AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Torsdag forrige uke hadde jeg 63 i hcg nivå. I dag hadde jeg 891! Nå ble økningen så høy at jeg blir urolig for det? Det er jo langt over en dobling av nivået. Anonymkode: 47136...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimma Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Normalt med stor økning så tidlig. Dobling er et minimum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Det skal jo mer enn dobles i det tidsintervallet. Helt normal økning. Anonymkode: 31e17...fd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Marimma skrev (3 minutter siden): Normalt med stor økning så tidlig. Dobling er et minimum. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det skal jo mer enn dobles i det tidsintervallet. Helt normal økning. Anonymkode: 31e17...fd2 Godt å høre! Anonymkode: 47136...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå