Thyra Skrevet 3. mars #1 Del Skrevet 3. mars Hva er vanlig? Ser dem ikke så ofte, og er ikke invitert. Men ønsker å gi en liten oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #2 Del Skrevet 4. mars Thyra skrev (På 3.3.2025 den 19.35): Hva er vanlig? Ser dem ikke så ofte, og er ikke invitert. Men ønsker å gi en liten oppmerksomhet. Vi ga 500. Jeg er voksen og var ikke invitert da stort sett alle i søskenbarnflokken er voksne med egne barn. De fikk også gave av søstra mi og foreldrene våre utenom. Anonymkode: 9bc16...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #3 Del Skrevet 4. mars 300,- til 500,- vil jeg si. Anonymkode: 1b10a...0d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #4 Del Skrevet 5. mars 2-300. Jeg synes 500 er litt høyt for noen som er såpass fjerne som søskenbarns barn, som man har lite kontakt med og hvor man ikke er invitert. Anonymkode: 67c67...ece 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå