AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hver kveld gruer jeg meg til leggetid. Jeg har ikke så mange mareritt, men det føles skummelt å slippe kontrollen når jeg skal sove. Jeg får en følelse av at noe fælt skal skje, og jeg vil være forberedt. Kveldene gjør meg urolig – det er som om jeg bare må ut. Noen ganger ender det med at jeg går ute til langt på natt. For noen få år siden opplevde jeg noe traumatisk på denne tiden av året, og nå kommer mange invaderende tanker. Det er som om jeg ser meg selv utenfra. Jeg får flashback av små og store triggere. Jeg kan gå fra å være blid til å eksplodere om noe trigger meg. Jeg får profesjonell hjelp Hvordan er kveldene for dere med angst? Anonymkode: e222a...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Jeg var redd for å slutte å puste og dø i søvne i en periode hvor jeg hadde mye angst. Det var helt jævlig. Sov nesten ikke og når jeg gjorde det våknet jeg etter få minutter. Det gikk heldigvis over når jeg ble litt friskere. Nå er jeg veldig glad i både å legge meg og å sove. Har et lite rituale jeg gjør i timen før leggetid. Etterpå legger meg i senga med en varmeflaske og tenker på noe hyggelig - vips så er jeg borte. Noen ganger kjenner jeg at jeg flyter inn i søvnen. Før når jeg merket dette pleide jeg å rykke til av frykt. Nå har jeg lært meg å automatisk tenke "å, så fint, nå sovner jeg". Dette skjedde ikke over natten og jeg tror ikke det vil skje over natten for deg heller, men jeg har tro på at du kommer til å få det bedre og at dette kommer til å gå over. Anonymkode: 380ae...b56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå