Gå til innhold

Menn: Hva er den verste avvisningen du har fått?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og nei, utroskap gjør deg ikke klokere som menneske. Det gjør deg dårligere som menneske. Hilsen ei som har vært utsatt for utroskap fra to partnere, og vet hvilke dype spor sviket setter. 

All menneskelig erfaring har potensiale til å gjøre alle til bedre mennesker.

Som du selv skriver: Man tar et valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei men likevel...

Da forstår jeg ikke grunnen til at hun valgte å ligge med deg i det hele tatt. Syns hun burde latt vær da! 

Anonymkode: 3db64...95e

Det ville helt sikkert du også valgt, men hun er ikke deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Da burde du ikke ha vært overrasket at en dame som ønsker seg en trofast mann, ikke vil date en mann som har vært utro mot eksen.

Anonymkode: af90d...19c

Jeg synes dette var fryktelig kynisk av henne. 

"Hei, jeg skal bare ødelegge forholdet ditt, men jeg vil ikke ha deg. Du er ikke verdt noe."

Er jo dette hun sier indirekte. Syns det er ufyselig jeg. @Snok1 du skal være glad det ikke ble noe forhold. Høres ikke ut som en god person dette her. Bra du tok lærdom av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

"Hei, jeg skal bare ødelegge forholdet ditt, men jeg vil ikke ha deg. Du er ikke verdt noe."

Er jo dette hun sier indirekte. Syns det er ufyselig jeg. @Snok1 du skal være glad det ikke ble noe forhold. Høres ikke ut som en god person dette her. Bra du tok lærdom av det. 

Hvilken lærdom?

Anonymkode: 0a5da...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den tror jeg kanskje jeg fikk nå nylig. Har datet en i en tid, og det ble noe pillow talk, og hun ville prate om kinks. Jeg nevnte en av mine, som er litt spesiell (men ikke ulovlig, uetisk eller involvererer lugubre kroppsvæsker). Par dager senere dumper hun meg, for selv om jeg sa at dette egentlig er totalt uviktig og bare en liten greie, ble det altfor rart og ekkelt til at vi kunne være sammen lenger.

Ventet kanskje å bli ledd litt av, men nå føler jeg meg bare ekkel.

Anonymkode: c2e53...4de

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvilken lærdom?

Å ikke være utro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Takk for støtten. 😊

Hun var ikke kynisk, og er ikke kynisk. Hun var ung og hadde planer for livet som jeg ikke passet inn i tross gjensidig sterk kjærlighet.

Hun tok lærdom av det og jeg tok lærdom av det. Mange år senere ble det oss, og mange år etter det igjen er det fremdeles oss.

Men da hun avviste meg var det veldig, veldig vondt. Så vondt var det at jeg klarte ikke å se at det var like vondt for henne.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (1 minutt siden):

Takk for støtten. 😊

Hun var ikke kynisk, og er ikke kynisk. Hun var ung og hadde planer for livet som jeg ikke passet inn i tross gjensidig sterk kjærlighet.

Hun tok lærdom av det og jeg tok lærdom av det. Mange år senere ble det oss, og mange år etter det igjen er det fremdeles oss.

Men da hun avviste meg var det veldig, veldig vondt. Så vondt var det at jeg klarte ikke å se at det var like vondt for henne.

Bare hyggelig. Så bra at det ble bra til slutt. Kjærlighet er ikke lett. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De er ikke dumme, bare kyniske

Anonymkode: 61bba...dff

Nettopp. De er klare over hva de gjør, og de ønsker derfor som regel ikke å overta en slik mann. De vet hva han er i stand til.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (1 time siden):

All menneskelig erfaring har potensiale til å gjøre alle til bedre mennesker.

Som du selv skriver: Man tar et valg.

Nettopp. Det er ikke noe uhell eller "livet som skjer". Du har tatt et aktivt valg. Og nei, å lyve gjør deg ikke til et bedre menneske.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men det er jo slik det er. De fleste elskerinner vil ikke ha mannen som partner, med alt det innebærer av sure sokker, krangling om husarbeid, raping i sofaen, deling av regninger og andre "herligheter".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (47 minutter siden):

Takk for støtten. 😊

Men det ble jo ikke dere likevel, siden du fortsatt har lyst til å ligge med andre. Hun hadde rett første gangen - du er en utro type, og hun er ikke nok for deg alene. Det er bare at hun har blitt eldre og får sikkert ikke så mange andre tilbud, så da gikk hun tilbake til "next best thing". 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Å ikke være utro. 

Men han fortsetter jo å ligge med andre, siden de har åpent forhold. Altså, kun lærdom om å unngå fullt forpliktende relasjoner, og fortsette som før, men nå med åpne kort. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nettopp. Det er ikke noe uhell eller "livet som skjer". Du har tatt et aktivt valg. Og nei, å lyve gjør deg ikke til et bedre menneske.

Det er det heller ingen som har påstått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men han fortsetter jo å ligge med andre, siden de har åpent forhold. Altså, kun lærdom om å unngå fullt forpliktende relasjoner, og fortsette som før, men nå med åpne kort. 

Det er ingenting ved vårt forhold som ikke er fullt forpliktende. Ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men det ble jo ikke dere likevel, siden du fortsatt har lyst til å ligge med andre. Hun hadde rett første gangen - du er en utro type, og hun er ikke nok for deg alene. Det er bare at hun har blitt eldre og får sikkert ikke så mange andre tilbud, så da gikk hun tilbake til "next best thing". 

Morsom teori, men også veldig feil.

1: Ingen av oss vil ha en annen. Vi sammenligner ikke (slik du åpenbart gjør).

2: Mange foretrekker modne kvinner framfor umodne. Det er svært umodent å vurdere det modne som annenrangs. Du må være svært umoden.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Å ikke være utro. 

Han er I åpent forhold, mye rart kan ha skjedd.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

At de har valgt et åpent forhold gjør at det er dem som bestemmer premissene for det. Man kan ikke sammenligne det med utroskap. Utroskap er å svike den andre. Fortsette som før skriver du...Det er ikke helt riktig når premissene er endret. Her går det et klart og tydelig skille slik jeg ser det. 

På hvilken måte tenker du at et åpent forhold er mindre forpliktende? 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (24 minutter siden):

Det er det heller ingen som har påstått. 

Mange her som ikke klarer å forholde seg til det som blir skrevet, men skal tilegne masse annet av konklusjoner og forutinntatte slutninger

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mange her som ikke klarer å forholde seg til det som blir skrevet, men skal tilegne masse annet av konklusjoner og forutinntatte slutninger

Åpenbart!😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...