nevneverdig mye innen et par år er det helt forståelig. Du kunne ha gjort mye mer med dette enn korte menn som aldri får en mulighet hos mange av oss. Anonymkode: dc037...25c Når man velger sin partner skal ikke vekt ha noe å si senere i løpet. Han burde vært med meg selv om jeg gikk opp 50 kg. Er veldig egoistisk av han. Typisk menn som bare utnytter Anonymkode: 4d065...613 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå