AnonymBruker Skrevet 4. mars #21 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har fortsatt dårlig samvittighet for en jeg aviste på en kjip måte. For mange år siden. Han hadde kjørt 30 mil for å møte meg. Å jeg fikk kalle føtter å fikk en kompis hjelpe meg. Å latet som vi var sammen. Utrolig dårlig gjort av meg. Stakkars han ble så lei seg. Jeg var virkelig ung kjip og dum. Anonymkode: 7d081...d9a Særlig relevant til trådens tema var vel ikke dette? Anonymkode: 86410...f29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #22 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Særlig relevant til trådens tema var vel ikke dette? Anonymkode: 86410...f29 Sorry var bare et poeng med at de som gjør det. Kan føle på det i ettertid . Beklager igjen. Anonymkode: 7d081...d9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #23 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg gikk opp 25 kg etter fødsel, og typen dumpet meg pga han synes jeg var blitt for stor. For en drittsekk Anonymkode: 4d065...613 Har du spist for 3 og ikke gått ned nevneverdig mye innen et par år er det helt forståelig. Du kunne ha gjort mye mer med dette enn korte menn som aldri får en mulighet hos mange av oss. Anonymkode: dc037...25c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #24 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Utrolig mange fordomsfulle mennesker med hensyn til psykiske lidelser her. Jeg har bipolar ja, men det betyr ikke at jeg er dårlig partner. Jeg er kjempe snill har god karriere og er morsom og kreativ. Jeg syns det er ille at dere syns det er helt greit å bruke slike ord i en avvisning. Dette var en voksen mann og jeg en voksen kvinne. Alle har jo sine issues spesielt når en begynner å bli eldre enn 40. Jeg ble veldig såret og syns det var kjempe frekt. Prate med nien i flere dager og så få en dlik ekkel ghosting. Dere som ikke ser at der er ugreit deltar vel i den kyniske tankesett i dag. Slutt å kommentere på min avvisning og fortell meg deres!! Eller er penger at stakkars menn blir avvist så stygt men ikke kvinner!! Anonymkode: 07c42...e98 Bestem deg nå, sa han noe ekkelt da han begrunnet avvisningen, eller ghostet han deg? Han kan umulig ha gjort begge deler. Anonymkode: 034c5...ed4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #25 Del Skrevet 4. mars Jeg har blitt avvist av 2 stk jeg ikke var interessert i 😄 det føltes overraskende kjipt å høre henholdsvis "du, jeg har dame altså" og "dette kan aldri bli annet enn vennskap" fra noen man knapt nok har vært i vennesonen med. Hva er det med enkelte menn? Har sett lignende på kg, "hun holdt blikket mitt i tre sekunder, vil hun ha meg"? Eller "hun kaster på håret når jeg går forbi, blir det bingen på meg i kveld? Anonymkode: 0b3ce...696 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #26 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har blitt avvist av 2 stk jeg ikke var interessert i 😄 det føltes overraskende kjipt å høre henholdsvis "du, jeg har dame altså" og "dette kan aldri bli annet enn vennskap" fra noen man knapt nok har vært i vennesonen med. Hva er det med enkelte menn? Har sett lignende på kg, "hun holdt blikket mitt i tre sekunder, vil hun ha meg"? Eller "hun kaster på håret når jeg går forbi, blir det bingen på meg i kveld? Anonymkode: 0b3ce...696 Svaret på de to siste spørsmålene er ja Anonymkode: 1857a...069 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #27 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Utrolig mange fordomsfulle mennesker med hensyn til psykiske lidelser her. Jeg har bipolar ja, men det betyr ikke at jeg er dårlig partner. Jeg er kjempe snill har god karriere og er morsom og kreativ. Jeg syns det er ille at dere syns det er helt greit å bruke slike ord i en avvisning. Dette var en voksen mann og jeg en voksen kvinne. Alle har jo sine issues spesielt når en begynner å bli eldre enn 40. Jeg ble veldig såret og syns det var kjempe frekt. Prate med nien i flere dager og så få en dlik ekkel ghosting. Dere som ikke ser at der er ugreit deltar vel i den kyniske tankesett i dag. Slutt å kommentere på min avvisning og fortell meg deres!! Eller er penger at stakkars menn blir avvist så stygt men ikke kvinner!! Anonymkode: 07c42...e98 Skjønner ikke hvorfor du vil velte deg i en slags offermentalitet fordi en random fyr som du bare har pratet med et par dager avviser videre kontakt. Dere hadde jo ikke møttes i virkeligheten en gang... Det var jo ikke ghosting heller, han sa jo at han ikke var interessert i en videre relasjon med deg på grunn av din psykiske helse. Er ikke kynisk å velge vekk en potensiell partner på grunn av at det er noe med den personen som gjør at du mister interessen. Bare gå videre. Nok av folk. Anonymkode: d5284...276 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #28 Del Skrevet 4. mars Var så forelska i en fyr etter noen måneder med dating, men han er notorisk livredd for forpliktelser. Jeg lot ham få rom og tid i massevis, men da jeg forsiktig skrev til ham at det var så koselig at han en gang nevnte at vi burde treffes oftere og at han gjerne kunne si sånt igjen så jeg visste at han ville sees, så fikk han panikk og avsluttet alt 🙈 Det var ganske hardt, irriterer meg fortsatt at jeg sendte den meldingen, over to år etterpå. Vi er gode venner i dag og han er fortsatt drømmemannen 🤷♀️ Sammenligner alle menn med ham, så andre har jo ikke sjans 😅 Anonymkode: 50825...285 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #29 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg gikk opp 25 kg etter fødsel, og typen dumpet meg pga han synes jeg var blitt for stor. For en drittsekk Anonymkode: 4d065...613 skjønner ham godt, 25 kilo er jævlig mye ! Anonymkode: db9c0...4a7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #30 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): skjønner ham godt, 25 kilo er jævlig mye ! Anonymkode: db9c0...4a7 Det er mye. Men hun gikk opp mens hun var gravid med hans barn. Det tar tid å få det bort igjen, man skal f.eks. ikke slanke seg mens man ammer av hensyn til barnet. Selv gikk jeg opp 20 kg. Alt var borte igjen i løpet av to år. Anonymkode: e4863...24b 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #31 Del Skrevet 4. mars Snakket lenge med en kar som jeg var sjukt interessert i, det klikka på alle plan. Han skrev "jeg faller for deg", jeg svarte "jeg faller for deg også" og deretter ghosta han meg, leste snappene/meldingene mine, fjerna meg ikke som venn på snap, men totalt blåste meg av. Den svei. Den svir enda. Anonymkode: d7704...7c3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #32 Del Skrevet 4. mars Jeg hadde akkurat tatt dykkelappen da jeg ble sammen med en fyr. Jeg var veldig ivrig og ble med på alle turene som ble arrangert i dykkeklubben. Han syntes han fikk for lite oppmersomhet og bad meg velge mellom ham og dykkingen. Jeg valgte dykkingen, men tok det veldig tungt for jeg var veldig forelsket. Men i ettertid har jeg tenkt at det var veldig bra at jeg ikke lot meg manipulere til å avslutte hobbyen min. For hvem vet hva han neste gang hadde villet be meg slutte med? Han var nok ute etter å kontrollere meg. Anonymkode: e4863...24b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lt.Dan Skrevet 4. mars #33 Del Skrevet 4. mars (endret) AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvis du syns det er greit å si sånt, så er fu nok en av de jeg ikke liker som ikke har manerer eller nok empati til å si noe på en fin eller grei måte. Anonymkode: 07c42...e98 Enig, for en tosk som ikke heller bare sa at "kjemien ikke stemte" eller noe sånt vrøvl istede💓 Endret 4. mars av Lt.Dan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #34 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde akkurat tatt dykkelappen da jeg ble sammen med en fyr. Jeg var veldig ivrig og ble med på alle turene som ble arrangert i dykkeklubben. Han syntes han fikk for lite oppmersomhet og bad meg velge mellom ham og dykkingen. Jeg valgte dykkingen, men tok det veldig tungt for jeg var veldig forelsket. Men i ettertid har jeg tenkt at det var veldig bra at jeg ikke lot meg manipulere til å avslutte hobbyen min. For hvem vet hva han neste gang hadde villet be meg slutte med? Han var nok ute etter å kontrollere meg. Anonymkode: e4863...24b Må slutte å se på det som kontrollerende. Du gjorde helt riktig, men herlighet, vi må alle få lov å sette grenser. Det gjorde du når du valgte dykkingen, han satte en grense da han opplevde at du prioriterte andre ting fremfor han. Ingen skade har skjedd her, dere var en dårlig match Anonymkode: 05bb2...a60 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 4. mars #35 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er mye. Men hun gikk opp mens hun var gravid med hans barn. Det tar tid å få det bort igjen, man skal f.eks. ikke slanke seg mens man ammer av hensyn til barnet. Selv gikk jeg opp 20 kg. Alt var borte igjen i løpet av to år. Anonymkode: e4863...24b Hun skriver at hun gikk opp kiloene etter fødsel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #36 Del Skrevet 4. mars Jeg var 18 år og sammen med en mann på 24 år, som var betydelig mer erfaren enn meg. Hadde til og med vært samboer og hadde et barn, så jeg følte veldig på det at jeg var ung og uerfaren, ikke minst seksuelt. Jeg ba derfor fint om han kunne rettlede meg dersom jeg gjorde noe feil. Det gjorde han ikke, men men så smalt det plutselig fra ham (utenom sex) "Den ridingen din er totalt latterlig. Bare slik rugging frem og tilbake. Kompisen min er sammen med em aerobicdame, som spretter opp og ned som en sprettball i en halvtime." Så jeg var ikke verdt å ha sex med. Tok det til etterretning og sluttet selvfølgelig å ha sex med ham, og å være med ham. Visste at jeg ikke kunne klare det han mente jeg skulle klare. Merkelig nok prøvde han å få meg tilbake i 4 år før han ga opp. Det tok 3 år før jeg våget å ri en annen mann. Anonymkode: b737a...cef 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmma Skrevet 4. mars #37 Del Skrevet 4. mars Helt ærlig så er den værste avvisningen ghosting og taushet. Tror jeg kan takle det meste bare folk viser at de anser meg som en person med følelser og skjønner at det er greit å være noenlunde grei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #38 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg gikk opp 25 kg etter fødsel, og typen dumpet meg pga han synes jeg var blitt for stor. For en drittsekk Anonymkode: 4d065...613 Mener du man skal pule på folk man ikke tenner på? Jeg gjør ikke det. Anonymkode: f920e...e48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #39 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvorfor i all verden gjorde ikke du det slutt da ? Anonymkode: d4128...5c8 Jeg gjorde det. Anonymkode: 28f63...5ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #40 Del Skrevet 4. mars Ble forlatt midtveis i en date 😅 Han sa at han måtte ta en telefon utenfor og stakk av 😅 Anonymkode: 23aa4...ecb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå