Gå til innhold

Kvinner: Hva er den verste avvisningen dere har fått?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min er kanskje når jeg fortalte en jeg snakket med at jeg var innlagt et par uker siden, fordi jeg har bipolar. Og fyren svarte at han dater ikke folk som er psykiatriske pasienter og deretter slettet meg som match. 

Anonymkode: 07c42...e98

• Hjerte 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 19.19):

Min er kanskje når jeg fortalte en jeg snakket med at jeg var innlagt et par uker siden, fordi jeg har bipolar. Og fyren svarte at han dater ikke folk som er psykiatriske pasienter og deretter slettet meg som match. 

Ekspander  

Damn..

Anonymkode: bcb83...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ikke den ganske forståelig? 
Hvorfor dater du, når du er innlagt et par uker før..?

Anonymkode: 47e0c...b98

• Liker 23
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt forståelig 

Anonymkode: aace1...07a

• Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 19.24):

Er ikke den ganske forståelig? 
Hvorfor dater du, når du er innlagt et par uker før..?

Anonymkode: 47e0c...b98

Ekspander  

Det er nå meg da. Syns det var stygt gjort og sagt. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gikk opp 25 kg etter fødsel, og typen dumpet meg pga han synes jeg var blitt for stor. For en drittsekk

Anonymkode: 4d065...613

• Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 19.31):

Helt forståelig 

Anonymkode: aace1...07a

Ekspander  

Hvis du syns det er greit å si sånt, så er fu nok en av de jeg ikke liker som ikke har manerer eller nok empati til å si noe på en fin eller grei måte.

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ekspander  

Syns ikke det er greit å si, men greit å tenke. Som barn til en bipolar mor ville jeg styrt unna for alt i verden. Det hadde jeg selvfølgelig ikke sagt direkte men hadde nok vært grunnlag for at ting ikke ble tatt videre med deg. 

Anonymkode: b9dc7...b22

• Liker 8
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 19.39):

Syns ikke det er greit å si, men greit å tenke. Som barn til en bipolar mor ville jeg styrt unna for alt i verden. Det hadde jeg selvfølgelig ikke sagt direkte men hadde nok vært grunnlag for at ting ikke ble tatt videre med deg. 

Ekspander  

Slutt å mobb ts og svar på overskriften.

Anonymkode: bcb83...aec

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 19.39):

Ekspander  

Jeg vet ikke hvaslags incel du er, men fikk med bipolar er forskjellige. Du virker svært lite opplyst og veldig dømmende. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det ingen andre kvinner som har blitt avvist stygt. 

Jeg har flere slike historier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At han ikke ville ligge ved siden av meg i senga. Satt og så tv, drakk øl, spiste peanøtter og sovna på sofaen. At han foretrakk det, framfor å være sammen med meg var skikkelig vondt. Sex ville han ha derimot...

Det var utrolig ensomt...Hadde vært bedre om han gjorde det slutt istedet. 

Anonymkode: 28f63...5ba

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har egentlig aldri blitt avvist på en veldig ukoselig måte, annet enn ghosting. Det synes jeg er skikkelig dårlig gjort.. 

vært på date med flere som jeg syntes var interessante, men de likte tydeligvis ikke meg like godt. Og det er helt greit! Av disse 5-6 mennene var det kun 1 som skrev en ordentlig melding der han skrev han ikke følte en romantisk kjemi. Han skrev det på en hyggelig, voksen måte og det føltes altså så mye bedre enn de andre som bare ghostet. Han var skikkelig mann, de andre var gutter! 
Det er ikke så vanskelig. 

Anonymkode: 59355...a06

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ekspander  

Dessverre en helt legitim grunn til å avvise. Men jeg ønsker deg absolutt lykke til og håper du får kontroll på det. Er en stor forskjell mellom å ha vært psykisk syk og å være det. Førstnevnte er en som har tilegnet seg verktøyene og kan bruke dem. Den andre har fortsatt en del å lære

Anonymkode: 05bb2...a60

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes ikke denne avvisningen du fikk var så ille jeg. Er jo veldig forståelig at man ikke har lyst og ork til å date en som nylig var pasient på psykiatrisk det viser jo at du ikke er stabil. Mener ikke å være frekk, men dette er jo tross alt et nytt bekjentskap og da gidder man ikke å ta på seg bagasje. Hadde sikkert blitt annerledes om dere hadde datet i et halvt å og så trengte du en innleggelse fordi du ble dårlig, da hadde han jo kjent deg på forhånd og hatt en relasjon til deg, da er det vanskeligere å gi slipp.

Jeg hadde og løpt i motsatt retning om jeg hadde flørtet med noen og plutselig så viste det seg at de nylig var innlagt på psyk eller at de faktisk informerte meg om at de var bipolar. Personlighetsforstyrrelser, schizofreni og bipolar er noe man unngår i en potensiell date. 

Skjønner at du vil være åpen men jeg tror det er lurt at du lar folk bli kjent med deg før du prater så mye om diagnoser. Kanskje treffe mennesket et par ganger i det virkelige liv før du deler alt om din helse.

Anonymkode: d5284...276

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utrolig mange fordomsfulle mennesker med hensyn til psykiske lidelser her. 

Jeg har bipolar ja, men det betyr ikke at jeg er dårlig partner. Jeg er kjempe snill har god karriere og er morsom og kreativ. 

Jeg syns det er ille at dere syns det er helt greit å bruke slike ord i en avvisning. Dette var en voksen mann og jeg en voksen kvinne. Alle har jo sine issues spesielt når en begynner å bli eldre enn 40. Jeg ble veldig såret og syns det var kjempe frekt. Prate med nien i flere dager og så få en dlik ekkel ghosting. Dere som ikke ser at der er ugreit deltar vel i den kyniske tankesett i dag. 

Slutt å kommentere på min avvisning og fortell meg deres!! Eller er penger at stakkars menn blir avvist så stygt men ikke kvinner!!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

En jeg spurte om nummeret til som sa at «sorry ass. Du virker helt super, men jeg er ikke singel 😊»

Så ble ikke akkurat traumatisert.

Værre med et par menn jeg har avvist. De ble rett og slett sinte og ufine 💁🏼‍♀️

Anonymkode: 388e4...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 4.3.2025 den 8.13):

.Hadde vært bedre om han gjorde det slutt istedet.

Ekspander  

Hvorfor i all verden gjorde ikke du det slutt da ?

Anonymkode: d4128...5c8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har fortsatt dårlig samvittighet for en jeg aviste på en kjip måte. For mange år siden. Han hadde kjørt 30 mil for å møte meg. Å jeg fikk kalle føtter å fikk en kompis hjelpe meg. Å latet som vi var sammen. Utrolig dårlig gjort av meg. Stakkars han ble så lei seg. Jeg var virkelig ung kjip og dum.

Anonymkode: 7d081...d9a

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spurt på sjans på tull for så å bli hånet på barneskolen.

Ble en gang målt opp og ned med et blikk av en fyr jeg prøvde å henvende meg til før han satte opp et uttrykk av forakt og gikk.

Anonymkode: fc500...57e

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...