AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg tar time på St Olav om noen uker. Må dra dit å ta blodprøver ei stund før timen. Hva koster det? Har veldig lite penger akkurat nå pga mange legetime og medisiner i det siste Anonymkode: 18271...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Og ett spørsmål til : må man bestille time for å ta blodprøver eller bare møte opp? Anonymkode: 18271...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Du må prioritere helsen foran alt annet. Du får ringe og spørre. Det klarer du vel? Anonymkode: 6ee62...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Blodprøver i tilknytning til en time ved sykehuset, pleier ikke å koste noe (det inngår i timen du skal ha, som du betaler for når du kommer til lege/behandler) Anonymkode: 550b4...ad8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Blodprøver i tilknytning til en time ved sykehuset, pleier ikke å koste noe (det inngår i timen du skal ha, som du betaler for når du kommer til lege/behandler) Anonymkode: 550b4...ad8 Ved sykehuset jeg jobber, er det kølappsystem på laboratoriet, ikke timebestilling Anonymkode: 550b4...ad8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Har aldri fått regning for blodprøvene når de er i forbindelse med time på sykehuset. Du møter bare opp og trekker kølapp. Flere valg på kølappsystemet, velg den som sier ‘blodprøve i forbindelse med time’ eller noe sånt. Anonymkode: 3950e...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Og ett spørsmål til : må man bestille time for å ta blodprøver eller bare møte opp? Anonymkode: 18271...7e2 Legen ordinerer BP. Hva skulle de sjekket for om du bare møtte opp?? Koster 2-300 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Djungelvrål skrev (4 minutter siden): Legen ordinerer BP. Hva skulle de sjekket for om du bare møtte opp?? Koster 2-300 kr. Det var ikke spørsmålet. Legen bestiller blodprøver ja. Koster ingenting å ta de Anonymkode: 50a60...25b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Jeg var på St. Olavs for biopsi i høst og fikk da beskjed om å møte opp for blodprøver før timen. Det var kølappsystem for blodprøver og jeg betalte ikke noe for det der og da. Kun egenandelen for biopsien som jeg fikk faktura på etterkant. Anonymkode: 370ba...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå