AnonymBruker Skrevet 3. mars #1 Skrevet 3. mars Hei Jeg har alltid hatt hår på ansiktet. Pleier å bleke de 3-4 ganger i året. Men føler nå at jeg må gjøre det oftere... kanskje 1 gang i måneden? Hva syns dere? Har jeg veldig mye? Jeg er fra asia og har svart hår og svart hår er veldig synlig. Noen av mine venninner ber meg shave...men er veldig usikker på om jeg burde gjøre det Anonymkode: 00379...24d
Hareena Skrevet 3. mars #2 Skrevet 3. mars Neida, du kan jo ha håret over ørene hvis du er ubekvem eller klippe en bob. Det svinger litt tilbake dette med at alt skal være hårfritt som ei barnerumpe nå.
AnonymBruker Skrevet 3. mars #3 Skrevet 3. mars Jeg hadde valgt å vokse fremfor barbering, det varer mye lenger, pluss at hårene blir tynnere, eller så hadde jeg gått til innkjøp av en ipl laser. Anonymkode: 1ae5e...e33 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars #4 Skrevet 3. mars Slet med det samme. Eneste som hjalp var laser. Alexandrite. Invester i det. Anonymkode: 0ba65...719 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #5 Skrevet 4. mars Men er et farlig å bleke hver mnd? Anonymkode: 00379...24d
AnonymBruker Skrevet 4. mars #6 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men er et farlig å bleke hver mnd? Anonymkode: 00379...24d Nei det er ikke farlig. Anonymkode: 1ae5e...e33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå