AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Min er kanskje når jeg fortalte en jeg snakket med at jeg var innlagt et par uker siden, fordi jeg har bipolar. Og fyren svarte at han dater ikke folk som er psykiatriske pasienter og deretter slettet meg som match. Anonymkode: 07c42...e98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min er kanskje når jeg fortalte en jeg snakket med at jeg var innlagt et par uker siden, fordi jeg har bipolar. Og fyren svarte at han dater ikke folk som er psykiatriske pasienter og deretter slettet meg som match. Anonymkode: 07c42...e98 Damn.. Anonymkode: bcb83...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Er ikke den ganske forståelig? Hvorfor dater du, når du er innlagt et par uker før..? Anonymkode: 47e0c...b98 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Helt forståelig Anonymkode: aace1...07a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er ikke den ganske forståelig? Hvorfor dater du, når du er innlagt et par uker før..? Anonymkode: 47e0c...b98 Det er nå meg da. Syns det var stygt gjort og sagt. Anonymkode: 07c42...e98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Jeg gikk opp 25 kg etter fødsel, og typen dumpet meg pga han synes jeg var blitt for stor. For en drittsekk Anonymkode: 4d065...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Helt forståelig Anonymkode: aace1...07a Hvis du syns det er greit å si sånt, så er fu nok en av de jeg ikke liker som ikke har manerer eller nok empati til å si noe på en fin eller grei måte. Anonymkode: 07c42...e98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Min er kanskje når jeg fortalte en jeg snakket med at jeg var innlagt et par uker siden, fordi jeg har bipolar. Og fyren svarte at han dater ikke folk som er psykiatriske pasienter og deretter slettet meg som match. Anonymkode: 07c42...e98 Syns ikke det er greit å si, men greit å tenke. Som barn til en bipolar mor ville jeg styrt unna for alt i verden. Det hadde jeg selvfølgelig ikke sagt direkte men hadde nok vært grunnlag for at ting ikke ble tatt videre med deg. Anonymkode: b9dc7...b22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Syns ikke det er greit å si, men greit å tenke. Som barn til en bipolar mor ville jeg styrt unna for alt i verden. Det hadde jeg selvfølgelig ikke sagt direkte men hadde nok vært grunnlag for at ting ikke ble tatt videre med deg. Anonymkode: b9dc7...b22 Slutt å mobb ts og svar på overskriften. Anonymkode: bcb83...aec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Syns ikke det er greit å si, men greit å tenke. Som barn til en bipolar mor ville jeg styrt unna for alt i verden. Det hadde jeg selvfølgelig ikke sagt direkte men hadde nok vært grunnlag for at ting ikke ble tatt videre med deg. Anonymkode: b9dc7...b22 Jeg vet ikke hvaslags incel du er, men fikk med bipolar er forskjellige. Du virker svært lite opplyst og veldig dømmende. Anonymkode: 07c42...e98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå