Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde vært uvenner for noe, og da jeg laget middag så skar jeg meg i fingeren da jeg skulle skjære opp noe. Da sa han at det der hadde du bare godt av når du skal være sånn, og så på meg med det drepende blikket. Jeg skulle gå og ha på plaster og da sa han at jeg ikke skulle gjøre det for nå hadde jeg fått som fortjent og hadde bare godt av å ha litt vondt, og han skulle låse inn plasteret. Men jeg tror ikke det hadde blitt mindre vondt fordi jeg tok på plaster.  Hva faen feiler det han? Hadde jeg sagt noe lignende til han så hadde kan blitt forbanna. Vi hadde bare kranglet om noe småtteri og det at jeg skar meg var sikkert en filleting. Men likevel, er det ikke litt barnslig å ønske at folk skal ha det vondt når man er sur på dem? Vi kranglet nesten aldri og han er nesten aldri sint. Men deg skjedde denne gangen her.

Anonymkode: cbcf0...1ad

• Hjerte 14
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det småtteriet dere kranglet om? Kanskje det ikke var småtteri for han? Men sånt "til pass for deg"-opplegg bør man jo være vokst fra i voksen alder. 

Anonymkode: 40621...e1a

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Eh, går han i barnehagen? Sønnen min på 6 har aldri sagt noe sånt til meg uansett hvor forbanna han har vært. 

Anonymkode: dfbf2...ce6

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hadde jeg sagt noe lignende til han så hadde kan blitt forbanna.

Men likevel, er det ikke litt barnslig å ønske at folk skal ha det vondt når man er sur på dem? 

Verre at han hadde blitt forbanna av å få samme beskjed selv enn at han gav beskjeden.

Anonymkode: fef62...e5c

• Liker 5
Skrevet

Det der er barnslig og ekkel oppførsel. 

Når ting har roet seg mellom dere må du snakke med han om dette på en rolig måte. Spør hva han tenker om det han sa, at slik oppførsel tolererer du ikke og det er skremmende at han sa det selv om han ikke mente det (hvis han sier han ikke mente det han sa.) 

Hvis han mente det han sa, så er faktisk dette så skremmende tanker fra hans side at jeg ville vurdert forholdet. Hva blir det neste liksom? 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Rødt flagg 🚩

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Tuppeluri skrev (2 minutter siden):

Rødt flagg 🚩

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Vi kranglet nesten aldri og han er nesten aldri sint. Men deg skjedde denne gangen her.

One strike - and you are out. Menn må virkelig lære seg å gå på nåler rundt norske mønsterkvinner. Aldri - ALDRI -  aksepter et lite øyeblikks feilskjær. Tilgi aldri - bytt han ut! Før du aner er du nemlig et ifillerkjørt offer av vold, terror og psykiske overgrep. Alle menn er helt like der. Alle flaggene er røde, ser du dem ikke er du allerede et offer!

Anonymkode: 6caff...522

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

One strike - and you are out. Menn må virkelig lære seg å gå på nåler rundt norske mønsterkvinner. Aldri - ALDRI -  aksepter et lite øyeblikks feilskjær. Tilgi aldri - bytt han ut! Før du aner er du nemlig et ifillerkjørt offer av vold, terror og psykiske overgrep. Alle menn er helt like der. Alle flaggene er røde, ser du dem ikke er du allerede et offer!

Nå var vel dette ikke et "Lite feilskjær" men en direkte ondskapsfull melding, som sier noe om hva som egentlig bor i han når han ikke er fornøyd med samboeren sin.. 

• Liker 20
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Unnskyld meg, men hallo

Når samboern mener oppriktig at det hadde hu bare godt av, for å så låse plastrene inne. Da er det noe alvorlig gærnt med gubben. 

Gubben min kunne derimot sagt ved et lite kutt i fingern; "Kløøøøne", og bagatelisert det hele, men han hadde henta plaster rett etterpå.

Forskjell på å fise og drite i buksa!

• Liker 16
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Oj! Han som skal elske og støtte deg ønsker deg faktisk vondt og vil straffe deg ved å låse inn plasteret. Ikke glem det du føler nå. Han viser deg hva han mener om deg. 

Hadde du sagt til venninnen din om dette skjedde med henne? 

Anonymkode: dfe1a...4bf

• Liker 9
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ærlig talt, slutt å være så opphengt i metasnakk og døm saklig uten å rote deg vekk i kjønnskrig. Det er faen ikke greit å oppføre seg som en hevngjerrig, skadefri skit når kjæresten skader seg.

Anonymkode: 422b0...8da

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Så hva sa du rett før dette skjedde?

Tror det er viktig i denne sammenhengen

AnonymBruker
Skrevet
NakenPanda skrev (8 minutter siden):

Så hva sa du rett før dette skjedde?

Tror det er viktig i denne sammenhengen

Var litt uenige om hvem som skulle handle. Det ble til at jeg gjorde det da, men jeg sa at neste gang kunne han gjøre det. Han ble sur og det ble litt krangel. Jeg syns det var unødvendig å lage en krangel ut av det.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Var litt uenige om hvem som skulle handle. Det ble til at jeg gjorde det da, men jeg sa at neste gang kunne han gjøre det. Han ble sur og det ble litt krangel. Jeg syns det var unødvendig å lage en krangel ut av det.

Det tviler jeg sterkt på, dette kvalifiserer til at du var ei skikkelig drittkjerring i tiden før.

Vi mangler andre siden av historie føler jeg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Unnskyld meg, men man er virkelig ikke god i hodet hvis man sier sånt som samboeren til ts sa, til noen. 

Anonymkode: ef128...950

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
NakenPanda skrev (19 minutter siden):

Det tviler jeg sterkt på, dette kvalifiserer til at du var ei skikkelig drittkjerring i tiden før.

Hallo! Det er ikke alltid noe annet en det folk tror her inne. Jeg har nå fortalt hva som skjedde.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
NakenPanda skrev (20 minutter siden):

Men du mener vel ikke at jeg hadde fortjent å skade meg uansett? Eller er det liksom helt innafor at han sa det?

Uansett. Det var krangel om handleturen.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
NakenPanda skrev (21 minutter siden):

Jeg tenker du er heldig som ikke klarer å se for deg et slikt hendelsesforløp. Håper du slipper å oppleve noe lignende selv.

Anonymkode: 99fed...66c

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hallo! Det er ikke alltid noe annet en det folk tror her inne. Jeg har nå fortalt hva som skjedde.

Det betyr ikke at det er sannheten, for den eksisterer ikke. Hvert subjekt har sin egen virkelighet.

Anonymkode: d544f...2ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...