AnonymBruker Skrevet 3. mars #1 Del Skrevet 3. mars Hva er den verste (frekkeste, mest sårende etc.) avvisningen du har fått? Anonymkode: 0a5da...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet 3. mars #2 Del Skrevet 3. mars Blir ikke såret av mennesker jeg knapt kjenner 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #3 Del Skrevet 3. mars Ikke sårende. Men blitt avvist flere ganger pga for lav inntekt (tydeligvis ikke nok å tjene 600k og eie egen bolig) Faktisk hele 3 "damer" som har gjort det slutt når dem fant ut jeg ikke tjente over en mill. Kan vist nok ha så rævkjørt økonomi man bare ønsker så lenge man tjener over en mill (synd for dem at dem ikke fant ut hva jeg har på bok ) Anonymkode: d8a50...ac7 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 3. mars #4 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke sårende. Men blitt avvist flere ganger pga for lav inntekt (tydeligvis ikke nok å tjene 600k og eie egen bolig) Faktisk hele 3 "damer" som har gjort det slutt når dem fant ut jeg ikke tjente over en mill. Kan vist nok ha så rævkjørt økonomi man bare ønsker så lenge man tjener over en mill (synd for dem at dem ikke fant ut hva jeg har på bok ) Anonymkode: d8a50...ac7 Jeg må innrømme jeg har litt vanskelig for å tro på denne fremstillingen. But that´s just me og du bør jo ikke basere egenverdien din på hva jeg må mene om innlegget ditt. 17 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #5 Del Skrevet 3. mars Te- Presten skrev (3 minutter siden): Jeg må innrømme jeg har litt vanskelig for å tro på denne fremstillingen. But that´s just me og du bør jo ikke basere egenverdien din på hva jeg må mene om innlegget ditt. Problemet mitt var nok at jeg gikk i litt for dyre klær og kjøre helt ny bil, Hadde relativt romslig leilighet i et dyrt strøk i by, og virket som rik ungkar. (pga arv kombinert med fornuftige investeringer og litt/ganske mye flaks har jeg ganske greit med penger på bok, så dro nok noen gold-diggere) Så når dem tror man tjener grovt og finner ut av det så fordufta dem. (har fremdeles den samme bilen 7-8 år senere, men flytta fra byen til landet) Glad for det nå. Er godt gift med ei som ikke brydde seg om sånt Har fremdeles samme type jobb i et yrke som ikke er godt lønnet, men jobber for jeg liker jobben og jeg tjener nok til å ha et relativt behagelig liv. Anonymkode: d8a50...ac7 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #6 Del Skrevet 3. mars Samme her, jeg har årslønn på 600 k, egen lelighet og bil, men det var ikke godt nok, og dumpet meg når jeg ikke tjente mer Anonymkode: b2b12...ce7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #7 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samme her, jeg har årslønn på 600 k, egen lelighet og bil, men det var ikke godt nok, og dumpet meg når jeg ikke tjente mer Anonymkode: b2b12...ce7 Veldig kjedelige materialistiske svar her, det var ikke dette jeg fisket etter. Anonymkode: 0a5da...d7b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #8 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Veldig kjedelige materialistiske svar her, det var ikke dette jeg fisket etter. Anonymkode: 0a5da...d7b Du spurte om dem frekkeste avvisningene, Og det er en god del "damer" i 20årene som ikke har lært seg at det er mer en penger her i livet. Og det er veldig vanlig å date når man er i 20årene. Så om man er i slutten av 20årene og har penger til å kle seg ordentlig er det mange damer i starten/midten av 20årene som ser på dette som en som kanskje tjener mye penger. Så da er det nok en god del som har opplevd lignende tilfeller. Heldigvis blir man eldre, og man lærer å luke ut slike. Og de fleste av disse "damene" blir også eldre og lærer at det er mer i livet et penger. Anonymkode: d8a50...ac7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #9 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du spurte om dem frekkeste avvisningene, Og det er en god del "damer" i 20årene som ikke har lært seg at det er mer en penger her i livet. Og det er veldig vanlig å date når man er i 20årene. Så om man er i slutten av 20årene og har penger til å kle seg ordentlig er det mange damer i starten/midten av 20årene som ser på dette som en som kanskje tjener mye penger. Så da er det nok en god del som har opplevd lignende tilfeller. Heldigvis blir man eldre, og man lærer å luke ut slike. Og de fleste av disse "damene" blir også eldre og lærer at det er mer i livet et penger. Anonymkode: d8a50...ac7 Jeg vil ikke høre mer snakk om penger, hus og bil i denne tråden. Anonymkode: 0a5da...d7b 1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #10 Del Skrevet 3. mars Jeg har blitt avvist mange ganger fordi jeg er 167 cm høy ... Anonymkode: 782c8...927 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #11 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har blitt avvist mange ganger fordi jeg er 167 cm høy ... Anonymkode: 782c8...927 Urettferdig. Anonymkode: 0a5da...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #12 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vil ikke høre mer snakk om penger, hus og bil i denne tråden. Anonymkode: 0a5da...d7b Da må du huske å presisere det i starten på tråden da. Du fikk svar på det du spurte om. Kanskje ikke svaret du ville ha Anonymkode: d8a50...ac7 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #13 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da må du huske å presisere det i starten på tråden da. Du fikk svar på det du spurte om. Kanskje ikke svaret du ville ha Anonymkode: d8a50...ac7 🙄 Anonymkode: 0a5da...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #14 Del Skrevet 3. mars Fordi jeg ikke var pen nok og ikke hadde fin kropp. Anonymkode: 8c465...15c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #15 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi jeg ikke var pen nok og ikke hadde fin kropp. Anonymkode: 8c465...15c Sikker på at det var grunnen? Anonymkode: 0a5da...d7b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #16 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sikker på at det var grunnen? Anonymkode: 0a5da...d7b Ja. Anonymkode: 8c465...15c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #17 Del Skrevet 4. mars Var sammen med exen i flere år, hun gikk fordi jeg ikke fikk en bedre jobb og hun trodde jeg ikke kom til å tjene mer Tjener veldig godt i dag da Anonymkode: 3d83b...591 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #18 Del Skrevet 4. mars Her var det ekko. Får trå til som kvinne da. Verste måten jeg har avvist en mann på er å være ærlig om at jeg var fryktelig kåt på en annen mann. Så ærlig bør man ikke være. Jeg har ikke noe forsvar for det, jeg var bare for stresset med å gjøre det rette (ikke ha to på gang), og endte med å gjøre det helt feil. Anonymkode: f9006...d22 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardenus Skrevet 4. mars #19 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): å være ærlig om at jeg var fryktelig kåt på en annen mann. Anonymkode: f9006...d22 Det finnes ærlig, å det finnes så ærlig som du var her, jeg måtte le når jeg leste dette Ja, ikke beste meldinga å få fra noen selvsagt, kanskje en litt mer diplomatisk melding neste gang? 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #20 Del Skrevet 4. mars Ardenus skrev (11 minutter siden): Det finnes ærlig, å det finnes så ærlig som du var her, jeg måtte le når jeg leste dette Ja, ikke beste meldinga å få fra noen selvsagt, kanskje en litt mer diplomatisk melding neste gang? 😆 Så absolutt, om det skulle bli en nesten gang. Håper ikke det. Ble i det minste gift med mannen jeg var så kåt på. Ikke det at det unnskylder så noe. Jeg er riktig flau over det der. Som du skriver finnes det ærlig, og så det der. Huff! 😣🥺 Jeg kan i det minste tenke at den der fadesen ikke representerer meg godt, og at det ennå får meg til å gremme meg over meg selv. Brenner litt på ørene akkurat nå. 😆 Anonymkode: f9006...d22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå