AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Står mellom to fliser og klarer ikke bestemme meg. Skal ha mørk eik baderomsinnredning og krom/børstet sølv innredning. Badet er forholdsvis lite, 5 kvm. Den første er varmere i fargen, og kanskje litt lunere? Den andre er lysere, noe kaldere - men fremdeles litt mer beige enn grå og falt egentlig for den først. Her er den litt varmere (ikke samme flis på badet, men ser for meg at det blir litt samme resultat) Her er den som er litt kaldere, som jeg føler gir litt mer ekslusivt uttrykk kanskje? (Samme flis på badene på bildene) Anonymkode: 81946...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Jeg har den beige/grå som vises med badekaret, og er fornøyd med den. Det er jo din smak som blir avgjørende her, personlig så kunne jeg ikke tenkt meg et hvitt/helt lyst bad, selv om innredningen er mørk. Anonymkode: e6691...873 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Jeg ville valgt de på bilde nr. 2. varme og litt spill i det, litt mindre kjedelig. Tror de mørke partiene blir fine med mørk eik også… Anonymkode: c553f...e35 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Nr 2 Anonymkode: 4db65...bd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Nr 2! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden lite bad der alt er mørkt blir kanskje veldig klaustrofobisk? Anonymkode: 05d45...0db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Hva enn som heller mot varme og beige passer til mørk eik. Grått igrunnen ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Begge to er veldig fine. Til sort og kaldt interiør, ville jeg kanskje gått for nr 2. Anonymkode: c7198...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Nr 2 av de to, men anbefaler enda mørkere. Er storfornøyd med de jeg valgte. Anonymkode: 47ef9...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Nr 2 av de to, men anbefaler enda mørkere. Er storfornøyd med de jeg valgte. Anonymkode: 47ef9...7f6 TS har knøttlite bad og skal ha sort innredning. Ville ikke gått enda mørkere og i tillegg kald nyanse. Anonymkode: c7198...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): TS har knøttlite bad og skal ha sort innredning. Ville ikke gått enda mørkere og i tillegg kald nyanse. Anonymkode: c7198...6c4 Størrelse og farger er en seiglivet myte, ingenting blir mindre med mørke farger. God belysning er viktig uansett. Jeg kan ikke fordra hvitt, men det er jo smak og behag. Anonymkode: 47ef9...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Størrelse og farger er en seiglivet myte, ingenting blir mindre med mørke farger. God belysning er viktig uansett. Jeg kan ikke fordra hvitt, men det er jo smak og behag. Anonymkode: 47ef9...7f6 Nei det er ikke det. Jeg liker ikke hvitt jeg heller, men jeg må få lov til å syns at et lite bad med mørkegrå/kalde flis mot sort innredning blir mye tyngre i uttrykket enn de flisene TS har sett seg ut. Anonymkode: c7198...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #13 Del Skrevet 52 minutter siden TS, jeg har funnet en slik strategi for meg selv, hvis jeg låser meg inne i å velge mellom 2, veldig like alternativer - at dette er en tegn på at jeg egentlig ikke liker noen av de. Det er på tide å finne et alternativ 3. 😅 Anonymkode: 79a57...fba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå