AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Står mellom to fliser og klarer ikke bestemme meg. Skal ha mørk eik baderomsinnredning og krom/børstet sølv innredning. Badet er forholdsvis lite, 5 kvm. Den første er varmere i fargen, og kanskje litt lunere? Den andre er lysere, noe kaldere - men fremdeles litt mer beige enn grå og falt egentlig for den først. Her er den litt varmere (ikke samme flis på badet, men ser for meg at det blir litt samme resultat) Her er den som er litt kaldere, som jeg føler gir litt mer ekslusivt uttrykk kanskje? (Samme flis på badene på bildene) Anonymkode: 81946...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har den beige/grå som vises med badekaret, og er fornøyd med den. Det er jo din smak som blir avgjørende her, personlig så kunne jeg ikke tenkt meg et hvitt/helt lyst bad, selv om innredningen er mørk. Anonymkode: e6691...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå